Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=КИТИК$<.>+<.>A=ВЛАДИСЛАВ$<.>+<.>A=АДРИАНОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Китик Л. Р. 
Особенности организации проектной деятельности учащихся начальной школі / Л. Р. Китик // Наша шк.. - 2013. - № 1. - С. 38-41. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - рус.

Рассмотрены учебные и воспитательные возможности проекта как компонента образовательной системы. Определена главная составляющая проекта – заинтересованность детей и их родителей. Раскрыты этапы реализации проектов. Отмечено, что метод проектов обеспечивает развитие творческой инициативы и самостоятельности учащегося в процессе обучения, помогает найти способы и пути развития самостоятельного мышления ребенка, позволяет ему не просто запоминать и воспроизводить знания, но и применять эти знания на практике. Указано, что при этом активность ребенка развивается на основе свободы, а учитель становится наставником, который руководит самостоятельной работой учащихся, пробуждает их любознательность.

Розглянуто навчальні та виховні можливості проекту як компонента освітньої системи. Визначено головну складову проекту – зацікавленість дітей та їх батьків. Розкрито етапи реалізації проектів. Зазначено, що метод проектів забезпечує розвиток творчої ініціативи та самостійності учня в процесі навчання, допомагає знайти способи і шляхи розвитку самостійного мислення дитини, дозволяє йому не просто запам'ятовувати і відтворювати знання, а й застосовувати ці знання на практиці; при цьому активність дитини розвивається на основі свободи, а вчитель стає наставником, який керує самостійною роботою учнів, пробуджує їх допитливість.

We consider training and educational opportunities of the project as part of the educational system. Determined the main component of the project - the interest of children and their parents. Revealed stages of a project. It is noted that the method provides for the development of creative projects, initiatives and student autonomy in learning, helping to find ways and means of developing independent thinking of the child , allow him not just to memorize and reproduce knowledge, but also to apply that knowledge in practice. Indicated that this activity of the child is developing on the basis of freedom, and the teacher becomes a mentor, who runs independent work of students, awakens their curiosity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.29

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського