Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Гук В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Гук В. І. 
Теорія функціональних параметрів і критеріїв оцінки станів руху транспортних потоків на міських вулицях і дорогах : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.23.20 / В. І. Гук; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2010. - 36 c. - укp.

Розглянуто основи теорії вимірників транспортних потоків, яка включає фундаментальні вимірники, вимірники в абсолютних і відносних величинах, потенційні вимірники. Наведено ідентифікацію транспортного потоку як об'єкта керування, одержано узагальнені параметри та змінні, рівняння станів і руху в диференціальній формі, закони симетрії та збереження в транспортному потоці. Розглянуто основи теорії станів транспортних потоків і надано розв'язки рівнянь станів. Висвітлено теорію кількісного аналізу станів на підставі методу узагальнених змінних, визначено структуру кількісних співвідношень, проведено їх аналіз, надано практичне застосування. Визначено пропускну спроможність смуг руху автомагістралей і методи її підвищення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О808.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гук В. І. 
Транспортні потоки: теорія та її застосування в урбаністиці : монографія / В. І. Гук, Ю. М. Шкодовський. - Х. : Золоті сторінки, 2009. - 232 c. - Бібліогр.: с. 224-231. - укp.

Висвітлено питання розвитку теорії насичених транспортних потоків в контексті вирішення проблем організації дорожнього руху, реконструкції та проектування швидкісних автомагістралей, вулиць і доріг. Рух насиченого транспортного потоку розглянуто як безперервну зміну його станів. Увагу приділено теорії, аналізу та опису змін станів насичених потоків, формування та розв'язанню рівнянь станів, застосуванню методів теорії хвиль для опису розподілених станів транспортного потоку.

Освещены вопросы развития теории насыщенных транспортных потоков в контексте решения проблем организации дорожного движения, реконструкции и проектирования скоростных автомагистралей, улиц и дорог. Движение насыщенного транспортного потока рассмотрено как непрерывное изменение его состояний. Уделено внимание теории, анализу и описанию изменений состояний насыщенных потоков, формированию и решению уравнений состояний, применению методов теории волн к описанию состояний транспортного потока.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373 + О808.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гук В. І. 
Взаємозв'язок інтенсивності, швидкості і щільності транспортних потоків на багатосмугових автомагістралях / В. І. Гук, О. В. Запорожцева // Вестн. ХНАДУ. - 2010. - Вып. 50. - С. 69-73. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Доведено взаємозв'язки інтенсивності, швидкості та щільності на першій, другій і третій смугах шестисмугової швидкісної автомагістралі для врахування під час проектування автотранспортних коридорів в Україні. Проведено порівняння теоретичних рівнянь з емпіричними, що дозволяє користуватись наведеними рівняннями під час розрахунків пропускної спроможності кожної смуги руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-022.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Козак Ф. В. 
Аналіз аварійності на автотранспорті в Україні і підприємствах нафтогазового комплексу. Дослідження складності перехрестя / Ф. В. Козак, Т. В. Дикун, Б. В. Долішній, В. І. Гук // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2012. - № 3. - С. 198-203. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено розподіл дорожньо-транспортних пригод (ДТП) в Україні за видами, кількість загиблих і поранених залежно від виду пригоди та число загиблих на 100 ДТП. Згідно з цими даними найбільша кількість ДТП припадає на наїзди на пішоходів і зіткнення. Наведено шляхи зменшення кількості ДТП і їх попередження. Зображено діаграму розподілу ДТП в Україні за видами станом на 2010 рік. Наведено кількість ДТП, що сталися за участі пішоходів за місцем їх скоєння. Згідно зі статистичними даними можна зробити висновок про те, що близько 30 % пригод відбулися на перехрестях. Визначальним при цьому є рівень складності перехрестя. Проаналізовано існуючий метод визначення складності нерегульованого перехрестя. Проведено розрахунок складності нерегульованого перехрестя вулиць Пасічна-Галицька-Тролейбусна м. Івано-Франківськ за існуючою методикою та з урахуванням фактора "пішохода". Запропоновано удосконалений метод визначення складності нерегульованого перехрестя з урахуванням фактора "пішохода". Надана оцінка складності перехрестя з урахуванням фактора "пішохода" надасть можливість об'єктивніше оцінювати складність перехресть і приймати заходи щодо зменшення складності перехрестя, а отже, - зменшення аварійності на перехрестях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-082.03 + Х819(4УКР)112.011.013.1:С7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського