Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Земляков І. С.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Білецька Л. В. Економічна теорія: графіки, формули, схеми, терміни : Навч.-метод. посіб. для студ. екон. спец. вузів / Л. В. Білецька, О. В. Білецький, І. С. Земляков, Т. Т. Жовковська, О. С. Олійник; Ін-т менедж. та економіки. - Івано-Франківськ, 2002. - 220 c. - укp.Системно викладено концептуальні положення теоретичної економіки, які подано за допомогою графіків і математичних формул. Розкрито сутність і специфіку основних механізмів ринкової економіки, а також фактори, що впливають на мікро- і макроекономіку, методи та засоби економічного регулювання. Висвітлено теорії найвидатніших представників економічної думки. Изложены концептуальные положения теоретической экономики, раскрывающиеся с помощью графиков и математических формул. Раскрыты сущность и специфика основных механизмов рыночной экономики, а также факторы, влияющие на микро- и макроэкономику, методы и средства экономического регулирования. Освещены теории выдающихся представителей экономической мысли. Індекс рубрикатора НБУВ: У01 я73(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА636953 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Земляков І. С. Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич; Ін-т менеджменту та економіки. - Івано-Франківськ, 2003. - 350 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Висвітлено основні принципи і функції маркетингу. Значну увагу приділено розгляду елементів маркетингового комплексу. Проаналізовано механізм формування та реалізації маркетингових стратегій, напрямки та особливості організації маркетингової діяльності на підприємстві, наведено сучасні технології маркетингу. Освещены основные принципы и функции маркетинга. Значительное внимание уделено рассмотрению элементов маркетингового комплекса. Проанализированы механизм формирования и реализации маркетинговых стратегий, направления и особенности организации маркетинговой деятельности на предприятии, приведены современные технологии маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА639284 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Земляков І. С. Маркетинг оптових торговельно-посередницьких підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / І. С. Земляков; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2011. - 19 c. - укp.Досліджено теоретичні основи маркетингу в діяльності оптових торговельно-посередницьких підприємств, уточнено поняття маркетингової інноваційної діяльності та комерційного портфеля стосовно оптового підприємства. Виявлено тенденції розвитку, склад і структуру регіонального оптового ринку, оцінено стан управління маркетинговою діяльністю оптових торговельно-посередницьких підприємств регіону, проаналізовано маркетингову діяльність досліджуваних підприємств. Удосконалено процес управління маркетинговою діяльністю посередницьких підприємств. Виділено фактори, що впливають на обсяги продажу оптових торговельно-посередницьких підприємств, та на їх основі сформовано основні стратегічні напрямки збільшення обсягів продажу, визначено необхідний обсяг інвестицій та прогнозовано зростання обсягу продажу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ІВА)421.31-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381656 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|