Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Завалевська О. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Завалевська О. В. 
Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Завалевська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2011. - 21 c. - укp.

Визначено компонентну структуру формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців технічних ВНЗ у взаємодії її компонентів: мотиваційного, рефлексивного, змістово-процесуального, регулятивно-особистісного. Висвітлено критерії й охарактеризовано рівні. Розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців технічних ВНЗ (актуалізація настанови на професійну діяльність майбутніх інженерів у контексті формування професійного самоусвідомлення; використання інтерактивних методів навчання в педагогічному процесі технічних ВНЗ; самомоніторинг щодо самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Завалевська О. В. 
Болонський процес та конкурентоспроможність майбутніх фахівців / О. В. Завалевська // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 45-48. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему підготовки молодих фахівців до участі в суспільному виробництві. Досліджено фактори, що впливають на формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців. Розглянуто умови успішного навчання фаховим дисциплінам. Доведено, що професійне самоусвідомлення є найважливішою категорією, що реально відображає суть процесу професійного становлення та розвитку майбутнього фахівця.

Освещена проблема подготовки молодых специалистов к участию в общественном производстве. Исследованы факторы, которые влияют на формирование профессионального самосознания будущих специалистов. Рассмотрены условия успешного обучения специализированным дисциплинам. Доказано, что профессиональное самосознание является важной категорией, реально отображающей суть процесса профессионального становления и развития будущего специалиста.

The article deals with the problem of preparation of young experts to participation in a social production. Factors which influence formation of professional consciousness of the future experts are investigated. Conditions of successful training to the specialized disciplines are considered. It is proved, that the professional consciousness is the important category really displaying essence of process of professional becoming and development of the future expert.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Завалевська О. В. 
Інтерактивні методи формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів / О. В. Завалевська // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 68-72. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто інтерактивні методи навчання студентів як одна з педагогічних умов формування професійного самоусвідомлення. Наголошено на виключному значенні підготовки висококваліфікованих фахівців, формуванні їх професійної компетентності, мобільності, підвищенні мотивації до навчальної діяльності, професійного самоусвідомлення. З'ясовано, що використання інтерактивних занять у дослідно-експериментальній роботі обумовило підвищення ефективності занять, інтерес майбутніх фахівців технічних ВНЗ до майбутньої професійної діяльності.

Рассмотрены интерактивные методы обучения студентов как одна из педагогических условий формирования профессионального самосознания. Внимание акцентировано на исключительном значении подготовки высококвалифицированных специалистов, формировании их профессиональной компетентности, мобильности, повышения мотивации к учебной деятельности, профессионального самосознания. Выяснено, что использование интерактивных занятий в опытно-экспериментальной работе обусловило повышение эффективности занятий, интерес будущих специалистов технических ВУЗ к будущей профессиональной деятельности.

ItТs considered interactive methods of teaching students as a pedagogical conditions of formation of professional identity. Puts more emphasis on exceptional value training highly qualified specialists, the formation of their professional competence, mobility, motivation for training, professional identity. It was found that the use of interactive sessions in the experimental work led to improved training, the interest of future specialists of technical universities for future professional activitiesdeveloping communication skills; development of analytical abilities, responsible for their own actions, strengthening skills, self-monitoring and self-esteem.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського