Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=КЛЯЙН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Гладуш В. 
Формування діагностико-прогностичної компетентності магістра спеціальної освіти / В. Гладуш, В. Кляйн, В. Шилонова // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено одну із актуальних проблем підготовки фахівців другого рівня вищої освіти "магістр" спеціальної освіти. Сучасний стан реформування всіх ланок освіти в Україні привносить високі вимоги до педагогічних працівників закладів освіти. Особливо це значимо на етапі упровадження інтеграційних процесів та включення дітей з особливими освітніми потребами до загальномасового освітнього середовища. Освітні заклади (вищі, середні, дошкільні) проводять заходи щодо задоволення сучасних потреб суспільства, але невідкладною проблемою є дефіцит молодих та неупереджених педагогічних кадрів, озброєних не тільки фундаментальними й новітніми знаннями, передовими методичними напрацюваннями, а й необхідними як життєвими так і професійними компетентностями. Саме вміння працювати з сучасними дітьми різних категорій, в нестандартних умовах (інтеграція, інклюзія) приведе до очікуваних результатів. Спектр професійних компетентностей сучасного спеціального педагога досить широкий, утім, особливу важливість відіграє саме діагностико-прогностична компетентність. Формування цієї компетентності на етапі оволодіння магістерською програмою вищого навчального закладу забезпечить високий рівень впевненості випускника у власних силах щодо виконання функціональних обов'язків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шилонова В. 
Шкільний спеціальний педагог в середовищі дитячого садку Словацької Республіки / В. Шилонова, В. Кляйн, В. Гладуш // Україна. Здоров'я нації. - 2019. - № 2. - С. 130-134. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Мета роботи - інформування професійної спільноти про нову робочу позицію "Шкільний спеціальний педагог", яка вперше з 2018 року вводиться в Словацькій Республіці в умовах дитячого садка в рамках національного проекту PRIM - Проект інклюзія в дитячому садку. Робота шкільного спеціального педагога в дитячому садку спрямована на оптимізацію освітнього та особистісного розвитку дітей (з акцентом на дітей з особливими освітніми потребами). Ключова роль педагогів є здійснення інклюзивної діагностики дітей в дитячому садку до вступу в 1-й клас загальноосвітньої школи. Рік початкової школи за допомогою інструментів діагностики поетапної орієнтації і подальшої ефективної стимуляції сприятиме прискоренню розвитку дітей дошкільного віку з інвалідністю та соціально незахищених, що відповідає основам державної філософії інклюзивної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.42(4Сла)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського