Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Зеленін Г. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Зеленін Г. І. 
Когнітивні механізми засвоєння іншомовних текстів як чинник розвитку професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.03 / Г. І. Зеленін; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Вивчено психологічні когнітивні механізми. Розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо проблеми навчання іноземних мов як умови загальнокультурного та професійного розвитку студентів. Доведено, що оволодіння іноземними мовами є засобом розвитку пам'яті та мислення. Досліджено вплив мнемічних і розумових процесів на ефективність процесу оволодіння іноземною мовою та мовленням. Проведено системний аналіз процесу засвоєння змісту іншомовних текстів як чинника розвитку професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено основні мнемічні та розумові когнітивні механізми, які забезпечують переробку вербальної інформації й засвоєння студентами іноземної мови. Встановлено структурно-функціональну модель процесу засвоєння вербальної інформації. Розроблено комплекс діагностичних методик для визначення рівнів засвоєння змісту іншомовних текстів. Визначено професійно важливі якості особистості майбутнього фахівця, які сприяють ефективному формуванню навичок роботи з іншомовними текстами. Розроблено практичні рекомендації з організації процесу засвоєння іншомовних текстів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зеленін Г. І. 
Процеси інтерференції й перенесення в умовах міжмовної взаємодії при навчанні студентів іноземній мові / Г. І. Зеленін // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29. - С. 193-197. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто процес, поняття та причини явищ інтерференції й перенесення у зв'язку із двомовністю. Наведено приклади інтерференції та розглянуто схему експерименту з дослідження інтерференції (ретроактивна інтерференція, проактивна інтерференція).

Рассмотрены понятие, процесс и причины явлений интерференции и переноса в связи с двуязычием. Приведены примеры интерференции и рассмотрена схема эксперимента по исследованию интерференции (ретроактивная интерференция, проактивная интерференция).

The article deals with the concept, process and causes of interference and transfer in the connection of bilingualism. The examples of interference are given and the scheme of the experiment in interference researches are considered (retrospective interference, proactive interference).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зеленін Г. І. 
Навчання діалогічному мовленню студентів інженерно-педагогічних спеціальностей на заняттях з іноземної мови / Г. І. Зеленін, О. В. Кравченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 204-208. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто типи діалогів (діалог - розпитування, діалог - домовленість, діалог - обмін враженнями або думками, діалог - обговорення - дискусія), умови навчання діалогічного мовлення. Наведено приклади формулювання завдань із метою формування професійно орієнтованої мовленнєвої компетенції в діалогічному мовленні у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей I - II курсів.

Рассмотрены типы диалогов (диалог – опрос, диалог – договоренность, диалог – обмен мыслями или впечатлениями, диалог – обсуждение – дискуссия), условия обучения диалогической речи и приведены примеры заданий с целью формирования профессионально ориентированной языковой компетенции в диалогической речи у студентов инженерно-педагогических специальностей I - II курсов.

The article deals with kinds of dialogues (dialogue – survey, dialogue – agreement, dialogue – exchange of opinions or thoughts, dialogue – consideration – discussion), conditions of dialogical speech teaching and there given examples of tasks, aimedat forming of professional oriented language competence in dialogical speech of future engineer-teachers of I - II courses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зеленін Г. І. 
Теоретичні основи іншомовної професійної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін : монографія / Г. І. Зеленін; Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків : Друкарня Мадрид, 2020. - 320 c. - Бібліогр.: с. 266-320 - укp.

Розкрито теоретичні засади іншомовної професійної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін. Проведено дослідження суті іншомовної компетентності фахівця. На підставі характеристик професійних функцій викладача технічних дисциплін з'ясовано суть його іншомовної професійної компетентності, розкрито зміст структурних компонентів. Проведений аналіз досвіду іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців дозволив визначити існуючі проблеми, які перешкоджають ефективності забезпечення процесу. Теоретично обґрунтовано методологічні підходи, розроблено концепцію цілісної системи іншомовної професійної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін, її науково-методичного забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Зеленін Г. І. 
Теоретичні і методичні засади іншомовної професійної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. І. Зеленін; Українська інженерно-педагогічна академія. - Харків, 2021. - 40 c. - укp.

Звернено увагу на проблему підвищення якості іншомовної професійної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін. У межах дослідження теоретично обґрунтовано, розроблено цілісну систему іншомовної професійної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін, яка передбачає орієнтацію на використання іноземної мови як одного із засобів їхньої фахової (педагогічної та інженерної) підготовки і забезпечує формування іншомовної професійної компетентності. Розроблено науково-методичне забезпечення змісту системи іншомовної професійної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін (наповнення освітніх компонентів формальної, неформальної та інформальної підготовки здобувачів), а також технологічне забезпечення системи (особистісно-орієнтовані, змістово-орієнтовані, процесуально-орієнтовані технології). Експериментальною перевіркою підтверджено ефективність розробленої системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського