Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=КАНЕК$<.>+<.>A=ЕМІ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Емірова А. М. 
Словник лінгвістичних термінів кримсько-татарської мови / А. М. Емірова, Е. С. Ганієва, Н. С. Сейдаметова. - 2-е вид., випр. і доповн. - Сімф. : Кримнавчпеддержвидав, 2008. - 88 c. - Бібліогр.: с. 81-86. - укp.

Наведено тлумачення лінгвістичних термінів кримськотатарською мовою.

Приведено толкование лингвистических терминов на крымскотатарском языке.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш163.294-434:Ш1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Емірсуінова Г. І. 
Лексикон сучасного фемінізму (на матеріалі англійської мови) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04 / Г. І. Емірсуінова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Досліджено проблеми впливу феміністського руху англомовних країн на розвиток і зміни словникового складу сучасної англійської мови, вивчено шляхи та механізми поповнення лексикону англійської мови, спричинені жіночим рухом, формування власне феміністського лексикону, а також "фемінізації" загальновживаної лексики. Визначено особливості феміністської неології теоретичного дискурсу та мовні результати суспільного резонансу, викликаного жіночим рухом. Встановлено основні вектори поповнення лексики під впливом фемінізму: внутрішній (теоретичний) та зовнішній (суспільна реакція на жіночий рух). Розглянуто можливі способи класифікації феміністських неологізмів, наведено детальну тематичну класифікацію на основі семантичного, соціо- та праксіолінгвістичного підходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мартинюк Т. Б. 
Імітаційне моделювання паралельного сортування випадково розподілених даних / Т. Б. Мартинюк, В. В. Хом'юк, Р. А. Расенко, С. А. Емін // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2003. - № 1. - С. 48-53. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено процедуру сортування чисел за допомогою методу парного обміну з підрахунком, який має високий рівень паралелізму. Запропоновано модель процесу сортування, що дозволяє визначити кількість циклів (переглядів) для нормально та рівномірно розподілених елементів у вхідному масиві. Одержані графічні залежності можна використовувати для розрахунку часових характеристик процесорів сортування.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.6-015.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Емірілясова С. С. 
Педагогічна преса України: модель експлікування гендерної проблематики / С. С. Емірілясова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 229-232. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто педагогічну пресу України, яка виступає транслятором ідей гендерної педагогіки. Ступінь вираженості гендерного компонента у педагогічних публікаціях пропонується визначити за допомогою моделі експлікування гендерної проблематики, що складається з дев'яти базових параметрів: андроцентрична/гендерно маркована назва педагогічного видання; гендер адресата педагогічного видання; андроцентричні/гендерно марковані заголовки до публікацій в педагогічній пресі; співвідношення авторських статей за ознакою статі; імена вчених (педагогів, філософів, психологів), які згадуються авторами у статтях; імена вчених, які спеціалізуються у сфері гендерних досліджень, що згадуються авторами у статтях; термінологія публікацій; наявність у тексті публікації андроцентричних/гендерно маркованих слів; популяризація в педагогічному виданні контекстів, які транслюють/ трансформують гендерні стереотипи.

Рассмотрена педагогическая пресса Украины, выступающая транслятором идей гендерной педагогики. Степень выраженности гендерного компонента в педагогических публикациях предлагается определить с помощью модели эксплицирования гендерной проблематики, состоящей из девяти базовых параметров: андроцентрическое/гендерно маркированное название педагогического издания; гендер адресата педагогического издания; андроцентрические/гендерно маркированные заголовки к публикациям в педагогической прессе; соотношение авторских статей по признаку пола; имена ученых (педагогов, философов, психологов), упоминаемые авторами в статьях; имена ученых, специализирующихся в области гендерных исследований, упоминаемые авторами в статьях; терминология публикаций; наличие в тексте публикации андроцентрических/гендерно маркированных слов; популяризация в педагогическом издании контекстов, транслирующих/трансформирующих гендерные стереотипы.

The article is devoted to the pedagogical press in Ukraine that performs as a translator of gender pedagogy ideas. The usage of the gender component in the pedagogical publications is offered to be identified by means of explicitness of gender issues consisting of nine basic parameters : androcentric/ gender marked title of pedagogical publication, gender of addressee of the pedagogical publication; androcentric/ gender marked headlines of the pedagogical articles, the ratio of author articles on the basis of sex; the names of scientists (pedagogues, philosophers, psychologists), that are mentioned by the authors in the articles; the names of scientists specializing in the field of gender studies mentioned by the authors in articles; terminology of publications, the presence of the androcentric/ gender- marked wordsin the text of the publication, the popularization in the pedagogical publication of contexts transmitting/ transforming gender stereotypes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4Укр)713.2:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лаврик Н. С. 
Офтальмологія в практиці лікаря загального профілю (сімейного лікаря) : навч.-метод. посіб. для студентів вищ. мед. навч. закл. IV рівня акредитації / Н. С. Лаврик, С. О. Риков, М. М. Сергієнко, І. В. Шаргородська, В. А. Еміліт; ред.: С. О. Риков, М. М. Сергієнко, В. А. Еміліт; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика. - Київ : Макрос, 2010. - 143 c. - (Б-ка "Здоров'я України"). - Бібліогр.: с. 112-115 - укp.

Приділено увагу анатомії органа зору, орбіти, очного яблука, захисного та допоміжного апарату. Охарактеризовано зміни органа зору у разі судинних, інфекційних, ендокринних і захворювань центральної нервової системи. Надано загальні відомості про захворювання органа зору, що підлягають спостереженню і лікуванню фахівцем-офтальмологом. Надано інформацію надання невідкладної допомоги у разі ушкодження органа зору та допоміжного апарату, а також про нагляд за розвитком цього органа в дитячому та підлітковому віці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р67 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Емірільясова С. С. 
Гендерна проблематика у вітчизняній педагогічній пресі другої половини XX - початку XXI століття : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. С. Емірільясова; Кропивниц. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кропивницький, 2016. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано, що основою гендерної проблематики є сучасне гендерне знання, яке є особливим видом знання, спрямованим на окреслення проблем взаємовідносин між статями, як таких, що впливають на соціальний устрій, державні інститути, систему виховання, гармонізацію відносин, загальнодемократичні перетворення, розширення та поглиблення змістового наповнення гендерних концепцій. Уточнено етапи розвитку гендерної проблематики у вітчизняній педагогічній науці в хронологічних дослідженнях та виявлено тенденції кожного етапу. Виявлено та розкрито змістове навантаження гендерної проблематики від такої, що корелює з нею, до суто гендерної. Педагогічна преса є експлікаційною складовою гендерного знання, формою його трансформації й інтерпретації. Для виявлення особливостей репрезентації й інтерпретації гендерної проблематики у вітчизняній педагогічній пресі другої половини XX - початку XXI ст. розроблено й апробовано авторську методику, основною одиницею якої є педагогема. За допомогою авторської методики виявлено особливості репрезентації й інтерпретації гендерної проблематики в ракурсі трьох хронологічних етапів, висвітлено трансформацію гендерного знання, конкретизацію його концептів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.3(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА424179 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського