Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=БАЛАБАНИЦ$<.>+<.>A=АНЖЕЛИК$<.>+<.>A=ВЛАДИМИРОВН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Балабаниць А.  
Мерчендайзинг - основа підвищення ефективності збутової діяльності підприємства / А. Балабаниць // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 212-217. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено практичні рекомендації щодо використання заходів мерчендайзингу з метою підвищення ефективності збутової діяльності торговельного підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Балабанова Л. В. 
Маркетинговый аудит системы сбыта : Моногр. / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниц; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2003. - 188 c. - (Шк. маркетинг. менеджмента). - Библиогр.: с. 184-188 - рус.

Освещена теория и методология маркетингового аудита системы сбыта. Рассмотрены проблемы сбыта в системе маркетинга предприятий, показана его роль и обоснованы условия, обеспечивающие его стратегическую направленность. С использованием стратегического подхода проанализированы особенности совершенствования сбытовой деятельности торговых предприятий, в частности, предложены новые подходы к разработке маркетинговых сбытовых стратегий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Балабаниць А. В. 
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми : монографія / А. В. Балабаниць; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 508 c. - Бібліогр.: с. 357-386. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні проблеми інтегрованого управління маркетинговою взаємодією підприємств (МВП) за сучасних умов ринкових перетворень. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування системи МВП як об'єкта інтегрованого управління, визначено її ключові компоненти та структурні зв'язки. Запропоновано науково-методологічні підходи до діагностики процесів МВП із споживачами, бізнес-партнерами, конкурентами. Обгрунтовано концептуальну модель інтегрованого управління системою МВП, розроблено її базові координаційні механізми. Значну увагу приділено формалізації концепцій управління життєвим циклом маркетингових відносин підприємств, формування стратегічного партнерства в руслі МВП. Обгрунтовано рекомендації щодо вдосконалення управління маркетинговими відносинами підприємств на підставі оцінювання їх цінності та вимірювання синергічної результативності маркетингової взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балабаниць А. В. 
Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Балабаниць; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 40 c. - укp.

Розкрито сутність і характер маркетингу взаємодії, показано еволюційне становлення цієї концепції, запропоновано її основний інстументарій. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування системи маркетингової взаємодії підприємста як об'єкта інтегрованого управління, визначено її ключові компоненти та структурні зв'язки. Висвітлено роль і показано місце управління маркетинговою взаэмодією в системі маркетингового менеджменту підприємств. Запропоновано науково-методологічні підходи до діагностики процесів маркетингової взаємодії підприємтсв із споживачами, бізнес-партнерами, конкурентами. Розроблено пропозиції щодо удосконалення управління маркетинговою взаємодією на базі стратегічного інструментарію. Удосконалено механізм управління стратегічними змінами у системі маркетингової взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381723 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського