Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=БАЙДАЦЬК$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Судай В. Д. 
Вдосконалення методики розрахунку потреби господарства в робочих конях / В. Д. Судай, Г. І. Байдацька, Т. О. Людкевич // Питання підвищ. продуктивності тваринництва: Зб. наук. пр. / Вінниц. держ. с.-г. ін-т. - 1999. - Вип. 6. - С. 238-241. - укp.

Висвітлено деталізовану методику розрахунку потреби господарства в робочих конях. Методика відрізняється тим, що в ній передбачено визначення загальної потреби за найвищою потребою у відповідному сезоні року з умовою, що середня зайнятість одного робочого коня повинна бути не нижчою 210 робочих днів на рік.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.254

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Байдацька Н. М. 
Педагогічні умови моніторингу якості навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах недержавної форми власності : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. М. Байдацька; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "моніторинг якості навчальних досягнень студентів". Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови проведення моніторингу якості навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах недержавної форми власності, якими є: розробка мети, завдань, видів, функцій і принципів організації моніторингу, сформованість теоретичної та методичної готовності викладачів до впровадження даної процедури у навчально-виховний процес, залучення студентів до її здійснення та застосування нових інформаційних технологій. Конкретизовано компоненти, показники та рівні сформованості фахової компетентності студентів, що підлягає моніторингу. Наведено рекомендації щодо професійного самовдосконалення майбутніх спеціалістів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(4УКР)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Байдацька С. С. 
Жанр подорожі у творчості Юзефа Ігнація Крашевського : монографія / С. С. Байдацька; ред.: Р. Радишевський. - Київ : Едельвейс і К, 2016. - 176 c. - (Київські полоністичні студії; т. 29). - Бібліогр.: с. 159-175 - укp.

Виконано реінтерпритацію жанру подорожі в сучасному літературознавстві. Простежено еволюцію подорожі в польській літературі. Досліджено образно-проблемні домінанти літературних подорожей Ю. І. Крашевського. Вивчено жанрово-стильові модифікації літературних подорожей письменника. Проаналізовано композиційно-оповідну організацію орієнтального щоденника подорожі ("Спогади про Одесу, Єдисан і Буджак").


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ПОЛ)5-4 Крашевський Ю.І. 534

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА804035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Качан М. В. 
Науково-методичний апарат управління системою геопросторової розвідки із застосуванням системно-когнітивного аналізу / М. В. Качан, В. В. Кулибаба, В. П. Байдацький, В. Б. Білоус, О. А. Бойко // Системи озброєння і військ. техніка. - 2020. - № 1. - С. 97-105. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На практиці постійно виникає проблема поєднання даних від різних видів розвідки, щоб отримати максимально повну, точну та достовірну інформацію. Дану проблему вирішує геопросторова розвідка. Це в свою чергу вимагає відповідного рівня автоматизації процесів управління, добування та обробки даних. Розроблено науково-методичний апарат з використанням системно-когнітивного аналізу для визначення векторного критерію при розв'язанні задачі стійкого управління, визначення цінності і впливу вхідних параметрів на функціонування та вибору стратегії управління системою геопросторової розвідки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц829

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Байдацька С. С. 
Лінгводидактичні стратегії дистанційного навчання польської мови як другої іноземної у вищій школі / С. С. Байдацька, К. Ю. Боровик, О. О. Хміль // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 38. - С. 15-29. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено особливості навчання польської мови як другої іноземної в умовах дистанційної освіти, окреслено специфіку функціонування, переваги та вади синхронних і асинхронних засобів навчання. Досліджено методи та форми організації вивчення польської мови, зосереджено увагу на проблемних аспектах викладання, навчання різних типів мовленнєвої діяльності: читання, говоріння, аудіювання та письма. Проаналізовано результати опитування студентів Київського національного торговельно-економічного університету, які обрали дисципліну "Друга іноземна мова (польська)" щодо форм і засобів навчання та системи оцінювання здобутих знань. З'ясовано, що переважна більшість респондентів у цілому задоволена організацією віртуального курсу польської мови, який вважає ефективним, а в майбутньому виявили бажання навчатися у змішаному форматі, одночасно користуючись перевагами традиційної та дистанційної освіти. У науковій розвідці запропоновано шляхи подолання труднощів опанування польської мови у форматі онлайн з урахуванням думки студентів та досвіду викладачів. Наведено основні засади створення та функціонування сучасного комплексного курсу іноземної мови, що передбачає поєднання інноваційних технологічних та традиційних лінгводидактичних методів. Проаналізовано переваги та недоліки різних видів навчальної діяльності, інформаційно-технічних засобів, здійснено порівняльний аналіз найпопулярніших веб-платформ і онлайн-ресурсів, які використовуються в процесі організації дистанційного курсу польської мови. Наголошено на особливостях формування лексичних, граматичних, фонетичних складників комунікативної компетентності студентів, які опановують польську мову у процесі дистанційного навчання, наведено приклади вправ та методик, які сприяють розвитку цих лінгвістичних умінь. Спираючись на тривалий досвід викладання польської мови онлайн, запропоновано методичні рекомендації та окреслено лінгводидактичний потенціал обраних методів навчання й інформаційних ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.53-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського