Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ВОВЧАСТ$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=ЯРОСЛАВІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Вовчаста Н. Я. 
Мотивація вивчення дисциплін у вищому технічному закладі / Н. Я. Вовчаста // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 2. - С. 25-29. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Інтеграція України в європейський освітній простір і приєднання її вищих навчальних закладів до Болонського процесу стимулюють вищі навчальні заклади, зокрема Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, приєднуватися до європейських стандартів, запроваджувати нові моделі підготовки кадрів для галузі. Зокрема, в цьому навчальному закладі проведено широкомасштабну роботу з активізації, оптимізації й інтенсифікації процесу навчання курсантів і студентів. Розглянуто форми та методи, які сприяють виконанню відповідальних завдань у сфері підготовки професійних кадрів як у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності, так і в інших вищих навчальних закладах.

Интеграция Украины в европейское образовательное пространство и присоединение её высших учебных заведений к Болонскому процессу побуждают высшие учебные заведения, в частности Львовский государственный университет безопасности жизнедеятельности, присоединяться к европейским стандартам, внедрять новые модели подготовки кадров для отрасли. В частности, в этом учебном заведении проведена широкомасштабная работа по активизации, оптимизации и интенсификации процесса обучения курсантов и студентов. Рассмотрены формы и методы, способствующие выполнению ответственных заданий в области подготовки высококвалифицированных кадров как во Львовском государственном университете безопасности жизнедеятельности, так и в других высших заведениях.

Integration of Ukraine into European educational space and joining of its higher educational establishments to Bologna process stimulate educational establishments, in particular Lviv state university of vital activity safety to join to the European standards, to introduce new models of professional training for the branch. Large scale work aimed on intensifying of the process of training of cadets and students and making this process more active and optimum is carried out at this educational establishment. Forms and methods of this work which promote fulfilment of responsible tasks in the field of professional training of the high skilled personnel both at Lviv state university of vital activity safety and other higher educational establishments are examined in this article.


Ключ. слова: мотивація, інтенсифікація, пізнавальна активність, модульно-рейтингова система, кредитно-модульна система
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Васянович Г. П. 
Психолого-педагогічні основи професійної адаптації майбутніх фахівців : монографія / Г. П. Васянович, С. М. Вдович, Н. Я. Вовчаста, О. М. Галус, З. В. Гіптерс; Львів. НПЦ проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : СПОЛОМ, 2008. - 464 c. - Бібліогр.: с. 421-448. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми професійної адаптації учнівської та студентської молоді у професійно-технічних навчальних закладах і вищій школі. Запропоновано системний підхід до управління процесом адаптації студентів за умов багаторівневої педагогічної освіти. Висвітлено особливості соціальної адаптації студентів-першокурсників. Розглянуто комунікативну компетентність у контексті професійної підготовки фахівців сфери обслуговування. Увагу приділено особливостям адаптації дітей нової свідомості за сучасних суспільних умов.

Освещены актуальные проблемы профессиональной адаптации ученической и студенческой молодежи в профессионально-технических учебных заведениях и высшей школе. Предложен системный подход к управлению процессом адаптации студентов в условиях многоуровневого педагогического образования. Освещены особенности социальной адаптации студентов-первокурсников. Рассмотрена коммуникативная компетентность в контексте профессиональной подготовки специалистов сферы обслуживания. Уделено внимание особенностям адаптации детей нового сознания в современных общественных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р(4УКР) + Ч464(4УКР) + Ю952.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вовчаста Н. Я. 
Короткий українсько-англійський словник зі сфери надзвичайних ситуацій / Н. Я. Вовчаста, М. Б. Гульчевська, О. В. Бугайська, М. М. Лабач, Т. Р. Брига, Д. М. Монастирська; ред.: М. С. Коваль, Б. І. Шуневич; Львів. держ. ун-т безпеки життєдіяльн. - Л., 2010. - 180 c. - укp. - англ.

Наведено понад 5 000 термінів і термінологічних сполучень сучасної української та англійської мов. Висвітлено науково-технічну термінологію з питань горіння і вибуху, окислення і термічного розкладу, пожежної небезпеки речовин і матеріалів, вогнегасних сумішей, пожежного водопостачання, пожежної техніки, обладнання та інструментів, пожежного одягу і спорядження, пожежної тактики та гасіння пожеж.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-434:Ц + Ц9 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вовчаста Н. Я. 
Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки фахівців пожежно-рятувальної служби : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Я. Вовчаста; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано систему підготовки фахівців пожежної служби в західноукраїнських землях. Здійснено компаративний аналіз навчальних планів і програм ВНЗ України та Польщі. Розроблено та теоретично обгрунтовано компетентнісну модель щодо вимог Болонського процесу. Визначено організаційно-педагогічні умови професійної підготовки фахівців пожежно-рятувальної служби у контексті інтеграції в європейський освітній простір. Створено й експериментально перевірено методику застосування дидактичного комплексу інформаційного забезпечення дисципліни та навчального тренінгу для формування професійно-значущих якостей майбутніх працівників служб МНС. Експериментально перевірено педагогічну ефективність даної методики, розроблено навчальний посібник, два словники, методичні рекомендації з проблеми дослідження для працівників ВНЗ МНС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н96 р3 + Ц9-528 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вовчаста Н. Я. 
Впровадження у навчальний процес новітніх досягнень дидактики / Н. Я. Вовчаста // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 9-15. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто зміни й удосконалення змісту освіти на прикладі сучасної наукової організації навчального процесу у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності. Зазначено, що структурні зміни, введення новітніх напрямків подальшого розвитку системи освіти здатні забезпечити якісну підготовку фахівців і сприяють формуванню високого рівня їх загальної культури.

Рассмотрены изменения и усовершенствование содержания образования, в частности, современная научная организация учебного процесса во Львовском государственном университете безопасности жизнедеятельности. Отмечено, что структурные преобразования, введение новых направлений дальнейшего развития системы образования обеспечивают качественную подготовку специалистов и способствуют формированию высокого уровня их общей культуры.

The changes and educational content improvement, namely the modern scientific organization of training process at Lviv state university of vital reorganization and the introduction of educational system further development new trends will provide qualitative training of specialists and will form the high level of their general culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вовчаста Н. 
Етапи розвитку системи підготовки фахівців пожежно-рятувальної служби у Польщі / Н. Вовчаста // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 206-216. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-528р(4ПОЛ) + Х819(4ПОЛ)112.035р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Коваль М. 
Іоанн Павло ІІ - виховник ХХІ століття / М. Коваль, Н. Вовчаста // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 6. - С. 191-196. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено події, що відбувалися під час візиту Глави Держави Ватикан Папи Римського, Святійшого Отця Іоанна Павла II в Україну 23 - 27 червня 2001 р. Розкрито історичну роль Києва як колиски християнства у Східній Європі, показано значення невмирущих цінностей християнської спадщини українського народу для його відродження. Розглянуто різні аспекти діяльності Іоанна Павла II - священика, наставника, педагога. Приділено увагу його поглядам на духовне, релігійне і культурне життя молодого покоління в Україні.

Освещены события, которые происходили во время визита Главы Государства Ватикан Папы Римского, Святейшего Отца Иоанна Павла II в Украину 23 - 27 июня в 2001 г. Раскрыта историческая роль Киева как колыбели христианства в Восточной Европе, показано значение бессмертных ценностей христианского наследия украинского народа для его возрождения. Рассмотрены разные аспекты деятельности Иоанна Павла II - священника, наставника, педагога. Уделено внимание его взглядам на духовную, религиозную и культурную жизнь молодого поколения в Украине.

The authors consider the activity of John Paul II, the priest and the great teacher. They analyze the views on the spiritual, religious and cultural life of young people in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э375-601.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вовчаста Н. Я. 
Навчальний тренінг із пожежно-рятувальної справи як чинник вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців МНС / Н. Я. Вовчаста, М. С. Коваль // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 131-137. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто організаційно-педагогічні умови вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців МНС, зокрема можливості навчального тренінгу, проведеного у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності (ЛДУ БДЖ). Висвітлено діяльність Психолого-тренувального центру, створеного на базі ЛДУ БЖД, основним завданням якого є спеціальна підготовка осіб до дій за умов надзвичайних ситуацій.

Высветлены организационно-педагогические условия совершенствования профессиональной подготовки будущих специалистов МЧС, в частности возможности учебного тренинга, проведенного в Львовском государственном университете безопасности жизнедеятельности (ЛГУ БДЖ). Отражена деятельность Психолого-тренировочного центра, созданного на базе ЛГУ БЖД, основной задачей которого является специальная подготовка слушателей к действиям в условиях чрезвычайных ситуаций.

Through the work of domestic and American scientists examined the organizational and pedagogical conditions for improving the training of future specialists MOE, in particular the possibility of academic training, held at the Lviv State University life safety. Reflects the activities of Psychological Training Center, established on the basis of the Lviv State University life safety, whose main task is the special training of persons to act in emergency situations (fires, man-made accidents and catastrophes, natural disasters, etc.), learning the rules of behavior in unusual situations, with mass clusters of people, mastering the skills of rescue and samoryatuvannya, medical and psychological assistance, etc. It is concluded that the Training System promotes learning in higher vocational education training in quality, relevance requirements of both the present and future.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-528 р(4УКР-2ЛЬВ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вовчаста Н. 
Застосування дидактичного комплексу інформаційного забезпечення навчальної дисципліни / Н. Вовчаста // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 4. - С. 9-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто систему створення глобальної комп’ютерної мережі освіти і науки, розвиток системи індивідуального неперервного навчання на основі автоматизованих навчальних курсів і програм, інтелектуальних комп’ютерних і дистанційних технологій навчання. Проаналізовано переваги електронного словника. Визначено основні дидактичні функції, що реалізуються електронним практикумом, а саме: інформаційна, систематизаційна, стимулювальна, координаційна і самоосвітня. Проаналізовано дидактичний комплекс як цілісну дидактичну систему, що є спеціальною організованою, цілеспрямованою взаємодією викладача і курсанта, яка включає такі елементи: методичні матеріали, навчальні матеріали, контроль знань, література; та є базою знань, яка постійно поповнюється у певній предметній області.

Рассмотрена система создания глобальной компьютерной сети образования и науки, развитие системы индивидуального непрерывного обучения на основе автоматизированных учебных курсов и программ, интеллектуальных компьютерных и дистанционных технологий обучения. Представлены преимущества электронного словаря. Определены основные дидактические функции, реализуемые электронным практикумом, а именно информационная, систематизирующая, стимулирующая, координирующая и самообразовательная. Проанализирован дидактический комплекс как целостная дидактическая система, являющая специально организованным, целенаправленным взаимодействием преподавателя и курсанта, которая включаетследующие элементы: методические материалы, учебные материалы, контроль знаний, литература; и является базой знаний, которая постоянно пополняется в определенной предметной области.

A system for establishing a global network of education and science, the development of individual lifelong learning, based on automated training courses and programs, intellectual computer and distance learning technologies. We present the advantagesof an electronic dictionary. The main didactic functions, implemented an electronic workshop, namely, classifying information, stimulating, coordinating and self-education. Analyzed as a complete set of didactic didactic system that is specially organized, purposeful interaction between teacher and student, which includes the following elements: educational materials, training materials, control of knowledge, literature and a knowledge base that is constantly updated in a particular subject area.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч311.290 + З970.312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вовчаста Н. Я. 
Теоретичні і методичні засади професійної іншомовної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. Я. Вовчаста; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна. - Київ, 2019. - 40 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443232 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського