Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=ВАСІРУК$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ОМЕЛЯНІВНА$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Васірук С. О. Класичний танець : навч.-метод. посіб. / С. О. Васірук. - Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника, 2009. - 260 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Розкрито методичні засади викладання класичного танцю з аналізом методики виконання основних рухів та вправ. Наведено критерії оцінки навичок студентів для підсумкового контролю. Раскрыты методические основы преподавания классического танца с анализом методики выполнения основных движений и упражнений. Приведены критерии оценки навыков студентов для итогового контроля. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.441я73
Шифр НБУВ: ВА721121 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Кучеренко В. М. Організація викладання дисципліни "Лижний спорт" в умовах кредитно-модульної системи підготовки / В. М. Кучеренко, М. С. Васірук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 1. - С. 204-206. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто особливості організації та викладання дисципліни "Лижний спорт" за умов кредитно-модульної системи на факультеті фізичного виховання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.195
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Васірук С. О. Класичний танець : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ / С. О. Васірук. - 2-е вид., переробл., доповн. - Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпат. нац. ун-ту ім. В. Стефаника, 2011. - 259 c. - Бібліогр.: с. 259 - укp. - фр.Показано розвиток музикальності, виховання розуміння нерозривного зв'язку класичного танцю з музикою. В зв'язку з цим одним із першочергових завдань є музичне оформлення уроку класичного танцю, яке здійснюється за двома принципами: імпровізаційним із використанням музичної літератури. Зазначено, що завдання викладача і концертмейстера під час творчої співпраці знаходити ті шляхи, які б сприяли розвитку музикальності студентів, формували у них свідоме розуміння тісного й нерозривного взаємозв'язку музики та хореографії. Розглянуто методичні засади викладання класичного танцю з аналізом методики виконання базових рухів і вправ і включено приклади уроків для кожного року навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.441 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА762784 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Васірук С. О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з класичного танцю / С. О. Васірук // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 303-308. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Висвітлено проблему активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів – майбутніх хореографів на заняттях класичного танцю, формування у них самостійної естетичної оцінки, уміння нестандартно, творчо підходити до майбутньої професійної діяльності. Доведено необхідність виховання у майбутніх педагогів потреби в самоаналізі професійної діяльності. Охарактеризовано основні принципи успішної творчої роботи на всіх етапах вивчення класичного танцю. Освещена проблема активизации учебно-познавательной деятельности студентов – будущих хореографов на занятиях классического танца, формирования у них самостоятельной эстетичной оценки, умения нестандартно, творчески подходить к будущей профессиональной деятельности. Указана необходимость воспитания у будущих педагогов потребности в самоанализе профессиональной деятельности. Охарактеризованы основные принципы успешной творческой работы на всех этапах изучения классического танца. Reveals the problems of the development enhancing teaching end learning of students, future choreography teachers at the lessons of classical dances. It is aimed et forming the need of independent aesthetic evaluation in choreography teachers, their ability to approach to the future professional job creatively. Upbringing of selfanalysis necessity in professional activity of future teachers is proved; characterizes the main principles of successful creative work on all the stages of studying. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Васірук С. Актуальні проблеми мистецько-педагогічної освіти майбутніх викладачів хореографічних дисциплін / С. Васірук // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 123-125. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Актуалізовано необхідність пошуку шляхів підвищення рівня професійно-педагогічної культури випускників мистецьких спеціальностей. Розглянуто основні вимоги до педагога-хореографа як фахівця і особистості. Розкрито зміст навчально-виховної роботи чотирьох рівнів процесу формування професійних умінь та навичок майбутнього спеціаліста. Висвітлено основні аспекти фахово-педагогічної діяльності майбутніх викладачів хореографічних дисциплін, визначено умови успішності педагогічного процесу їх підготовки та професійного становлення. Обгрунтовано шляхи підвищення якості підготовки майбутніх спеціалістів хореографічного мистецтва у ВНЗ. Актуализирована необходимость поиска путей повышения уровня профессионально-педагогической культуры выпускников художественных специальностей. Рассмотрены основные требования к педагогу-хореографу как специалисту и личности. Раскрыто содержание учебно-воспитательной работы четырех уровней процесса формирования профессиональных умений и навыков будущего специалиста. Освещены основные аспекты профессионально-педагогической деятельности будущих преподавателей хореографических дисциплин, определены условия успешности педагогического процесса их подготовки и профессионального становления. Обоснованы пути повышения качества подготовки будущих специалистов хореографического искусства в ВУЗе. The article highlights the main aspects of professional and educational activities for future teachers of dance disciplines are considered and the ways to improve their training in universities. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|