Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Васютинська Ю. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Васютинська Ю. О. 
Новий товар та новизна товару / Ю. О. Васютинська // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 37/38. - С. 253-257. - Библиогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано різні підходи до визначення понять новий товар, новизна товару. Запропоновано класифікацію нових товарів. Наведено статистичні дані щодо реалізації нових товарів в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Васютинська Ю. О. 
Основні тенденції інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості / Ю. О. Васютинська, Н. Л. Кузьмінська // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 7. - С. 97-105. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проведено аналіз інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості, при цьому харчову промисловість та її галузі розглянуто згідно з класифікацією видів економічної діяльності. Для покращання інноваційної діяльності підприємства запропоновано звернути особливу увагу на фінансування інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Васютинська Ю. О. 
Товарна політика підприємства та проблеми її формування / Ю. О. Васютинська // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 3. - С. 138-142. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто підходи до визначення поняття "товарна політика" та запропоновано власне визначення. Сформульовано завдання та необхідні умови формування товарної політики, окреслено основні проблеми її розробки за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-82-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Васютинська Ю. О. 
Формування товарної інноваційної політики на підприємствах молочної галузі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. О. Васютинська; Національний університет харчових технологій. - Київ, 2021. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні, методичні та практичні питання формування товарної інноваційної політики підприємства. Поглиблено понятійно-категоріальний апарат процесу формування товарної інноваційної політики, визначено місце нового товару, розглянуто суть новизни товару та визначено рівні новизни. Досліджено інноваційну активність підприємств харчової промисловості в цілому та молочної галузі зокрема, визначено основні тенденції їх інноваційної діяльності. Товарно-інноваційна діяльність розглянута на прикладі п'яти підприємств молочної галузі. Запропоновано методичний підхід до оцінки ступеня та рівня новизни нових товарів за видами новизни, визначення значущості новизни для виробника та визначення класів новизни для обгрунтуванням товарного асортименту для формування товарної інноваційної політики. За визначеними класами новизни запропоновано управлінські дії щодо визначених груп товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського