Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Буркова Л. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Буркова Л. В. 
Педагогічні інновації та їх діагностична експертиза. Теоретичний аспект / Л. В. Буркова; Ін-т педагогіки АПН України. Лаб. впровадж. пед. інновацій. - К. : Наук. світ, 1999. - 37 c. - Бібліогр.: 64 назв. - укp.

Висвітлено проблему впровадження педагогічних інновацій у середні заклади освіти. Розглянуто сутність поняття педагогічні інновації, подано їх класифікацію та запропоновано систему оцінювання освітніх, зокрема, педагогічних інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87710 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Даниленко Л. І. 
Оцінювання та відбір педагогічних інновацій: теоретико-прикладний аспект : Наук.-метод. посіб. / Л. І. Даниленко, Л. В. Буркова, Н. Ф. Федорова, В. І. Довбищенко, В. П. Чудакова. - К. : Логос, 2001. - 185 c. - Бібліогр.: с. 178-182. - укp.

Розкрито зміст основних понять освітньої інноватики, зокрема, педагогічної інновації, інноваційної діяльності закладів освіти, інноваційного проекту й освітніх технологій. Визначено умови здійснення інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти. Запропоновано класифікацію педагогічної інновації за різними ознаками. Наведено параметрально-показникову модель оцінювання педагогічних інноваційних технологій. Визначено основні підходи та принципи відбору педагогічно доцільних інновацій для системи загальної середньої освіти. Вміщено словник термінів з педагогічної інноватики.

Раскрыто содержание основных понятий инновации в системе образования, в частности, педагогической инновации, инновационной деятельности заведений образования, инновационного проекта и образовательных технологий. Определены условия осуществления инновационной деятельности в системе общего среднего образования. Предложена классификация педагогической инновации по различным признакам. Приведена параметрально-показательная модель для оценки педагогических инновационных технологий. Определены основные подходы и принципы отбора педагогически целесообразных инноваций для системы общего среднего образования. Помещен словарь терминов по педагогической инноватике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА625823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Буркова Л. В. 
Соціономічні професії: інноваційна підготовка фахівців у вищих навчальних закладах : монографія / Л. В. Буркова; НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2010. - 277 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні аспекти розробки та побудови інноваційної технології підготовки спеціалістів соціономічних професій у ВНЗ. Зазначено, що дана технологія спрямована на формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців у даній галузі на підставі задачного підходу. Увагу приділено класифікації інновацій в освіті, властивостям інноваційного продукту та його оцінюванню, обгрунтуванню задачного підходу до формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців соціономічних професій.

Раскрыты теоретико-методологические аспекты разработки и построения инновационной технологии подготовки специалистов социономических профессий в ВУЗ. Отмечено, что данная технология направлена на формирование профессиональных компетентностей у будущих специалистов в данной области на основе задачного подхода. Уделено внимание классификации инноваций в образовании, свойствам инновационного продукта и его оценке, обоснованию задачного подхода к формированию профессиональных компетентностей у будущих специалистов социономических профессий.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Буркова Л. В. 
Теоретико-методологічні засади застосування інноваційних технологій у підготовці фахівців соціономічних професій у вищій школі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Буркова; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 40 c. - укp.

Теоретико-методологічно обгрунтовано й експериментально перевірено системи застосування інноваційних технологій у підготовці фахівців соціономічних професій у вищій школі. З'ясовано, що діяльнісний підхід може слугувати теоретико-методологічною основою для виокремлення групи соціономічних професій, на його засадах проаналізовано загальну структуру професійної діяльності й її предмет. Визначено спільний предмет професійної діяльності - соціальна взаємодія, яка відбувається на макро-, мезо- та мікрорівнях у суспільстві - сприяв виокремленню групи соціономічних професій. На підставі аналізу характеристик загального предмета професійної діяльності соціономістів і розуміння того, що професійна діяльність фахівців соціономічної групи виявляється в постановці та розв'язанні системи професійних задач, диференційовано базові професійні задачі. Компетентнісний та задачний підходи слугують теоретичною основою для розроблення системи застосування інноваційних технологій у підготовці фахівців соціономічних професій у вищій школі. Навчально-професійні задачі як підгрунтя для формування професійних компетентностей відображають характеристики професійних задач та утворюють типологію. Інноваційні технології реалізують у навчальному процесі діяльнісний, системний та синергетичний підходи, компетентнісний та задачний. Система застосування інноваційних технологій сприяє формуванню базових професійних компетентностей у фаховій підготовці вищої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Буркова Л. В. 
Методи формування професійних компетентностей у фахівців соціономічних професій / Л. В. Буркова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 179. - С. 3-8. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Обгрунтовано відбір та застосування методів формування професійних компетентностей у спеціалістів соціономічних професій. Проаналізовано та описано алгоритми використання активних методів навчання, які відібрані у відповідності до специфіки професійних компетентностей та особливостей реалізації задачного підходу під час підготовки спеціалістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Буркова Л. В. 
Основи класифікації навчальних професійних задач у галузі соціономічних професій / Л. В. Буркова // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 149. - С. 131-135. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розкрито підходи до класифікації навчальних професійних задач для соціономічних професій. В основі класифікації знаходяться функції професійної діяльності та її предмет.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Буркова Л. В. 
Принципи застосування технології підготовки спеціалістів соціономічних професій / Л. В. Буркова // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 164. - С. 16-21. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито особливості принципів застосування технології підготовки спеціалістів соціономічних професій, які визначені в контексті синергетичного та системного підходів до організації професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Буркова Л. В. 
Механізм та інструментарій упровадження інноваційної технології у навчальний процес ВНЗ / Л. В. Буркова // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 142-146. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано відбір і застосування методів у підготовці викладачів ВНЗ для впровадження інноваційної технології (ІТ), за якою готують майбутніх спеціалістів соціономічних професій. Підкреслено значення здатності як діяльнісної характеристики індивіда, яка має інтегративний характер: з одного боку, вона виявляється в дії і через дію індивіду, з іншого - для виявлення цієї дії він має нею оволодіти. Визначено закономірності, що впливають на вибір методів і на розподілення їх у процесі підготовки педагогів, яке передбачає певну модель впровадження, яка включає в себе теоретичний, практичний, проектний блоки. В теоретичному визначено доцільним виявлення ставлення педагогів до ІТ та до впровадження в педагогічну практику із застосуванням слідуючих методів: анкетування з закритими та відкритими питаннями, описано структуру методів "дискусії", "інтервізії". В практичному блоці робота пов'язана з узагальненням професійних компетенцій для спеціалістів соціономічних професій, розробкою типології навчальних професійних задач і способів їх рішення, побудовою параметрів порядку для проектування навчального процесу з використанням методу синектики, методу контрольних питань, методу творчого рішення задачі, окреслено їх структуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Буркова Л. В. 
Структурний підхід до поняття педагогічної технології / Л. В. Буркова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 189-192. - укp.

На основі теоретичного аналізу вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури проаналізовано категорію "технологія" та особливості її реалізації у педагогічному навчальному закладі.

На основании теоретического анализа отечественной и зарубежной научно-педагогической литературы проанализирована категория "технология" и особенности ее реализации в педагогическом учебном заведении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад : матеріали IX міжрегіон. семінару, 14 листоп. 2014 р., Київ / ред.: Н. П. Муранова, Л. В. Буркова, С. М. Лобода; Нац. авіац. ун-т. - Київ : НАУ, 2014. - 316 c. - укp.

Розглянуто допрофесійну підготовку учнів у медичних класах за умов співпраці ЗНЗ, ВНЗ і закладу охрони здоров'я. Досліджено психологічні аспекти навчання майбутніх абітурієнтів на підготовчих відділеннях у процесі вивчення природничих дисциплін. Охарактеризовано компетентнісний підхід у формуванні професійної мобільності майбутніх магістрів педагогіки вищої школи. Проаналізовано взаємозв'язок процесів саморозвитку та професійного самовизначення учнівської молоді. Приділено увагу управлінню розвитком дидактичної компетентності вчителя української мови та літератури в педагогічній діяльності. Розроблено модель організації профільного навчання у Новобогданівській загальноосвітній школі І - ІІІ ступенів. Проаналізовано технології інтерактивного навчання. Обгрунтовано профорієнтаційну діяльність соціально-психологічної служби школи як передумову успішного самовизначення учнівської молоді. Висвітлено особливості вивчення творчості М. П. Драй-Хмари методом компаративістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789350 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Актуальні проблеми в системі освіти "загальноосвітній навчальний заклад - доуніверситетська підготовка - вищий навчальний заклад" : матеріали I Всеукр. наук.-практ. конф., 28 трав. 2015 р., Київ / ред.: Н. П. Муранова, Л. В. Буркова, С. І. Черіпко; Нац. авіац. ун-т, Ін-т доунів. підготовки. - Київ : НАУ, 2016. - 253 c. - укp.

Проведено дослідження квадратного тричлена з коефіцієнтами, залежними від параметра. Розглянуто особливості вивчення курсу фізики у старшій школі. Приділено увагу формуванню усномовленнєвої англомовної граматичної компетенції на соціокультурному матеріалі. Охарактеризовано шляхи ефективної взаємодії середньої і вищої школи в контексті профорієнтаційної роботи. Здійснено моніторинг якості підготовки старшокласників до навчання у ВНЗ. Досліджено мотивацію творчих здібностей учнів як умову реалізації ідей сучасного навчання. Висвітлено деякі аспекти міжпредметних зв'язків у курсі фізики та математики. Подано інформацію про роботу з текстом на заняттях української мови на підготовчих курсах коледжу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801076 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського