Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=КАНТАРОВИЧ$<.>+<.>A=ЮЛІЯ$<.>+<.>A=ЛЕОНІДІВНА$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Згреча Е. Перспективи ксенотрансплантації. Наукові аспекти та етичні розмірковування / Е. Згреча, Х. Діос Віал Корреа, Ф. Бах, Ф. Калізе, Ф. Кантарович, Е. Коцці, М. -Л. Лавітрано, І. Маріно, Е. Серен, А. Серра; Пап. акад. "Pro Vita". - Л. : Медицина і право, 2007. - 47 c. - (Біоетика). - укp.Висвітлено наукові аспекти та перспективи ксенотрансплантації органів і тканин людини. Розглянуто теологічні, антропологічні, психологічні та етичні проблеми ксенотрансплантації, питання її імунології та трансгенезу органів, молекулярної генетики. Освещены научные аспекты и перспективы ксенотрансплантации органов и тканей человека. Рассмотрены теологические, антропологические, психологические и этические проблемы ксенотрансплантации, вопросы её иммунологии и трансгенеза органов, молекулярной генетики. Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*336.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р110732 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Кантарович Ю. Л. Символіка клавірного тексту у виконанні камерно-вокальних творів В. Моцарта : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Ю. Л. Кантарович; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. - О., 2008. - 16 c. - укp.Вивчено особливості клавірного мислення В. Моцарта за творами, написаними для клавіру, а також за оркестровими - ораторіальними фрагментами, перекладеними для фортепіано для концертного виконання з вокалістами й об'єктивно у сучасних вимірах, за їх сприйняття як камерної музики. У фортепіанному звучанні композицій Моцарта існує стильовий континуум клавірності-клавесинності, але за обов'язкового сполучення з етапами ритмічно повторюваних з'єднань з масштабністю оркестрального мислення. Останнє склало атрибут Віденського стилю, утіливши у ньому звуковий образ грандіозного наростання форми та маси, поза яким не мислилася динаміка - життєва діалектика - німецького культурного світу, з яким поєднував свою творість Моцарт. В її апогеї композитор усвідомив власну причетність до наслідування німецького бароко як органічного втілення національної ідеї та перспективи подальшого ствердження музичного мистецтва як художньо самодостатньої сфери. Узагальнено дані про символіку партії клавіру у камерно-вокальному виконанні творів В. Моцарта, зокрема пісень і арій, оперних і церковних, наближених до даного жанру як осереддя установок передсимволістів у автора "Чарівної флейти". З урахуванням відносної, у порівнянні з XIX - XX ст. скромності об'ємів звукової маси оркестральних і хорово-вокальних виступів у композиціях Моцарта зроблено висновок про певну тенденцію камерності, особливо у разі фортепіанного виконання інструментальних партій. За цього фортепіанна фактура насичена образами оркестрової та ораторіально-хорової грандіозності. Зазначено "помежовність" камерності та "масштабності площі" Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.043-73(4АВС)4-81 Моцарт, В. + Щ315.42-03(4АВС)4-81 Моцарт, В.
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА359499 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|