Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (74)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ВІТЧЕР$<.>+<.>A=МУНІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Муніца Г. І. 
Захист від електромагнітного випромінювання / Г. І. Муніца, Л. М. Базилевич // Вісн. нац. н.-д. ін-ту охорони праці. - 2001. - № 1. - С. 32-33. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З95н6 + Р126.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70894 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Базилевич Л. М. 
Оцінка економічної ефективності впровадження науково-технічних розробок у сфері охорони праці / Л. М. Базилевич, Ю. А. Змитрук, Г. І. Муніца // Вісн. нац. н.-д. ін-ту охорони праці. - 2001. - № 1. - С. 11-13. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)248

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70894 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Тимошенко З. І. 
Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу : навч. посіб. / З. І. Тимошенко, Г. Б. Мунін, В. П. Дишлевий; Європ. ун-т. - К., 2007. - 245 c. - Бібліогр.: с. 243-245. - укp.

Розглянуто проблеми організації діяльності в готельному бізнесі. Розкрито сутність таких понять, як циклічність та сезонність ринку готельного бізнесу, формування асортиментної політики, життєвий цикл готельного продукту, маркетингова стратегія. Описано методи сегментації ринку в даній сфері, стратегії позиціонування, засоби рекламно-інформаційного просування готельних послуг, переваги та недоліки готельного франчайзингу, специфіку організації ресторанного господарства.

Рассмотрены проблемы организации деятельности в гостиничном бизнесе. Раскрыта сущность таких понятий, как цикличность и сезонность рынка гостиничного бизнеса, формирование ассортиментной политики, жизненный цикл гостиничного продукта, маркетинговая стратегия. Описаны методы сегментации рынка в данной сфере, стратегии позиционирования, средства рекламно-информационного продвижения гостиничных услуг, преимущества и недостатки гостиничного франчайзинга, специфика организации ресторанного хозяйства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мунін Г. Б. 
Маркетинг туризму : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.: У 2-х ч. Ч. 1 / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов; Європ. ун-т. - К., 2005. - 323 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні питання формування маркетингової діяльності в туризмі на основі маркетингової теорії та практики сучасного господарювання. Розкрито теорію маркетингу, його специфіку й особливості в туризмі, проаналізовано концепцію формування маркетингового механізму розробки та прийняття рішень у системі туристичної індустрії. Висвітлено особливості одержання й обробки маркетингової інформації, маркетингу готельного комплексу та туристичних продуктів.

Рассмотрены теоретические и методические вопросы формирования маркетинговой деятельности в туризме на основе маркетинговой теории и практики современного хозяйствования. Раскрыты теория маркетинга, его специфика и особенности в туризме, проанализирована концепция формирования маркетингового механизма разработки и принятия решений в системе туристической индустрии. Освещены особенности получения и обработки маркетинговой информации, маркетинга гостинничного комплекса и туристических продуктов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мунін Г. Б. 
Маркетинг туризму : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.: У 2-х ч. Ч. 2 / Г. Б. Мунін, З. І. Тимошенко, Є. В. Самарцев, А. О. Змійов; Європ. ун-т. - К., 2006. - 426 c. - укp.

Викладено методологічні основи організації функцій маркетингу в туристичній діяльності. Розглянуто питання використання сучасних методів маркетингової діяльності, розкрито сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу, а також функції маркетингу, зокрема, висвітлено питання розробки його стратегії, продуктову та цінову політику, просування та продажу туристичного продукту, комунікаційну політику, контролю маркетингової діяльності.

Изложены методологические основы организации функций маркетинга в туристической деятельности. Рассмотрены вопросы использования современных методов маркетинговой деятельности, раскрыты современная концепция маркетинга как философия бизнеса, а также функции маркетинга, в частности, освещены вопросы разработки его стратегии, продуктовой и ценовой политики, продвижения и продажи туристического продукта, коммуникационная политика, контроля маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч518я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мунін Г. Б. 
Організація обслуговування у малих готелях : навч. посіб. / Г. Б. Мунін, З. І.а Тимошенко, Ю. І. Палеха, М. Д. Стамболов. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2007. - 181 c. - Бібліогр.: с. 176-180. - укp.

Висвітлено зарубіжний і вітчизняний досвід організації та функціонування туристичного та готельного бізнесу. Розглянуто передумови появи та розвитку малих готелей, наведено їх загальну характеристику та визначено мету діяльності. Розкрито сутність послуг розміщення та проживання, описано основні етапи процесу обслуговування гостей, зокрема, розглянуто технологію бронювання місць і номерів, порядок реєстрації та розміщення клієнтів або туристичних груп, оформлення розрахунків і виїзду. Охарактеризовано систему управління персоналом у малих готелях, встановлено критерії відбору працівників. Обгрунтовано перспективи розвитку та шляхи підвищення якості обслуговування клієнтів у малих готельних підприємствах.

Освещен зарубежный и отечественный опыт организации и функционирования туристического и готельного бизнеса. Рассмотрены предпосылки появления и развития малых готелей, приведена их общая характеристика и определена цель деятельности. Раскрыта сущность услуг размещения и проживания, описаны основные этапы процесса обслуживания гостей, в частности, рассмотрены технологии бронирования мест и номеров, порядок регистрации и размещения клиентов или туристических групп, оформления расчетов и выезда. Охарактеризована система управления персоналом в малых гостиницах, установлены критерии отбора сотрудников. Определены перспективы развития и пути повышения качества обслуживания клиентов в малых готельных предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карягін Ю. О. 
Маркетинг турпродукту : підручник / Ю. О. Карягін, З. І. Тимошенко, Т. О. Демура, Г. Б. Мунін; Рада із вивч. продукт. сил України НАН України, Київ. нац. ун-т культури і мистец., Європ. ун-т. - К. : Кондор, 2009. - 394 c. - укp.

Розглянуто практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, принципи створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії та практики сучасного господарювання. Увагу приділено методиці маркетингових досліджень конкурентного середовища та поведінки споживача, методам одержання й обробки маркетингової інформації, ролі посередницьких фірм у сфері туризму. Розкрито види, форми, переваги франчайзингу та методи франчайзингових систем в даній галузі.

Рассмотрены практические и теоретические вопросы маркетинговой деятельности, принципы создания и формирования туристического продукта на основе маркетинговой теории и практики современного хозяйствования. Уделено внимание методике маркетинговых исследований конкурентной среды и поведения потребителя, методам получения и обработки маркетинговой информации, роли посреднических фирм в сфере туризма. Раскрыты виды, формы, преимущества франчайзинга и методы франчайзинговых систем в данной отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357я73-1 + У544.135.8-211.1я73-1 + У9(4УКР)441.358-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС46791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мунін Г. Б. 
Франчайзинг у готельно-ресторанному бізнесі : навч. посіб. / Г. Б. Мунін, Ю. О. Карягін, А. С. Артеменко, Ю. В. Кошиль; НАН України, Рада по вивч. продукт. сил України. - К. : Кондор, 2008. - 370 c. - укp.

Розглянуто особливості організації підприємницької діяльності у сфері надання готельних послуг. Наведено характеристику різних типів готелів. Описано систему управління готелем і готельними мережами. Висвітлено питання кадрового забезпечення готельного бізнесу, зокрема, відбору та професійної підготовки персоналу в готелях, розглянуто механізм управління ним. Визначено сутність франчайзингу як форми підприємницької діяльності, встановлено його переваги та недоліки й обгрунтовано перспективи використання в готельному бізнесі. Проаналізовано світовий досвід франчайзингу та його законодавче регулювання, запропоновано шляхи підвищення ефективності й окупності франчайзингового проекту. Розглянуто порядок оформлення договору франчайзингу (комерційної концесії), встановлено підстави для припинення франчайзингових відносин.

Рассмотрены особенности организации предпринимательской деятельности в сфере оказания гостиничных услуг. Приведена характеристика различных типов гостиниц. Описана система управления гостиницей и гостиничной сетью. Освещены вопросы кадрового обеспечения готельного бизнеса, в частности, отбора и профессиональной подготовки персонала в гостиницах, рассмотрен механизм управления им. Определена сущность франчайзинга как формы предпринимательской деятельности, установлены его преимущества и недостатки, обоснованы перспективы использования в готельном бизнесе. Проанализирован мировой опыт франчайзинга и его законодательное регулирование, приведены способы повышения эффективности и окупности франчайзингового проекта. Рассмотрен порядок оформления договора франчайзинга (коммерческой тайны), установлены основания для прекращения франчайзинговых отношений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)292.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Левковська Л.  
Стан і перспективи розвитку туризму та готельного бізнесу в Україні / Л. Левковська, Р. Чабан, Г. Мунін // Економіка України. - 2003. - № 6. - С. 31-36. - укp.

Охарактеризовано головні фактори, дія яких зумовила занепад даної галузі протягом періоду трансформації економіки України. Окреслено стратегічні заходи розгортання індустрії туризму, фундаментом яких має стати цілеспрямована політика держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:Ч518 + У9(4Укр)441.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Саляєв І. В. 
До питання формування програм у сфері охорони праці на регіональному і галузевому рівнях / І. В. Саляєв, Г. І. Муніца // Пробл. охорони праці в Україні. - 2009. - № 16. - С. 22-30. - укp.

Законами України "Про охорону праці" і "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" передбачається розв'язання проблем охорони праці на регіональному або галузевому рівнях за допомогою відповідних регіональних і галузевих програм. Запропоновано запровадити порядок формування таких програм з моменту їх ініціювання до затвердження. Надано рекомендації з формулювання існуючої проблеми, на вирішення якої спрямовано програму. Наведено приклади формулювання завдань і заходів програми. Детально розглянуто номенклатуру показників, які можна досягти в результаті виконання програми у цілому та окремо за її завданнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)248 + Х879(4УКР)24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мунін Г. Б. 
Малі готелі: організація роботи та обслуговування : навч. посіб. / Г. Б. Мунін, О. С. Кривоносов, З. В. Марциновська; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К. : Ун-т "Україна", 2012. - 335 c. - Бібліогр.: с. 331-335. - укp.

Розглнуто сучасні концепції організації обслуговування у малих готелях, які базуються на теоретичних і практичних засадах організації обслуговування гостей у малих готелях, міні-готелях, малих мотелях, малих пансіонатах та будинках готельного типу, які розташовані в селах, селищах або містах, за умов сучасного розвитку туризму в Україні. Висвітлено передумови появи і розвитку малих готелів, розкрито сутність надання послуг, особливості індустрії гостинності. Увагу приділено питанням управління малим готелем, акцентовано на функціях різних служб (інженерно-технічної, служби безпеки, ресторанного обслуговування та ін.). Подано детальну інформацію щодо бронювання та розміщення в готелі гостей, наголошено на якості обслуговування в готелі. Розглянуто питання управління персоналом у малих готелях, особливості управлінських рішень та методи оцінювання їх ефективності. Наголошено на етиці ділових відносин у малих готелях, а також на дотриманні ділового етикету персоналом. Проаналізовано маркетингову діяльність малих готелів, питання забезпечення безпеки та контролю за виконанням вимог безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лук'янов В. О. 
Організація готельно-ресторанного обслуговування : навч. посіб. / В. О. Лук'янов, Г. Б. Мунін; Ін-т економіки та упр. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Кондор, 2012. - 344 c. - Бібліогр.: с. 341-344 - укp.

Розглянуто сучасні концепції організації обслуговування в готелях і ресторанах, які базуються на теоретичних і практичних засадах організації обслуговування гостей. Досліджено теоретичні та практичні аспекти організації обслуговування в готельному та ресторанному бізнесі, що відповідають сучасним вимогам ведення бізнесу, міжнародним стандартам і вимогам УЄФА до приймаючих країн. Розкрито специфіку й особливості організації обслуговування у готельних і ресторанних закладах, досліджено внутрішню структуру готельно-ресторанного бізнесу та проаналізовано можливості підвищення якості обслуговування клієнтів за рахунок використання висококваліфікованого персоналу та раціонального управління трудовими ресурсами. Обгрунтовано концепцію економічного ефекту, зумовленого оптимізацією організації постачання товарно-матеріальних ресурсів. Особливу увагу приділено організації харчування у готелях. Аргументовано необхідність прийняття сучасних архітектурно-дизайнерських рішень під час проектування та будівництва готельних і ресторанних споруд, ураховуючи встановлені Державні будівельні норми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14 я7 + У9(4УКР)441.357 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС53897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лук'янов В. О. 
Маркетинг туристичного бізнесу : навч. посіб. / В. О. Лук'янов, Г. Б. Мунін; Ін-т економіки та упр. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К. : Кондор, 2012. - 335 c. - Бібліогр.: с. 331-335 - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності в туристичному бізнесі згідно із сучасними вимогами ведення бізнесу, міжнародних стандартів і вимог УЄФА до приймаючих країн. Висвітлено специфіку й особливості сучасного туризму, досліджено інфраструктуру туристичного бізнесу та проаналізовано конкурентне середовище та поведінку споживача під час вибору та купівлі туристичного продукту. Обгрунтовано концепцію формування механізму розробки та створення туристичного продукту за сучасних умов. Увагу приділено розвитку готельного бізнесу, компаніям туроператорам, турагентствам тощо. Аргументовано необхідність використання сучасних методів цінової стратегії у сфері туризму, які базуються на сучасних маркетингових стратегіях проектування, створення та продажу туристичного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Муніч Н. В. 
Вивчення ландшафтознавчих понять у курсі шкільної географії: теоретико-методологічний аспект / Н. В. Муніч // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 117-124. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано етимологію поняття «ландшафт», шляхи визначення понять, наукові пошуки місця ландшафтознавчих понять в географічній науці. З’ясовано зміст поняття як психолого-педагогічної категорії, що сприяє пізнанню об’єктів і явищ об’єктивної дійсності. Розглянуто теоретико-методологічні аспекти формування ландшафтознавчих понять у процесі навчання географії, метою якого є формування ландшафтного мислення.

Проанализирована этимология понятия «ландшафт», пути определения понятий, научные поиски места ландшафтоведческих понятий в географической науке. Раскрыто содержание понятия как психолого-педагогической категории, которая способствует познанию объектов и явлений объективной действительности. Рассмотрены теоретико-методологические аспекты формирования ландшафтоведческих понятий в процессе обучения географии, целью которых является формирование ландшафтного мышления.

Etymology of the term «landscape», ways of concepts definition, scientific searches of landscape concepts place in geographical science are analyzed. Maintenance of concept is found out as a psychological and pedagogical category, contributing to knowledge of objective reality objects and phenomena. The theoretical and methodological aspects of landscape concepts forming in the process of geography studies, the purpose of which is forming of landscape thinking, are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д821р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Муніч Н. В. 
Формування ландшафтознавчих понять у шкільній географічній освіті : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Муніч; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2013. - 21 c. - укp.

Досліджено формування ландшафтознавчих понять у шкільних курсах географії. Проаналізовано стан проблеми в теорії та практиці навчання географії та визначено місце ландшафтознавчих знань у змісті та структурі навчальних програм, підручників, посібників, системі уроків, ДПА та ЗНО. Виокремлено чинники, що впливають на формування ландшафтознавчих понять і труднощі засвоєння їх учнями. З’ясовано об’єктивну потребу в моделюванні педагогічних умов формування ландшафтознавчих понять. Запропоновано концептуальний підхід до структури ландшафтознавчого змісту в курсах шкільної географії та системи методів, форм і засобів для його ефективного засвоєння. Обгрунтовано складники результативного компонента процесу формування ландшафтознавчих понять для набуття компетенцій якісної освіти. Розроблено механізми їх моніторингу та оцінювання. Експериментально апробовано запропоновані педагогічні умови формування ландшафтознавчих понять у курсах шкільної географії. Доведено, що дотримання педагогічних умов, зокрема запропонованих методичних, сприяє підвищенню ефективності формування ландшафтознавчих понять і географічної культури учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д82 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вдосконалення національного законодавства України стосовно захисту прав людини внутрішньо переміщених осіб : [дослідження] / ред.: Е. Муні; підгот.: Л. Гретасдоттір, А. Вихрест, Г. Христова; Рада Європи. - Київ : К.І.С., 2016. - 231 c. - укp.

Розглянуто національну нормативно-правову базу стосовно прав людини ВПО (внутрішньо переміщених осіб) й оцінено її відповідність міжнародним і регіональним стандартам, зокрема стандартам Ради Європи. Визначено розбіжності та "сірі зони" у національному законодавстві України, що вимагають змін в законодавстві, адміністративних або інших регуляторних процедур для того, щоб поліпшити та забезпечити захист прав ВПО. Увагу приділено проблемі невідповідності актів національного законодавства один одному, що зводить нанівець впровадження відповідних норм у певних сферах суспільних відносин. Наведено рекомендації для посилення національної законодавчої бази з метою забезпечення захисту прав ВПО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)345-30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС61569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Березка А. К. 
Відомі композитори України / А. К. Березка; ред.: Г. Б. Мунін, Д. С. Вілкова, О. В. Сапура. - Київ : Мунін Г. Б., 2016. - 367 c. - укp.

Наведено стислі відомості про життя та творчий доробок відомих композиторів, які працювали і працюють в Україні від давніх часів до наших днів, здійснили вагомий внесок у розвиток музики в Україні, чиї здобутки у сфері музичної культури виходять за суто національні межі. Зазначено, що їх роботи є зразками для багатьох наслідувачів, які пов'язали свою долю з музичним мистецтвом України. Серед них вагоме місце займають композитори - вихованці Київської, Львівської, Харківської, Петербурзької, Празької та Віденської консерваторій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС63359 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мунін В. 
Метод проведення голосування серед власників акцій на блокчейні, використовуючи криптосистему Пейе та розподілену генерацію ключів / В. Мунін, А. Сальніков // Безпека інформації. - 2019. - 25, № 2. - С. 82-87. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано метод проведення безпечного голосування серед власників акцій зі збереженням секретності кожного голосу та отриманням довіреного результату на основі використання криптографічної системи Пейе, яка реалізує адитивну властивість шифротекстів. На основі запропонованого методу виконано імплементацію протоколу голосування з використанням технології блокчейн, що забезпечує довірене середовище обробки транзакцій. Коротко викладено теоретичні поняття технології блочного ланцюжку транзакцій, механізму гомоморфного шифрування, розподіленої генерації ключів. Наведено покроковий алгоритм функціювання системи, описано основні технічні аспекти та переваги застосування децентралізованих технологій для збереження та обробки даних. Досліджено існуючі рішення в галузі проведення голосувань та приведено порівняльний аналіз. На основі проведеного аналізу було сформовано основні критерії проведення безпечного процесу голосування. Стисло описано метод розподіленої генерації ключів серед учасників системи з урахуванням відмінностей ключів криптосистеми Пейе від стандартних RSA ключів. Докладно описано алгоритмом ієрархічної генерації ключів акціонера. Використання цього алгоритму дає можливість оптимізувати процес збереження та обробки криптографічних матеріалів на клієнтському застосунку. Також було розкрито та обгрунтовано доцільність використання технології розумних контрактів, які є децентралізованими застосунками із спільним середовищем зберігання даних та консенсус алгоритмом. Контракти являють собою алгоритм обробки даних транзакцій у мережі, дозволяють перевіряти правила функціювання системи та проводити логічні операції над даними у захищений спосіб. Наведений метод може використовуватись для проведення голосувань у консорціумах, акціонерних товариствах та приватних мережах, бути інтегрований до децентралізованих систем зберігання даних для забезпечення безпечного механізму прийняття рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.403

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мунір Шавкат Садік Дхеяа Мунір. 
Удосконалення технології біопалива з використанням вторинних продуктів олієжирової промисловості : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.18.06 / Мунір Шавкат Садік Дхеяа Мунір.; "Харківський політехнічний інститут", національний технічний університет. - Харків, 2013. - 19 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л535.5 + Л782.320.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА451551 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Муніка Н. О. 
Інституціоналізація соціально-економічного розвитку України в умовах децентралізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Н. О. Муніка; Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. - Одеса, 2019. - 20 c. - укp.

Дисертація присвячена розвитку теоретико-методичних підходів та обґрунтуванню практичних рекомендацій щодо напрямів інституціоналізації соціально-економічного розвитку України в умовах децентралізації. Висвітлено сутнісні характеристики та фактори сприяння інституалізації соціально-економічного розвитку; досліджено процес децентралізації як інструменту реалізації інституалізації соціально-економічного розвитку, запропоновано методичний інструментарій щодо оцінки впливу інституціалізації на рівень економічного розвитку. Визначено термін "інституціоналізація соціально-економічного розвитку національної економіки". Проведено моніторинг рівня соціально-економічного розвитку України; досліджено функціонування сучасних інституцій соціально-економічного розвитку на основі міжнародних компаративних систем; визначено ефективність децентралізації як вагомого інструменту соціально-економічного розвитку країни. Розроблено стратегічні пріоритети інституціональних трансформацій соціально-економічного розвитку національної економіки; запропоновано концепт формування сприятливого інституційного середовища в умовах децентралізації, обґрунтовано детермінанти просторового розвитку. Сформовано відповідну імітаційну модель.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442942 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського