Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=БУДНІКЕВИЧ$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=МИХАЙЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Буднікевич І. М. 
Становлення регіонального ринку інновацій в Україні : Моногр. / І. М. Буднікевич, І. М. Школа; Ін-т регіон. дослідж. НАН України. - Чернівці : Зелена Буковина, 2002. - 200 c. - Бібліогр.: с. 163-174. - укp.

Висвітлено засади становлення регіонального ринку інновацій в Україні. Визначено роль і місце ринку інновацій у концепції формування ринкових відносин, охарактеризовано інноваційний потенціал Карпатського регіону. Розглянуто структуру і механізм даного ринку з урахуванням реальних і потенційних можливостей регіону. Сформовано систему функцій місцевих органів влади з регулювання інноваційних процесів.

Освещены основы становления регионального рынка инноваций на Украине. Определены роль и место рынка инноваций в концепции формирования рыночных отношений в стране, охарактеризован инновационный потенциал Карпатского региона. Рассмотрены структура и механизм данного рынка, с учетом реальных и потенциальных возможностей региона сформирована система функций местных органов власти по регулированию инновационных процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633476 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Комарницький І. Ф. 
Трансформація економіки України у глобальному економічному середовищі : Моногр. / І. Ф. Комарницький, П. О. Нікіфоров, П. І. Белінський, І. М. Буднікевич, З. І. Галушка, В. М. Запухляк, В. О. Соболєв, Б. Д. Сторощук, Н. М. Терлецька, Р. Р. Білик, Т. Р. Заволічна, В. І. Кравець, Я. В. Козуб, Ю. О. Терлецька, Н. А. Чемісова; ред.: І. Ф. Комарницький; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2006. - 272 c. - укp.

Проаналізовано механізми оптимізації перехідних процесів в країнах з транзитивними економіками та їх особливості у вітчизняних умовах. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти трансформації економічних відносин на мікро-, макро- та регіональному рівнях у контексті інтеграції України до світової господарської системи. Викладено методологічні основи аналізу конкурентного середовища у транзитивній економіці. Розкрито особливості формування інноваційної моделі людського потенціалу України. Висвітлено питання удосконалення економічного механізму використання природних ресурсів.

Проанализированы механизмы оптимизации переходных процессов в странах с транзитивными экономиками и их особенности в отечественных условиях. Рассмотрены теоретические и практические аспекты трансформации экономических отношений на микро-, макро- и региональном уровнях в контексте интеграции Украины в мировую хозяйственную систему. Изложены методологические основы анализа конкурентной среды в транзитивной экономике. Раскрыты особенности формирования инновационной модели человеческого потенциала Украины. Освещены вопросы усовершенствования экономического механизма использования природных ресурсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01 + У9(4УКР)0-151

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маркетинг у сферах і галузях економіки регіону : матеріали II Міжнар. (VI Всеукр.) наук.-практ. конф. для молодих вчен., асп., студ., 13 - 14 квіт. 2007 р., Чернівці / ред.: І. М. Буднікевич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 416 c. - укp. - рус.

Висвітлено актуальні проблеми конкурентоспроможності національної економіки України за умов глобалізації. Проаналізовано особливості становлення регіонального маркетингу в державі. Розкрито роль аналізу стратегічного потенціалу в системі управління діяльністю підприємства. Охарактеризовано міжнародну маркетингову діяльність на фармацевтичному ринку. Розглянуто стратегії торгових марок у сучасному бізнесі. Увагу приділено маркетинговим інноваціям у молочній промисловості, сучасним системам менеджменту якості, перспективам розвитку ринку спільного інвестування, управлінню маркетинговою діяльністю у сфері банківських послуг.

Освещены актуальные проблемы конкурентоспособности национальной экономики Украины в условиях глобализации. Проанализированы особенности становления регионального маркетинга в стране. Раскрыта роль анализа стратегического потенциала в системе управления деятельностью предприятия. Охарактеризована международная маркетинговая деятельность на фармацевтическом рынке. Рассмотрены стратегии торговых марок в современном бизнесе. Уделено внимание маркетинговым инновациям в молочной промышленности, современным системам менеджмента качества, перспективам развития рынка общего инвестирования, управлению маркетинговой деятельностью в сфере банковских услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 я431 + У9(4УКР)290-211.1 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Буднікевич І. М. 
Становлення регіонального ринку інновацій: теорія та практика (на прикладі Карпатського регіону) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01 / І. М. Буднікевич; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2002. - 20 c. - укp.

Проаналізовано роль та місце ринку інновацій у концепції формування ринкових відносин в Україні. Висвітлено структуру та механізм регіонального ринку інновацій. Розглянуто систему функцій місцевих органів влади з регулювання інноваційних процесів із урахуванням реальних та потенційних можливостей Карпатського регіону. Здійснено моніторинг наукової та виробничої підсистем інноваційного потенціалу регіону. Визначено основні закономірності формування регіональних інноваційних структур як інструментів підвищення економічних та соціальних показників економіки регіону за рахунок реструктуризації великих підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55 + У9(4Укр3)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Баранник О. А. 
Маркетингові підходи при формуванні конкурентоспроможності регіону : монографія / О. А. Баранник, І. М. Буднікевич, Є. І. Венгер, І. Г. Черданцева, Н. М. Іларіонова, О. В. Кифяк; ред.: І. М. Буднікевич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2012. - 440 c. - укp.

Досліджено сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади використання маркетингових підходів у процесі формування конкурентоспроможності регіону. Акцентовано увагу на особливостях реалізації системи регіонального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Значну увагу приділено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку секторів національної економіки, аналізу та оцінюванню конкурентних переваг територій, здійснених на основі маркетингових інструментів. Запрпопоновано механізми активізації використання маркетингових підходів у процесі формування стратегій сталого розвитку територій. Акцентовано на специфіці проведення аналізу чинників маркетингового середовища та адаптації методик дослідження середовища відповідно до особливостей функціонування секторів економіки регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60 + У9(4УКР)212.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Буднікевич І. М. 
Муніципальний маркетинг: теорія, методологія, практика : монографія / І. М. Буднікевич; НАН України, Ін-т регіон. дослідж. - Чернівці : Рута, 2012. - 647 c. - укp.

Досліджено сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади вивчення муніципального маркетингу. Визначено його характеристики, їх суть та простежено їх еволюцію відповідно до розвитку концепцій муніципального маркетингу. Акцентовано увагу на складових комплексу муніципального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Значну увагу приділено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку міст, аналізу та оцінюванню конкурентних переваг міста, здійснених на основі інструментів муніципального маркетингу. Запропоновано програму формування системи муніципального маркетингу для сталого розвитку міста, сформовано та апробовано технологію визначення цільових сегментів у муніципальному маркетингу. Акцентовано на специфіці маркетингових досліджень у муніципальному маркетингу та адаптації методик дослідження середовища для потреб муніципального маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,01 + Х819(4УКР)011.2-94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752242 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Маркетинг та брендинг територій: проблеми рагіонального розвитку : матеріали XXI Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 жовт. 2012 р., Чернівці / ред.: І. М. Буднікевич, П. О. Нікіфоров, Ю. М. Лопатинський; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, Ін-т регіон. дослідж., Укр. асоц. маркетингу, Чернів. кооп. коледж, Всеукр. спілка вчен.-економістів. - Чернівці : Рута, 2012. - 207 c. - укp.

Наведено різноманітні матеріали з розробки напрямів міського, регіонального, національного розвитку економіки. Розглянуто міжнародні, національні, регіональні, галузеві та мікроекономічні аспекти соціально-економічних реформ, питання вдосконалення маркетингу територій та пошуку шляхів муніципального розвитку, геополітичні й інтеграційні перспективи України. Розкрито сучасні досягнення в економіко-математичному моделюванні економічних процесів, проблеми застосування маркетингових підходів у практиці вітчизняних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У040 я431 + У049(4УКР)6 я431 + У9(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Буднікевич І. 
Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посіб. / І. Буднікевич, О. Баранник, О. Кифяк, І. Нємцева, С. Скибінський, І. Черданцева; ред.: І. М. Буднікевич. - Чернівці : Кондратьєв А.В., 2012. - 559 c. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи до розуміння сутності та значення маркетингу обраної галузі, сфери діяльності. Розкрито основні тенденції розвитку та функціонування окремих ринків. Визначено специфіку проведення маркетингових досліджень з огляду на специфіку галузі, сфери діяльності. Показано особливості реалізації елементів маркетингового комплексу для господарюючих суб'єктів, що функціонують на обраних ринках. Висвітлено основи сегментації ринку з урахуванням секторальної специфіки економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Буднікевич І. М. 
SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика : навч. посіб. / І. М. Буднікевич, О. А. Баранник, С. А. Кошкаров, І. А. Крупенна; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2013. - 88 c. - Бібліогр.: с. 87-88 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання SWOT-аналізу у маркетингу, надано його загальну характеристику, описано алгоритм та етапи. Запропоновано покрокову інструкцію проведення SWOT-аналізу у територіальному маркетингу, маркетингу освіти, виробничого підприємства, індустрії гостинності. На прикладі організацій і підприємств Чернівців здійснено апробацію модифікованої автором методики SWOT-аналізу, визначено пріоритетну стратегію розвитку та напрямки формування конкурентних переваг міста. Наведено рекомендації щодо застосування цього методу вибору маркетингових стратегій у практиці ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73 + У053.9(4УКР)290-93 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Буднікевич І. М. 
Формування системи маркетингу міста : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.05 / І. М. Буднікевич; НАН України, Ін-т регіон. дослідж. - Львів, 2013. - 40 c. - укp.

Розкрито сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади формування системи маркетингу міста. Аргументовано використання терміна "муніципальний маркетинг". Ідентифіковано характеристики муніципального маркетингу в рамках виробничої, товарної, збутової, власне маркетингової (класичної), соціально-етичної та партнерської концепцій. Визначено характеристики муніципального маркетингу, їх суть та еволюція відповідно до розвитку концепцій муніципального маркетингу. Акцентовано увагу на складових комплексу муніципального маркетингу, його інструментах, методах, технологіях. Описано схему мультиатрибутивного муніципального продукту, яка складається з трьох рівнів, але формується окремо для кожної з цільових груп. Використано маркетинговий підхід у системі стратегічного планування розвитку міст, аналізу та оцінці конкурентних переваг міста, здійснених на основі інструментів муніципального маркетингу. Описано моделі стратегічного розвитку міста, узагальнені характеристики концепцій муніципального маркетингу та інструменти кожної концепції залежно від стратегічної настанови, моделі та стратегії розвитку міста. Звернуто увагу на специфіку маркетингових досліджень у муніципальному маркетингу та адаптацію 39 методик дослідження середовища для потреб муніципального маркетингу. Запропоновано програму формування системи муніципального маркетингу для сталого розвитку міста, сформовано та апробовано технологію визначення цільових сегментів у муніципальному маркетингу. Описано напрямки та технології використання інтерактивних засобів просування міста.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Буднікевич І. М. 
Регіональні ринки юридичних послуг : монографія / І. М. Буднікевич, О. О. Хохуляк; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Одеса : Фенікс, 2015. - 367, [1] c. - Бібліогр.: с. 265-298 - укp.

Визначено роль ринку юридичних послуг у системі регіональних ринків, ідентифіковано етапи його становлення в Україні. Окреслено функції, структуру, суб'єкт, об'єкти регіонального ринку юридичних послуг, визначено особливості його функціонування. Узагальнено зарубіжний досвід формування, розвитку та регулювання національних і регіональних ринків юридичних послуг. Проведено аналіз стану та визначено тенденції розвитку регіональних ринків юридичних послуг України на основі офіційних статистичних даних і результатів спеціальних досліджень. Розроблено концептуальні підходи до розвитку регіональних ринків юридичних послуг, запропоновано методику формування регіонального репутаційного рейтингу юридичних компаній, визначено маркетингові інструменти, які є ефективними на регіональному рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х891.9(4УКР)819 + Х839(4УКР)211.8:Х

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. / ред.: І. М. Буднікевич; уклад.: В. А. Вардеванян, О. В. Кифяк, І. А. Крупенна, І. Г. Черданцева, І. Б. Бабух; Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2018. - 395 c. - Бібліогр.: 103 назви. - укp.

Розглянуто основні концепції та характеристики маркетингу, його основні види. Висвітлено зміст і методи маркетингових досліджень, характеристики товару і ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації, управління та організація маркетингової діяльності. Розкрито особливості маркетингової діяльності в різних галузях і сферах економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО36296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Буднікевич І. М. 
Напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів / І. М. Буднікевич, І. І. Благун, І. А. Крупенна, В. Б. Бокучава // Бізнес Інформ. - 2020. - № 8. - С. 266-277. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто сутність і напрямки застосування маркетингових інновацій у комунікаційній політиці готельних закладів. Уточнено напрямки застосування маркетингових інновацій вітчизняними та зарубіжними готельєрами; акцентовано увагу на важливості новацій у просуванні готельного закладу та його послуг. Узагальнено практику провідних гравців ринку стосовно застосування інструментів "партизанського" маркетингу в комунікаціях з цільовими аудиторіями. Відзначено, що маркетингові інновації повинні бути погоджені з концепцією просування готелю, вони мають бути системними та продукуватися постійно. Описано схему впровадження акцій, які спрямовані на WOW-ефект у готельному маркетингу. Обгрунтовано необхідність та актуальність застосування digital-технологій у стратегіях просування акторів готельного бізнесу; визначено напрямки застосування технологій digital-marketing у вітчизняному готельному бізнесі. Відзначено, що трансформація напрямків конкурентної боротьби готельних закладів за увагу аудиторії зумовила перерозподіл рекламних бюджетів на користь додаткових маркетингових прийомів - контент сайту, професійна зйомка, 360-градусне відео, яскраві інтерактивні акційні лендинги, робота з відгуками, планове SEO, адміністрування сторінок у соціальних мережах, заходи PR, контекстне просування. Акцентовано увагу на важливості розробки функціональних лендингів, які дозволять привертати увагу до конкретної послуги, отримати більше заявок, підвищити конверсію сайту та зібрати базу контактних даних для майбутньої роботи. Встановлено, що маркетингові інновації реалізуються в напрямку персоналізації, індивідуального маркетингового досвіду клієнта, впровадження CRM-системи. Розглянуто роль месенджерів і чат-ботів зі штучним інтелектом як нових каналів залучення гостей у готельні заклади. Звернуто увагу на ряд цікавих маркетингових програм, які включають маркетингові інновації, спрямовані на нівелювання викликів для закладів індустрії гостинності, викликаних пандемією та карантинними заходами. Відзначено, що такі програми створюються маркетинговими фірмами та галузевими фахівцями не тільки для допомоги готелям, але й для формування привабливих пропозицій для гостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Маркетинг для бакалаврів : навч. посіб. / уклад.: І. М. Буднікевич, В. Вардеванян, О. Кифяк, І. Крупенна, І. Черданцева, І. Бабух, І. Зрибнєва, Н. Тафій, О. Бурдяк, Н. Філіпчук; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - 2-ге вид., перероб. та допов. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича : Рута, 2021. - 357 c. - Бібліогр.: с. 354-357 - укp.

Подано теоретичний та практичний матеріал, що охоплює ключові аспекти маркетингу. Розглянуто основні концепції та характеристики маркетингу. Розкрито види маркетингу, зміст і методи маркетингових досліджень. Подано інформацію про характеристики товару та ціни, канали руху товару, маркетингові комунікації. Висвітлено питання управління й організації маркетингової діяльності. Особливу увагу звернено на особливості маркетингової діяльності у різних галузях і сферах економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО37742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Збірник ситуаційних (кейсових) завдань з навчальних дисциплін "Інновації та інноваційна економіка", "Інноваційний розвиток підприємства", "Інновації та маркетинг інновацій", "Маркетинг інновацій", Digital-marketing", "Технології та новації" : навч. посіб. / уклад.: І. М. Буднікевич, Є. І. Венгер, О. В. Кифяк, І. А. Крупенна; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича : Рута, 2021. - 131 c. - Бібліогр.: с. 128-131 - укp.

Включено тексти конкретних ілюстративних ситуацій пов'язаних з інноваціями, інноваційним розвитком, інноваційною економікою, інноваційним менеджментом та маркетингом, digital-marketing підібраних за матеріалами періодики, мережі Інтернет, сайтів компаній, консалтингових компаній, які допоможуть студентам оволодіти кейсовим методом навчання. Case-method, метод конкретних ситуацій (МКС) - це метод навчання, що дав змогу багато в чому реалізувати концепцію практикуючого навчання в умовах аудиторних занять. До ситуацій сформовані запитання та завдання які допоможуть узагальнити попередні знання з довузівської підготовки, використати навички кваліфікаційного рівня - бакалавр та магістр, розвинути креативні риси особистості, перспективне мислення студентів і дасть змогу використати їх у сучасній інноваційно спрямованій економіці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО37874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Маркетинг. Світовий досвід та український вимір : підручник / А. О. Старостіна, К. Адамі, О. А. Біловодська, О. Ю. Бочко, В. А. Бугров, І. М. Буднікевич, О. М. Дьоміна, Я. В. Дербеньова, А. О. Длігач, В. В. Журило, А. І. Ігнатюк, С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, С. М. Ілляшенко, О. Л. Каніщенко, Д. П. Коваленко, Н. Ю. Кочкіна, В. А. Кравченко, О. В. Кравченко, Є. В. Крикавський, О. В. Мандич, В. Є. Момот, Т. В. Нагачевська, Л. В. Пащук, П. Г. Перерва, О. Ю. Пригара, Є. В. Ромат, Н. В. Руденко, М. В. Ситницький, О. С. Суворов, О. С. Тєлєтов, Т. М. Циганкова, Ю. С. Шипуліна, К. В. Чичуліна, Л. О. Ярош-Дмитренко; ред.: А. О. Старостіна. - Вид. 2-ге, допов. та перероб. - Київ : Ліра-К, 2024. - 483 c. - Бібліогр.: с. 478-483 - укp.

Підручник об’єднав наукові школи з маркетингу 10 українських університетів та 31 науковця, а також представників консалтингових компаній, які є членами ГО «Об’єднання маркетологів України». Унікальність видання визначається тим, що фундаментальний курс маркетингу розкривається через призму сучасних законо¬мірностей розвитку світової економіки, особливостей міжнародного бізнес-сере- довища, специфіки економічного розвитку України. В підручнику вперше розкри¬вається модель та етапи становлення теорії і практики маркетингу в Україні, які ввібрали .прогресивний світовий досвід та мають свою унікальну специфіку. Разом з цим підручник включає всі матеріали, що відповідають типовим робочим про¬грамам з маркетингу, що викладаються в провідних університетах світу та Укра¬їни. В підручнику розглядаються актуальні напрямки розвитку теорії і практики маркетингу, нові сучасні авторські концепції: інноваційний маркетинг, маркетин¬гові ризики, диджитал інструменти в маркетингу, концепція рефлексівного марке¬тингу, методика структурованого табличного аналізу бізнес-середовища (СТАБС- аналіз), використання штучного інтелекту в маркетингу тощо. Особливістю видання є те, що завдання до розділів, які відображають сучасні інтерактивні технології навчання розміщені на сайті ГО «Об’єднання Маркетологів України», що дозволяє їх оперативно оновлювати та пристосовувати до змін бізнес- середовища, яке турбулентно змінюється.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71573 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського