Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гонта В. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Гонта В. С. 
Графічні технологічні засоби розвитку просторової уяви : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.01.01 / В. С. Гонта; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2019. - 21 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена комплексному методологічному дослідженню факторів формування просторової уяви, системи обмежень у реалізації графічних технологій розвитку просторової уяви з подальшим виявленням прогалин у тестуванні і запропонованими засобами їх усунення, на цій основі проведено дослідно-експериментальну роботу над створеним навчально-оцінювальним курсом "PROSTIR-UA". Визначено основні складові та психофізіологічні властивості побудови психічного процесу просторового уявлення. На основі аналізу графічно-орієнтованих методик виконано типологічне ієрархічне впорядкування методів і технологій розвитку просторової уяви. Визначено основні форми подання та технологічну формалізацію загальної методики розвитку просторової уяви, що відображені у розгляді основних складових структури тестів і детальній схемі встановлених критеріїв та їх складових. Проведено порівняльний аналіз тестів за технологічними ознаками, результати аналізу виявили потенційно можливі невраховані критерії існуючих тестів і підкреслили важливість алгоритмізації тестів розвитку просторової уяви. Сформовано комбінований алгоритм тестів розвитку просторової уяви, основою якого є чотири види алгоритмів, використання широкого різновиду просторових задач і додаткових елементів тестування. Встановлено основні змістовні вимоги до оформлення тестових завдань і застосування автоматизованого тестування у системі комбінованого алгоритму тесту розвитку просторової уяви. Під час реалізації графічних технологій розвитку просторової уяви визначено деякі функціональні обмеження та оптимальну структуру наповнення тестів. Створено, протестовано та впроваджено дистанційний навчально-оцінювальний курс "PROSTIR-UA" на базі системи дистанційного навчання Moodle, котрий, окрім виконання головної мети, - якісного графічно-технологічного та навчального процесу, ще надає можливість наповнювати навчальні курси інформаційними, навчальними й оцінюючими матеріалами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-3 + В181.19 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442515 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського