1. |
Золяк В. В. Функціональні характеристики контентної конвергенції засобів масової комунікації : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / В. В. Золяк; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2009. - 16 c. - укp.Досліджено основні характеристики контентної конвергенції, представленої суспільно-комунікаційним процесом, який змінює системи засобів масової комунікації, а також пов'язані з комунікаційною діяльністю сфери виробництва, бізнесу, інтелектуального продукту. Конвергенція засобів масової комунікації, має на меті уніфікувати інформаційну систему доступу до джерел, урізноманітнює комунікаційні характеристики процесів стосовно сучасного суспільного середовища. Контентна конвергенція може відбуватись на багатьох комунікаційних рівнях, залишається за цього цілісним, нероздільним процесом. Контентна конвергенція засобів масової комунікації закладає інтелектуальні засади трансформації прогресу комунікаційних технологій, що забезпечує розвиток культурної та економічної глобалізації, сприяє підняттю комунікаційної сфери над усіма іншими сферами сучасного життя. Цей феномен зумовлює створення віртуального капіталу, а саме: завдяки контентній конвергенції засобів масової комунікації аудиторія, а, отже, світ, стали більш самостійними й автономними. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА366128 Пошук видання у каталогах НБУВ
|