Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=БЛОЩИНСЬК$<.>+<.>A=ВІОЛЕТА$<.>+<.>A=АНТОНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Блощинська В. А. 
Сучасне діловедення : Навч. посіб. / В. А. Блощинська; Ін-т менеджменту та економіки. - Івано-Франківськ, 2000. - 269 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто питання організації сучасного діловедення в закладах різної форми власності та специфіки діяльності. Висвітлено принципи класифікації документів, організації документообігу, особливості функціонування документально-комунікаційної системи, порядок роботи з документами, у т.ч. з тими, що містять комерційну таємницю. Виділено окремі етапні прийоми роботи, що документуються організаціями, закладами, установами та використовуються у вітчизняній і зарубіжній практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.86 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС34471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Блощинська В. А. 
Практикум з етики : Навч. посіб. / В. А. Блощинська; Ін-т менедж. та економіки. - Івано-Франківськ : ІМЕ, 2001. - 254 c. - укp.

Розглянуто головні етичні категорії та пов'язані з ними проблеми, що мають моральне відображення: щастя, свобода, сенс життя, справедливість. Запропоновано варіанти розв'язання моральних питань, які виникають у сучасному суспільстві на всіх континентах, через проблемно-аналітичні задачі. Особливу увагу приділено проблемам екологічної етики, особливо актуальним за умов загальної технократизації сучасного суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7я73

Шифр НБУВ: ВА611742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Блощинський І. Г. 
Формування самооцінки курсантів вищих військових закладів освіти у процесі навчання іноземної мови : Автореф. дис... канд. пед. наук : 20.02.02 / І. Г. Блощинський; Нац. акад. прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2002. - 18 c. - укp.

Досліджено педагогічні шляхи та умови формування самооцінки курсантів у процесі навчання іноземної мови у вищому військовому закладі освіти. Обгрунтовано критерії, показники сформованості та рівні самооцінки курсантів. Визначено основні шляхи формування у курсантів адекватної самооцінки у процесі вивчення іноземної мови, зокрема: гуманізацію взаємовідносин між суб'єктами педагогічного процесу; розвиток ініціативи та самостійності курсантів; створення ситуації успіху та стимулювання оцінних суджень курсантів. Розроблено методичні рекомендації щодо вдосконалення педагогічного керівництва розвитком адекватної самооцінки курсантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ц4,8(4Укр)301 + Ц4,8(4Укр)390.)-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Блощинський І. Г. 
Історія створення дистанційного навчання у країнах світу / І. Г. Блощинський, І. А. Яремчук // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 11-14. - укp.

Охарактеризовано історію створення дистанційного навчання (ДН) у США, країнах Європи, Росії та Японії. Відзначено, що ці моделі ДН суттєво відрізняються між собою і формуються з урахуванням економічних, політичних та соціокультурних особливостей тієїчи іншої країни. Особливістю ДН США є формування віртуальних університетів та роль комерційних структур у підвищенні рівня кваліфікації своїх співробітників; в Японії - бюджетне забезпечення та суворий контроль з боку держави за університетами цієї категорії;особливістю європейської моделі є висока якість стандартів освіти, відкритий характер університетів. Констатовано, що найбільше поширення система ДН серед країн СНГ набула в Росії і розвивається за трьома напрямками: адаптація зарубіжного досвіду до російських умов, створення центрів ДН та експорт дистанційних освітніх послуг.

Охарактеризована история создания дистанционного обучения (ДО) в США и странах Европы, России и Японии. Отмечено, что эти модели ДО существенно различаются и формируются с учетом экономических, политических и социокультурных особенностей той или иной страны. Особенностью ДО США является формирование виртуальных университетов и роль коммерческих структур в повышении уровня квалификации своих сотрудников; в Японии - бюджетное обеспечение и жесткий контроль со стороны государства за университетами этой категории; особенностью европейской модели является высокое качество стандартов образования, открытый характер университетов. Констатировано, что наибольшее распространение система ДО среди стран СНГ получила в России; указаны, направления развития: адаптация зарубежного опыта к российским условиям, создание центров ДО и экспорт дистанционных образовательных услуг.

The article characterizes the history of creating distance learning system in the world countries. Special attention is paid to distance learning development abroad, namely in the USA, Japan, Europe and the Russian Federation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Блощинський І. 
Критерії та показники компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання / І. Блощинський // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 77–82. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано критерії (мотиваційно-цільовий, соціо-прогностичний, пізнавально-інформаційний, навчально-результативний, структурно-логічний) компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час їх фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання та визначено відповідні показники. Виокремлено інтегральний показник, яким є навчальна активність курсантів під час їх фахової підготовки, що відображається в умінні використовувати технології і засоби ДН (ЕП, онлайн-інструменти, платформи тощо), продуктивність спілкування з викладачами-консультантами.

Обоснованы критерии (мотивационно-целевой, социо-прогностический, познавательно-информационный, учебно-результативный, структурно-логический) компонентов профессиональной компетентности будущих офицеров-пограничников во время их профессиональной подготовки с использованием технологий дистанционного обучения и определены соответствующие показатели. Особо выделен интегральный показатель, которым является учебная активность курсантов во время их профессиональной подготовки, что отражается в умении использовать технологии и средства ДН (ЭП, онлайн-инструменты, платформы и т.д.), продуктивность общения с преподавателями-консультантами.

The article reveals criteria (motivational-purposeful, social-prognostic, cognitive-informative, educational-resultative, structural-logical) and substantiates indicators of components of future borderguard officers’ professional competence during their training with the usage of distance learning technologies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц68(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Блощинський І. Г. 
Теорія та практика професійної підготовки фахівців Державної прикордонної служби України з використанням технологій дистанційного навчання : монографія / І. Г. Блощинський; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2016. - 495, [1] c. - Бібліогр.: с. 352-412 - укp.

Вивчено теоретико-методичні основи професійної підготовки фахівців Державної прикордонної служби України з використанням технологій дистанційного навчання. Узагальнено досвід професійної підготовки прикордонників країн Європи та Азії. Розроблено концепцію та систему професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. Визначено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час їх фахової підготовки на основі технологій дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038.2 р3-269

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА806028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Блощинський І. Г. 
Використання спеціалізованого програмного додатку Anki під час самостійної професійної іншомовної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до складання державних екзаменів [Електронний ресурс] / І. Г. Блощинський // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2017. - № 2. - С. 49-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1605

Розкрито використання спеціалізованого програмного додатку Anki під час самостійної професійної іншомовної підготовки курсантів Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького, які навчаються за спеціальністю «Охорона та захист державного кордону» за першим (бакалаврським) рівнем підготовки вищої освіти до складання державних екзаменів. Особливу увагу приділено розробці навчального матеріалу (словникових колод і карток) для підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників за такими розділами програми Anki як: вивчення іменників, прикметників, займенників, дієслів, словосполучень, виразів для проведення інтерв’ювання іноземних громадян тощо.

Раскрыто использование специализированного программного приложения Anki для самостоятельной профессиональной иноязычной подготовки курсантов Национальной академии Государственной пограничной службы Украины им. Богдана Хмельницкого, которые обучаются по специальности «Охрана и защита государственной границы» по первому (бакалаврскому) уровню подготовки высшего образования к сдаче государственных экзаменов. Особое внимание уделено разработке учебного материала (словарных колод и карточек) для подготовки будущих офицеров-пограничников по таким разделам программы Anki как: изучение существительных, прилагательных, местоимений, глаголов, словосочетаний, выражений для проведения интервьюирования иностранных граждан и т. п.

Usage of Anki specialised program application during cadets’ independent foreign language professional training at the National Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi who study on specialty «State border security and protection» according to the first (bachelor) level of training of higher education for passing state examinations has been revealed in the article. Special attention is given to working out of teaching material (vocabulary decks and cards) for the future border guard officers` training according to the following sections of Anki program: studying of nouns, adjectives, pronouns, verbs, word combinations, expressions for interviewing of foreign citizens, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Блощинський І. Г. 
Теоретичні та методичні основи професійної підготовки фахівців Державної прикордонної служби України з використанням технологій дистанційного навчання : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. Г. Блощинський; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Хмельницький, 2016. - 43 c. - укp.

Охарактеризовано теоретичні основи професійної підготовки (ПП) фахівців Державної прикордонної служби України на основі технологій дистанційного навчання (ДН). Визначено структуру й особливості ПП фахівців-прикордонників в Україні й інших державах. Обгрунтовано інформаційні технології та засоби ДН. Подано методику викладання дистанційного курсу фахових дисциплін (англійська мова), а також електронні навчально-методичні комплекси, які використовувалися у процесі підготовки курсантів до вивчення дисциплін циклів загальної та професійної підготовки. Розроблено та теоретично обгрунтовано концепцію та систему ПП майбутніх офіцерів-прикордонників із використанням технологій ДН. Визначено критерії, показники та рівні сформованості їх професійної компетентності. Експериментально доведено ефективність авторської системи ПП майбутніх офіцерів-прикордонників із використанням технологій ДН і розробленої структурно-функціональної моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038.2 р3-269

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425870 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Блощинська О. О. 
Удосконалення технології безглютенових фонданів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.18.16 / О. О. Блощинська; Національний університет харчових технологій. - Київ, 2019. - 22 c. - укp.

Науково обґрунтовано та удосконалено технології безглютенових фонданів з використанням борошна рисового, крохмалю модифікованого, ефіру моно- і дигліцеридів лимонної та жирних кислот. Показано актуальність використання безглютенових структуроутворювачів в технології харчової продукції, зокрема гарячих солодких стравах. Зазначено, що серед існуючих альтернативних видів сировини, яка може бути використана у ролі структуроутворювача щільної частини страви, найбільш технологічними є борошно рисове та крохмаль модифікований. Обґрунтовано переваги використання безглютенової сировини за дисперсністю та гранулометричним складом. Досліджено технологічні властивості безглютенових структуроутворювачів і показано необхідність використання поверхнево-активних речовин на стадії формування рецептурної суміші. Досліджено мікроструктуру удосконалених фонданів та встановлено обволікальну дію ПАР, що, ймовірно, сприяє утворенню єдиного міцного комплексу між фазами "жир – вуглевод – білок – вода" і, як результат, покращанню структурно-механічних властивостей модельних систем безглютенових фонданів з додаванням ПАР. Науково обґрунтовано та удосконалено технологію безглютенових фонданів, яка реалізується в підприємствах ресторанного господарства. Вперше комплексно досліджено фізико-хімічні, реологічні, структурно-механічні, мікробіологічні показники якості та безпечності та тепломасообмінні процеси безглютенових фонданів. Визначено, шляхом математичного моделювання з використанням методу найменших квадратів, що задані показники пористості щільної частини фонданів на рівні 49…55% досягаються за співвідношення: структуроутворювача – 25 %, ПАР – 0,5 %. Обґрунтовано стабілізацію енергетично неврівноваженої висококонцентрованої системи "жир – вуглевод – білок – вода" за комплексом структурно-механічних, фізико-хімічних та технологічних характеристик.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л991.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440834 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського