Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=КОЛОКОЛЬЧИК$<.>+<.>A=ВЛАДИСЛАВ$<.>+<.>A=ВЛАДИМИРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Колокольчикова І. В. 
Ефективне формування селянських (фермерських) господарств в ринкових умовах : Автореф. дис. канд. екон. наук : 08.07.02 / І. В. Колокольчикова; Дніпропетр. держ. аграр. ун-т. - Д., 2003. - 20 c. - укp.

Розкрито вплив різних економічних факторів на розвиток господарської діяльності фермерів, обгрунтовано основні критерії оцінки ефективності фермерських господарств. Проаналізовано стан формування фермерських господарств, наведено пропозиції щодо удосконалення системи міжфермерської кооперації, механізму фермерського землеволодіння та землекористування. Розроблено схему організації маркетингової діяльності фермерських господарств, удосконалено механізм створення міжфермерської кооперації, створено регіональну службу маркетингу і маркетингової діяльності для фермерських господарств. Удосконалено механізм інвестування фермерських господарств шляхом об'єднання учасників-фермерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.4-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Інституціональна трансформація розвитку економіки України : колект. монографія / М. С. Алілуйко, З. Л. Бандура, Л. С. Безугла, В. П. Братюк, О. І. Гайдучок, Є. С. Градобоева, В. І. Дубницький, І. Г. Кадирус, Ю. В. Кернасюк, І. І. Коблянська, І. В. Колокольчикова, О. Є. Кононова, С. І. Кравченко, С. М. Макаренко, М. В. Мельникова, О. Г. Нефедова, Н. М. Олійник, С. А. Рибачок, Л. В. Семенюк, В. Б. Сопіга, О. І. Ступницький, І. В. Троц, Е. І. Цибульська, В. Р. Шевчук, В. Е. Шедяков, О. Л. Шпатакова, Н. І. Юрченко; ред.: О. Л. Гальцова, О. В. Покатаєва, В. Г. Маргасова, К. С. Салига, А. Г. Семенов, Т. В. Стройко, В. В. Коваль, Н. Г. Метеленко, К. С. Шапошников, Н. М. Шмиголь; Класич. приват. ун-т. - Херсон : Гельветика, 2019. - 271 c. - укp.

Досліджено методологічні та прикладні питання економічного розвитку. Зазначено, що на сьогодні стратегія розвитку є домінуючою в дослідженні світової економіки. Світогосподарська практика підтверджує системну сутність економічного розвитку, її об'єктивний характер, дуалістичну природу, безпрецедентні (позитивні та негативні) впливи на мікро- та макрорівень економічного розвитку країн світу. Охарактеризовано стратегії розвитку національної економіки. Проаналізованотеоретичні та методологічні аспекти економіки низьковуглецевого розвитку. Розкрито основні проблеми стратегічного управління екологізацією в рамках функціонування будівельного підприємства. Увагу приділено питанням регіонального розвитку та транскордонного співробітництва. Проаналізовано виробничий потенціал плодоовочевої галузі України, трансформації інституційного середовища у сфері житлово-комунальних послуг міста, стратегічні засади розвитку бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-151

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Колокольчикова І. В. 
Модель поведінки споживача на ринку плодово-ягідної продукції: фактор сільської місцевості / І. В. Колокольчикова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що рівень попиту на плодово-ягідну продукцію відрізняється у жителів міст та сільської місцевості. Проаналізовано останні дослідження науковців з приводу мотиваційних механізмів прийняття рішення про покупку продукції, а також наявних моделей поведінки споживачів на ринку. Встановлено, що основними чинниками, які або стимулюють, або стримують покупців у купівлі запланованого обсягу продукції, є наявність виробленої продукції у власних підсобних господарствах та рівень доходів. Це є визначальним фактором, що зумовлює зміст запропонованої категорії "фактор сільської місцевості" та інтегрального показника. Побудовано модель поведінки споживачів (сільських жителів). Згідно з розрахунком інтегрального показника готовності сільських жителів до купівлі продукції в областях Півдня України надано пояснення одержаних результатів. Змодельовано поведінку споживачів і сільських жителів за умов реалізації песимістичного, реалістичного й оптимістичного сценаріїв розвитку подій. Визначено, що основними напрямами підвищення результатів одержаних сценаріїв є збільшення ділової активності та доходної частини бюджету сільських жителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Колокольчикова І. В. 
Розвиток ринку плодово-ягідної продукції Півдня України : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / І. В. Колокольчикова; Полтавська державна аграрна академія. - Полтава, 2020. - 36 c. - укp.

Оцінено стан розвитку ринку плодово-ягідної продукції, виявлено тенденції змін. Визначено, що сегментування ринку – це дієвий інструмент ефективного позиціювання на всіх ринках, набір вагомих чинників, які характеризують та створюють передумови формування попиту й ринкової пропозиції. Розглянуто складові процесу сегментування, принципи поділу на сегменти та основні показники їх оцінювання. Відзначено, що обсяги виробництва та ефективність виробничо-збутової діяльності залежать від правильного сегментування за географічним та демографічним принципами. Ресурсний потенціал галузі півдня України є розвинутим та максимально розгалуженим. Підкреслено, що разом з демографічними чинниками в умовах ринкових перетворень та конкурентної боротьби товаровиробників, важливим сьогодні є саме вплив психографічного та поведінкового сегментів. Саме ці неекономічні чинники є тими мотиваційними механізмами здійснення перших та повторних покупок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447338 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського