Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ГУБЕРНИК$<.>+<.>A=АРКАДІЙ$<.>+<.>A=ОЛЕКСІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Олександер М. А. 
Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. / М. А. Олександер, В. М. Беспалов, А. О. Губерник, І. О. Жарська, Л. П. Коваленко; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2004. - 405 c. - Бібліогр.: с. 398-405. - укp.

Висвітлено основні теоретичні положення сучасної концепції маркетингу. Наведено методи організації, впровадження та визначення ефективності маркетингової системи. Встановлено характерні ознаки та запропоновано класифікацію існуючих видів маркетингу. Розглянуто особливості використання маркетингових методів у сфері нефінансових та фінансових корпорацій, а також у галузі загального державного управління. Проаналізовано сучасні тенденції розвитку маркетингу, зокрема, міжнародний, інвестиційний, інноваційний та інформаційний напрямки маркетингових досліджень і особливості формування інтернет-маркетингу.

Освещены основные теоретические положения современной концепции маркетинга. Рассмотрены методы организации, внедрения и определения эффективности маркетинговой системы. Установлены характерные признаки и разработана классификация существующих видов маркетинга. Рассмотрены особенности использования маркетинговых методов в отрасли финансовых и нефинансовых корпораций, а также в сфере государственного управления. Проанализированы современные тенденции развития маркетинга, в частности, международное, инвестиционное, инновационное и информационное направления маркетинговых исследований и особенности формирования интернет-маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Окландер М. А. 
Маркетингові інновації на ринку металопластикових віконних систем : монографія / М. А. Окландер, А. О. Губерник. - О. : Астропринт, 2009. - 262 c. - Бібліогр.: 162 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо формування маркетингових інновацій на ринку металопластикових віконних систем як наукового підгрунтя підвищення конкурентоспроможності підприємств. Удосконалено класифікацію контрагентів ринку даних систем на підставі використання методів маркетингового та статистичного аналізу. Визначено чинники конкурентоспроможності підприємств і вплив маркетингової системи на результати господарської діяльності, передумови формування стратегій маркетингу.

Изложены теоретические положения и методико-практические рекомендации по формированию маркетинговых инноваций на рынке металлопластиковых оконных систем как научного основания повышения конкурентоспособности предприятий. Усовершенствована классификация контрагентов рынка данных систем на основе использования методов маркетингового и статистического анализа. Определены факторы конкурентоспособности предприятий и влияние маркетинговой системы на результаты хозяйственной деятельности, предпосылки формирования стратегий маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.51-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715259 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Губерник А. О. 
Стратегії маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем : автореф. дис... канд. екон. наук / А. О. Губерник; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо формування стратегій маркетингу на ринку металопластикових віконних систем, впровадження яких сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств. Досліджено передумови формування стратегій маркетингу операторів даного ринку, виявлено закономірності його функціонування. Запропоновано принципи формування стратегій маркетингу. На підставі використання методів і моделей маркетингового та статистичного аналізу удосконалено класифікацію контрагентів ринку металопластикових віконних систем. Типологізовано чинники конкурентоспроможності підприємства та впливу маркетингової системи на результати господарської діяльності. Уточнено критерії вибору маркетингової стратегії малих і середніх підприємств ринку металопластикових віконних систем за рахунок використання матриці "товар - ресурсні можливості", обгрунтовано доцільність створення організаційно-управлінського механізму реалізації маркетингових стратегій великих підприємств даного ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.551-211.1 + У9(4УКР)421.523.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Окландер М. А. 
Маркетингові технології економічного зростання : [монографія] / М. А. Окландер, О. І. Яшкіна, І. Л. Литовченко, А. О. Губерник, Н. М. Андрєєва; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2012. - 375 c. - Бібліогр.: 101 назв - укp.

Досліджено історію модернізації концепції маркетингу у XXI ст. Висвітлено маркетингові дослідження перспектив науковотехнологічного розвитку України. Вирішено наукову проблему розробки теоретико-прикладних положень формування маркетингових технологій економічного зростання. Проаналізовано методику вибору цільових сегментів ринку збуту у маркетингових дослідженнях інновацій. Запропоновано напрямки модернізації концепції маркетингу. Показано теоретико-методичні особливості Інтернет-маркетингу, фінансового маркетингу. Наведено математичні моделі, які дозволяють оцінити вплив факторів маркетингового середовища на обсяги збуту продукції підприємства і зменшити ризики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маркетингові та логістичні аспекти діяльності експортно орієнтованих підприємств : монографія / І. Л. Литовченко, К. І. Тарасова, Н. В. Смирнова, О. В. Обнявко, Н. О. Кухарська, Н. М. Андрєєва, М. Я. Постан, М. А. Саєнсус, О. В. Рулінська, І. О. Жарська, Ю. М. Сотніков, І. О. Шкурупська, О. Є. Полянська, Я. В. Сало, А. І. Бербер, В. М. Беспалов, Г. В. Новак, А. О. Губерник, О. В. Шеремета, А. А. Бутенко; ред.: І. Л. Литовченко; Одеський національний економічний університет. - Київ : Гуляєва В. М., 2022. - 510 c. - Бібліогр.: с. 470-509 - укp.

Представлено результати комплексного дослідження теоретичних основ маркетингової та логістичної діяльності експортно орієнтованих підприємств. Проаналізовано методичні основи та практику сучасної маркетингової діяльністі господарюючих суб'єктів України та світу за умов руху до цифрової економіки. Увагу приділено особливостям та тенденціям розвитку на найбільших міжнародних ринках зоопродукції, що стимулюють зростання ринків зоотоварів сьогодення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-592 + У530.1-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859234 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського