Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=БАЗАЛІЄВА$<.>+<.>A=ЛЮДМИЛ$<.>+<.>A=ВІТАЛІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Рогожин В. Д. 
Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності : Навч. посіб. / В. Д. Рогожин, Л. В. Базалієва; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2006. - 196 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Розглянуто предмет, завдання, сутність і зміст зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД), її особливості за умов глобалізації. Висвітлено види, зміст, етапи й особливості реалізації зовнішньоекономічних операцій, трансакційні витрати у ЗЕД підприємства. Викладено фінансові аспекти, питання планування, організації та контролю ЗЕД підприємства, управління персоналом та інвестиційними процесами.

Рассмотрены предмет, задания, сущность и содержание внешнеэкономической деятельности (ВЭД), ее особенности в условиях глобализации. Освещены виды, содержание, этапы и особенности реализации внешнеэкономических операций, трансакционные траты во ВЭД предприятия. Изложены финансовые аспекты, вопросы планирования, организации и контроля ВЭД предприятия, управления персоналом и инвестиционными процессами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-212.1 я73 + У9(4УКР)80-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лисиця Н. Р. 
Міжнародний бізнес: теорія і практика : монографія / Н. Р. Лисиця, Я. О. Полякова, Л. В. Базалієва, Л. І. Піддубна, Ю. О. Семікоп. - Х. : ХНЕУ, 2008. - 140 c. - Бібліогр.: с. 130-138. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку міжнародного рекламного бізнесу, охарактеризовано стан соціального інституту реклами в епоху трансформації. Зроблено висновок, що динамічний розвиток міжнародного бізнесу обумовлює необхідність формування конкурентної системи стратегічного управління підприємством на міжнародному ринку. Визначено економічну сутність і структуру інтелектального капіталу підприємства, розглянуто етапи та специфіку його формування та функціонування. Описано інформаційно-аналітичні моделі управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Показано економічні переваги розвинутих країн, які визначають тенденції розвитку міжнародного бізнесу.

Проанализированы тенденции развития международного рекламного бизнеса, охарактеризовано современное состояние социального института рекламы в эпоху трансформации. Сделан вывод, что динамическое развитие международного бизнеса обуславливает необходимость формирования конкурентной системы стратегического управления предприятием на международном рынке. Раскрыты экономическая сущность и структура интеллектуального капитала предприятия, рассмотрены этапы и специфика его формирования и функционирования. Описаны интеллектуально-аналитические модели управления международной конкурентоспособностью предприятия. Показаны экономические преимущества развитых стран, которые определяют тенденции развития международного бизнеса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-131 + У582.90-131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Базалієва Л. В. 
Управління трансакційними витратами підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Л. В. Базалієва; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2004. - 20 c. - укp.

З'ясовано економічну суть трансакційних витрат підприємства як об'єкта управління. Визначено категорію "управління трансакційними витратами підприємства" у контексті поєднання функціонального, системного та стратегічного підходів. Висвітлено суть функцій управління трансакційними витратами підприємства: планування, організацію, мотивацію та контроль. Обгрунтовано необхідність створення та використання на підприємствах системи управління зазначеними втратами для підвищення ефективності їх контрактної діяльності. Запропоновано комплексне оцінювання ринкової трансакції, яке дає змогу визначити рівень ризику та вплив її здійснення на конкурентні позиції підприємства. Удосконалено методичне забезпечення прийняття управлінського рішення, пов'язаного з виходом підприємства на зарубіжні ринки. Розроблено підходи до управління трансакційними витратами підприємства та рекомендації щодо їх застосування. Запропоновано методичний підхід до їх оптимізації в процесі здійснення ринкової трансакції та методики розділу оптимальної суми цих витрат за їх видами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Базалієва Л. В. 
Науково-теоретичні та методичні основи управління трансакційними витратами підприємства : монографія / Л. В. Базалієва. - Х. : ХНЕУ, 2009. - 163 c. - Бібліогр.: с. 147-155. - укp.

Розглянуто питання методологічного, методичного й організаційного забезпечення управління трансакційними витратами підприємства. Визначено економічну сутність, види, склад і основні фактори формування даних витрат. Увагу приділено трансакційному ризику в господарській діяльності підприємств. Проаналізовано тенденції розвитку трансакційного сектору України, розкрито особливості формування трансакційних витрат у міжнародному бізнесі підприємств. Запропоновано підходи до управління трансакційними витратами підприємства та способи мінімізації рівня трансакційного ризику.

Рассмотрены вопросы методологического, методического и организационного обеспечения управления трансакционными издержками предприятия. Определены экономическая сущность, виды, состав и основные факторы формирования данных издержек. Уделено внимание трансакционному риску в хозяйственной деятельности предприятий. Проанализированы тенденции развития трансакционного сектора Украины, раскрыты особенности формирования трансакционных издержек в международном бизнесе предприятий. Предложены подходы к управлению трансакционными издержками предприятия и способы минимизации уровня трансакционного риска.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-862-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Попова Н. В. 
Маркетинг взаємодії: сучасна теорія і практика : монографія / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, О. Б. Андрющенко, Л. В. Базалієва, І. І. Божидай; ред.: Н. В. Попова, А. В. Катаєв; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Харків. торг.-екон. ун-т. - Харків : Панов А.М., 2016. - 394 c. - укp.

Подано результати методологічного обгрунтування маркетингових рішень підприємств і організацій за умов ринкових трансформацій, підпорядкованих ідеям і законам маркетингу взаємодії. Обгрунтовано сучасну філософію маркетингу взаємодії, проведено наукове оцінювання cформованих об'єктивних і суб'єктивних умов його розвитку в Україні. Сформовано методологічні принципи маркетингових технологій, які грунтуються на довгострокових стосунках зі споживачами та іншими суб'єктами ринку. Узагальнено світовий досвід та обгрунтовано методи реалізації маркетингу взаємодії на мікро- та макрорівнях. Розглянуто питання взаємозалежності конкурентоспроможності та маркетингу взаємодії. Проведено обгрунтування і верифікацію перспективності маркетингу взаємодії для України та результативності його технологій в системі сучасного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА804723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Маркетинг довіри: методологічні основи, умови та моделі розвитку : монографія / Н. В. Попова, Л. В. Базалієва, Г. С. Невертій, А. В. Катаєв, О. Б. Андрющенко, О. І. Кононов; ред.: Н. В. Попова; Київський національний торговельно-економічний університет. - Харків : Факт, 2021. - 212 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Досліджено проблеми розвитку маркетингу довіри як сучасної парадигми маркетингу. Розглянуто методологічні аспекти маркетингу довіри, його актуальність в умовах VUCA та цифрового суспільства, взаємозв'язок з такими концепціями, як маркетинг взаємовідносин та маркетинг стейкхолдерів. Розвиток маркетингу довіри розглянуто також в аспекті його зв'язку з цифровим маркетингом та інноваціями, визначено вимоги до маркетологів, які працюють у сфері інновацій. Специфіку маркетингу довіри розглянуто також у публічному управлінні та закладах вищої освіти. Представлено методологічні підходи до оцінки рівня довіри та розкрито вплив маркетингу довіри на капіталізацію компаній. Монографія відображає колективне бачення методологічних підходів, тенденцій і перспектив розвитку маркетингу довіри та його вплив на різні аспекти діяльності компаній в умовах VUCA та діджиталізації суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.212.1 + У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Базалієва Л. В. 
Маркетинг довіри в мережі стейкхолдерів: механізм, джерела та процес формування довірчих взаємин / Л. В. Базалієва // Бізнес Інформ. - 2021. - № 6. - С. 305-311. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - визначення механізму та джерел формування довірчих взаємин у мережі стейкхолдерів і уточнення змісту процесу їх формування. Визначено найбільш істотні джерела формування та зміцнення відносин довіри на мікроекономічному рівні, якими є: відкритість і доступність інформації; вирішення соціальних проблем; можливість кожного учасника взаємин висловлювати свої інтереси та впливати на прийняття рішень; сумлінність, чесність і компетентність керівників; чіткий зворотний зв'язок; стійкість договірних відносин і партнерських зв'язків; висока репутація та розвинена організаційна культура компаній. Довіра в мережі стейкхолдерів має механізм виникнення, який складається із сукупності довірчих станів учасників взаємовідносин і процесів, за допомогою яких ці стани в них формуються. Визначення джерел довіри та механізму її виникнення в мережі стейкхолдерів дає підстави для розроблення та коригування, за необхідності, процесу встановлення та розвитку довірчих взаємин між учасниками мережі. Також виділено спонукальний, пізнавальний, інструментальний, практичний і заключний етапи процесу формування довірчих відносин у мережі стейкхолдерів, що надає можливість структурувати процес формування довіри в системі взаємин компанії зі стейкхолдерами та гармонізувати його з процесом аналізу й управління стейкхолдерами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського