Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=АРТЮХІНА$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=ВІКТОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Артюхіна М.  
Економіко-математична модель відтворення соціально-економічного потенціалу вищої школи / М. Артюхіна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 640. - С. 8-13. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено, що високий попит на послуги вищої освіти обумовив постійне нарощування соціально-економічного потенціалу вищих навчальних закладів. Але в кожному закладі існують певні обмеження нарощування потенціалу. Зроблено спробу пошуку шляхів ефективного відтворення потенціалу вищої школи за наявності обмежень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Артюхіна Н. В. 
Дослідження життєдіяльності особистості в культурно-історичному просторі (На прикладі творчості І.В.Гете) : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Н. В. Артюхіна; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2004. - 20 c. - укp.

На основі використання історичної психології як загальнопсихологогічного методу реконструкції соціальності розглянуто проблеми культурно-історичної детермінації психічної діяльності. Особистість досліджено у власне людському, культурно-історичному просторі та розглянуто як історичне за своєю сутністю, соціально-зумовлене породження ментальних структур, як продукт і конденсат культури. Запропоновано варіант двобічного осмислення особистості: шляхом зіставлення її з іншими членами соціуму, що створюють спеціальні культурні умови, необхідні для розвитку індивідуальної свідомості та методом розкриття її власного унікального засобу соціалізації. Як матеріал для історико-психологічної реконструкції використано об'єктивовані в культурному просторі результати творчої діяльності суб'єктів, зокрема, Гете, насичені афективним і когнітивним змістом. Досліджено взаємозв'язок і взаємозалежність між психотипом та історичним процесом. Відтворено історію особистості Гете на підставі результатів його психокультурної діяльності. Обгрунтовано тезу про те, що художні об'єктивації, які є проекцією людської психіки, завжди створені з елементів дійсності, тому вони не можуть не бути відбиттям цієї дійсності в її психологічних аспектах: пануючих умонастроях, засобах мислення, особливостях переживань, тобто відображенням на рівні аксіології загальних закономірностей психічної діяльності, властивих усім представникам конкретної історичної епохи. На цій підставі запропоновано вважати їх історико-психологічним свідченням часу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-711 + Ю951.088-953.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Артюхіна М. В. 
Забезпечення якості освіти: теорія та практика : монографія / М. В. Артюхіна, Н. В. Житник, С. О. Шевченко, Н. П. Корогод, Д. К. Ковальчук; ред.: Н. В. Житник; Західнодонбас. ін-т економіки і упр. - Д. : ІМА-прес, 2011. - 299 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні проблеми забезпечення якості освіти в Україні. Проаналізовано зарубіжний досвід взаємодії державних і громадських інститутів у даній сфері. Розкрито питання ресурсного забезпечення діяльності вітчизняних ВНЗ. Показано роль викладача в підвищенні якості освіти молоді. Розкрито педагогічні засади формування соціальних компетенцій майбутніх фахівців, а також механізми формування духовної культури студентської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Артюхіна М. В. 
Формування соціально-економічного потенціалу вищої школи : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.07 / М. В. Артюхіна; Ін-т екон.-прав. дослідж. НАН України. - Донецьк, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено поняття "соціально-економічний потенціал вищої школи" (СЕПВШ), який становить синергетичну сукупність потенціалів ВНЗ, здатних надавати освітньо-наукові послуги відповідної якості, кількості й асортименту. Розширено розуміння специфіки формування потенціалу вищої школи (ВШ) в контексті єдності складових її локальних потенціалів і взаємозв'язку реального та потенційного. Доповнено інструментарій наукового пізнання формування СЕПВШ шляхом використання методів аналізу локальних потенціалів, синтезу детермінантів зовнішнього оточення, оцінки врахування факторів середовища. Розкрито стратегічний підхід до нарощування соціального потенціалу ВШ на деонтологічних засадах, які спонукають персонал дотримуватись професійної етики та позиціонувати освітній заклад у зовнішньому середовищі в контексті соціальної відповідальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Артюхіна М. В. 
Соціальний потенціал вищого навчального закладу: сутність та оцінка / М. В. Артюхіна // Економіка і регіон. - 2011. - № 3. - С. 158-167. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи формування та оцінки соціального потенціалу вищого навчального закладу за умов сучасного розвитку вітчизняної економіки та євроінтеграції. Доповнено інструментарій наукового пізнання формування соціального потенціалу вищого навчального закладу використанням методу аналізу локальних складових потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Артюхіна Н. В. 
Психологічні проблеми спільної творчості суб'єктів масово- комунікаційної діяльності / Н. В. Артюхіна // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 11-13. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено психологічні проблеми спільної творчості суб'єктів у комунікаційному процесі та психологічні особливості надання інформації у епоху змін. Проаналізовано мистецтво як частковий випадок масової комунікації та як інструмент впливу на психіку суб'єктів комунікаційного процесу. Наголошено на плинності психоісторичних обставин у процесі сприйняття інформації. Порушено проблеми безпеки інформаційного середовища та наведено оптимальні способи й умови трансляції повідомлень.

Освещены психологические проблемы сотворчества в коммуникационном процессе и психологические особенности подачи информации в эпоху перемен. Проанализировано искусство как частный случай массовой коммуникации и как инструмент воздействия на психику. Рассмотрено влияние психоисторических обстоятельств на процесс восприятия информации. Подняты проблемы безопасности информационной среды, рассмотрены оптимальные способы и условия трансляции сообщений.

It is dedicated to some issues on perfecting the process of communication. It is considered art to be a particular case of mass communication and a tool of influence on mentality. It is examined influence of psychical and historical circumstances on perception of information. It is raised issues on safety of informational medium and gived some optimal methods and conditions of message transmission.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Артюхіна М. В. 
Формування соціально-економічного потенціалу вищої школи: теоретичні аспекти та практична реалізація : монографія / М. В. Артюхіна; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ : Вид-во Б.І. Маторіна, 2015. - 240 c. - Бібліогр.: с. 198-216 - укp.

Узагальнено теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо підвищення якості процесу формування соціально-економічного потенціалу вищої школи в умовах сучасного розвитку економіки. Визначено сутність і специфіку формування соціально-економічного потенціалу вищої школи, сформовано інструментарій його визначення. Синтезовано детермінанти регіонального середовища та проведено оцінку їх врахування у ході формування соціально-економічного потенціалу вищої школи. Розроблено економіко-математичну модель та інформаційно-аналітичне забезпечення процесу формування соціально-економічного потенціалу вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40 + Ч484(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Артюхіна М. В. 
Маркетингова та іміджева діяльність навчального закладу : підруч. для студентів ВНЗ. Ч. 2 / М. В. Артюхіна; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ, 2015. - 201 c. - Бібліогр.: с. 195-201 - укp.

Розкрито маркетингову сутність освітньої послуги. Наведено асортимент товарів і послуг навчального закладу. Подано інформацію про управління мережами партнерів і системою маркетингових каналів. Охарактеризовано систему маркетингових комунікацій навчального закладу. Показано роль деонтології у формуванні іміджу навчального закладу. Охарактеризовано стратегію формування такого іміджу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.36 я73

Шифр НБУВ: В355545/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Особистісні ресурси людини на різних етапах життя : колект. монографія / З. О. Кіреєва, О. Литвиненко, С. Чачко, В. Єгорова, Н. Артюхіна, А. Сімовоник, Ю. Кокоріна, Ю. Мартинюк, Т. Мостова, Т. Франціан; ред.: З. О. Кіреєва; Одеський національний університет імені І. І. Мечникова. - Одеса : ОНУ, 2023. - 254 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Висвітлено погляди науковців щодо придбання, накопичування, використання і збереження ресурсів, які допомагають задовольняти потреби, бути резильєнтними, оптимістичними, цілеспрямованими, життєдіяльними, життєтворчими і самоактуалізуючими. Вивчення особистісних ресурсів окреслює широке коло досліджень, що проводиться науковцями кафедри від ставлення до здоров'я як до цінності, безпеки життя, ставлення до складних ситуацій як до можливості набуття особистого досвіду; готовності до самозмінення і самоефективності; активної життєвої установки, мотивації подолання, розвитку і збереження адаптаційного потенціалу, розвитку Я-концепції, позитивності і раціональності мислення, флексибільності, резильєнтності, розвитку особистісно-екзистенційних ресурсів і життєтворчості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866660 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського