Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Ван Бін$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ван Бін 
Державне управління науково-технічним прогресом : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / Ван Бін; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2010. - 19 c. - укp.

Розглянуто взаємозв'язок науки та техніки, розкрито форми та методи державного впливу на вектор і швидкість їх розвитку. Досліджено особливості державного регулювання ключових складових науково-технічним прогресом, зокрема, його заключної фази - епохальних і базисних інновацій у Японії, Південній Кореї, Китаєві та ряді інших країн. Запропоновано форми концентрації зусиль держави в Україні з формування та підтримки власних транснаціональних компаній. Встановлено взаємозв'язок фаз циклічної динаміки великих Кондратьєвських циклів і диференціації форм державної підтримки наукомістких галузей і виробництв нових технологічних укладів. Розроблено класифікацію стримувальних і стимулюючих факторів формування в Україні інноваційної інфраструктури до 2013 р.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ван Бін 
Методика вдосконалення виконавської техніки майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ван Бін; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему удосконалення виконавської техніки майбутніх учителів музики в процесі фортепіанної підготовки. Проведено історико-теоретичний аналіз музично-педагогічних концепцій щодо розвитку виконавської техніки, охарактеризовано особливості організації навчання студентів з різною довузівською підготовкою. Конкретизовано сутність виконавської техніки студентів у контексті їх музично-педагогічної діяльності. Обгрунтовано змістове наповнення структурних компонентів виконавської техніки студентів, запропоновано комплексну діагностику рівнів її сформованості. На підставі визначених методів і прийомів розроблено й експериментально перевірено поетапну методику формування виконавської техніки студентів у навчально-виховному процесі ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-712 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ван Бін. Бін 
Компаративний підхід у дослідженні якості художньо-технічної підготовки студентів у класі фортепіано / Бін. Бін Ван // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 31-34. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Актуалізовано питання застосування компаративного підходу в музично-педагогічній освіті, уточнено сутність компаративістики як науки та методу пізнання. Запропоновано досвід застосування компаративного підходу в експериментальному дослідженні рівня сформованості виконавчої техніки піаністів. Проаналізовано результати одержаних даних методом порівняння відповідей китайських та українських студентів.

Актуализированы вопросы применения компаративного подхода в музыкально-педагогическом образовании, уточнено содержание компаративистики как науки и метода познания. Предложен опыт применения компаративного подхода в экспериментальном исследовании уровня сформированности исполнительной техники пианистов. Проанализированы результаты полученных данных методом сравнения ответов китайских и украинских студентов.

ItТs mainstreamed issues of comparative approach to music teacher education, specified the comparative method as a science and knowledge. ItТs considered an experience of the comparative approach in a pilot study of formation of the executive-level technology pianists, the results of the data obtained by comparing the responses of Chinese and Ukrainian students. It is concluded that the use of comparative approach is useful in determining the basic methodological lines that should be applied to Chinese and Ukrainian students to work on the formation of the performing unit. For Chinese students - is an image of the features of various forms of technical workmanship, especially polyphonic and submission of technical tasks of art and figurative, for the Ukrainian - the development of feeling free hand, the organization of self-discipline and self-monitoring at home performing the process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-7 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського