Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=БРЭЙД$<.>+<.>A=ТЕРЕЗ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Терез Э. И. Мониторинг параметров атмосферы в Украине и на антарктической станции "Академик Вернадский": актуальность исследований, аппаратурное обеспечение, концепция развития / Э. И. Терез, В. Н. Ващенко, С. О. Долгий, А. В. Козак, С. В. Кузьмин, Г. А. Терез, Е. И. Лоза, Ж. И. Патлашенко // Укр. антаркт. журн. - 2007/2008. - № 6/7. - С. 143-149. - Библиогр.: 9 назв. - рус.Предложено использовать в качестве фоновой станции с минимальным количеством аэрозолей украинскую антарктическую станцию "Академик Вернадский". Показано, что в условиях высокоширотных станций определение оптической толщины атмосферы методом Бугера-Лэнгли может приводить к большим погрешностям. В этом случае целесообразно использовать для наблюдений фотометрическую аппаратуру, имеющую абсолютную калибровку. Такая калибровка должна проводиться регулярно до и после антарктических наблюдений на атмосферной станции с хорошими астроклиматическими условиями (в Крыму). Індекс рубрикатора НБУВ: Д23 е(4УКР) л4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24597 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Терезюк Н. Формування комунікативної компетенції студентів ВНЗ у процесі навчання іноземної мови / Н. Терезюк // Рідна шк.. - 2010. - № 6. - С. 32-45. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Досліджено змістовий аспект поняття "комунікативна компетенція". Розглянуто компоненти комунікативної компетенції: лінгвістичний, який охоплює знання лексики, фонетики, синтаксису, а також знання, пов'язані з іншими аспектами мовної системи, соціолінгвістичний, пов'язаний із соціокультурними умовами використання мови, прагматичний, пов'язаний з функціональним використанням мовних засобів у мовній діяльності. Доведено, що спілкування в навчальному процесі потрібно організовувати на основі ігрової, продуктивної, пізнавальної діяльності студентівз використанням активних методів навчання. Акцентовано увагу на тезисі, що для успішного здійснення комунікативної діяльності необхідно не лише знати мову, а й загальні питання, практичні навички, особистісні характеристики, тобто на гуманістичному орієнтуванні. Визначено її роль у професійному становленні студентів ВНЗ I - II рівнів акредитації. Запропоновано проводити дослідження, пов'язані з розробленням концептуальних основ процесу творчої самореалізації студентів, конструюванню освітнього простору в контексті діалогу культур, обгрунтуванню підходу до формування комунікативної компетенції засобами іноземної мови, формування комунікативних навичок з урахуванням специфіки їх спеціальності. Исследован содержательный аспект понятия "коммуникативная компетенция". Рассмотрены компоненты коммуникативной компетенции: лингвистический, охватывающий знания лексики, фонетики, синтаксиса, а также знания, связанные с другими аспектами языковой системы; социолингвистический, связанный с социокультурными условиями использования языка; прагматичный, связанный с функциональным использованием языковых средств в речевой деятельности. Доказано, что общение в учебном процессе нужно организовывать на основе игровой, продуктивной, познавательной деятельности, коллективной предметно ориентированной активности студентов с использованием активных методов обучения. Акцентировано внимание на тезисе, что для успешного осуществления коммуникативной деятельности необходимо не только знать язык, но и общие вопросы, практические навыки, личностные характеристики, на гуманистическом ориентировании. Определена ее роль в профессиональном становлении студентов вузов I - II уровней аккредитации. Предложено проводить исследования, связанные с разработкой концептуальных основ процесса творческой самореализации студентов, конструированию образовательного пространства в контексте диалога культур, обоснованию подхода к формированию коммуникативной компетенции средствами иностранного языка, формирование коммуникативных навыков с учетом специфики их специальности. The article deals with the investigation of the concert "communicative competence" and determined its role in professional becoming of students of higher educational establishments of I - II levels of accreditation. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Терезюк О. Т. Той, хто несе світло духовності й мудрості / О. Т. Терезюк // Пед. вісн.. - 2012. - № 1 (спец. вип.). - С. 28-30. - укp.З позицій гуманної педагогіки та ідей Ш. Амонашвілі акцентовано увагу на індивідуальних та моральних якостях вчителя початкових класів,визначено головні риси характеру вчителя – доброта, щирість, відданість. С позиций гуманной педагогики и идей Ш. Амонашвили акцентировано внимание на индивидуальных и моральных качествах учителя начальных классов, определены главные качества характера учителя – доброта, искренность, преданность. From positions of humane pedagogics and ideas of Sh. Amonashvili attention on individual and moral qualities of teacher of initial classes is accented, main qualities of character of teacher – kindness, sincerity, devotion are certain. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Терез Э. И. К вопросу о происхождении Луны и плюм-, плейттектонической эволюции геосфер (оболочек) Земли / Э. И. Терез, М. Е. Герасимов // Геофиз. журн.. - 2009. - 31, № 6. - С. 153-163. - Библиогр.: с. 162-163 - рус.Запропоновано модель, яка пояснює утворення Місяця внаслідок термоядерного вибуху, результатом якого був відрив значного об'єму земної маси. У межах цієї моделі добре узгоджені дані щодо фізико-хімічних параметрів Місяця, модель відповідає сучасним уявам про динамізм геологічної будови Землі, яка припускає наявність потужного джерела енергії в ядрі Землі, що, ймовірно, має термоядерну природу. Останнє можливо, якщо ядро Землі "водневе", тобто складається з металічного водню або з гідридів заліза. Імовірний варіант і залізо-нікелевого ядра, в якому розчинена величезна кількість водню. Подальші квазітермоядерні процеси зумовили плюмтектоніку та плейттектоніку на рівні різних оболонок Землі. Індекс рубрикатора НБУВ: Д211.1 + В654.137
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14153 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Терезовський В. А. Організація комп"ютерних адаптивних комплексів діагностування радіоелектронного обладнання : Дис... канд. техн. наук: 05.13.08 / В. А. Терезовський; Національна академія наук України, Інститут проблем моделювання в енергетиці. - К., 1996. - 189 с. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: З844-082.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: ДС51134 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|