Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ВІНС$<.>+<.>A=ВІКТОРІЯ$<.>+<.>A=АНАТОЛІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Макаренко О.  
Психолого-педагогічні особливості прояву стресу у молодших школярів / О. Макаренко, В. Вінс // Соц. психологія. - 2008. - № 6. - С. 122-130. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено вплив стресу на молодших школярів у процесі навчання. Визначено пов'язані з цим психолого-педагогічні особливості прояву дезадаптації у дітей. Наголошено на ролі батьків і педагогів у процесі повноцінної адаптації дітей до навчання в школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.521-69 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вінс В. А. 
Психологічні особливості переживання вікової кризи підлітками школи-інтернату для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. А. Вінс; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Розкрито особливості переживання підліткової кризи вихованцями школи-інтернату, які тривалий час перебувають за умов депривації сімейної взаємодії. Виявлено, що утворення нових психологічних структур підлітка під час переживання ним вікової кризи ускладнюється депривованою ситуацією розвитку, в основі якої лежить незадоволення життєво значимих потреб. Наведено аналіз науково-теоретичних концепцій вітчизняної та зарубіжної психології, присвячених вивченню специфіки переходу від дитинства до дорослості, визначенню його змісту та структури. Удосконалено наукове уявлення щодо почуття дорослості як центрального утворення підліткової кризи, яке детермінує специфіку ціннісних ставлень підлітка. Визначено зміст та особливості переживання даної кризи та досліджено соціально-психологічні характеристики підлітка школи-інтернату в процесі її подолання. Виділено та обгрунтовано критерії (соціально-психологічної адаптованості, інтегральності ставлень, адекватності Я-образу), їх показники та типологію (нормативності, ситуативності, депривованості) цього переживання. Розроблено та апробовано коригуючу програму, спрямовану на актуалізацію соціогенної потреби самоприйняття та самореалізації депривованих підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.402.2 + Ч421.344

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вінська О. Й. 
Система регулювання аграрного сектору в ЄС : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / О. Й. Вінська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т. ім. В. Гетьмана". - К., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено еволюцію становлення та розвитку системи регулювання аграрного сектору в ЄС. Відповідно до принципів історизму, програмованості та регульованості економічного середовища виокремлено етапи еволюції підходів країн-лідерів до регулювання аграрного сектору. Увагу приділено обгрунтуванню основних аграрних моделей, що реалізувалися в країнах-лідерах. Розкрито основні чинники та напрями трансформації регулювання сільського господарства цих країн. Обгрунтовано формування сучасної багатофункціональної аграрної моделі ЄС. Доведено, що компліментарність у фінансуванні видатків на провадження спільної аграрної політики союзу буде посилюватися. Досліджено сучасний стан регулювання аграрного виробництва в Україні, визначено основні напрями відставання від європейської сільськогосподарської моделі, яка базується на багатофункціональності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)320-21 + У9(4УКР)320-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385102 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського