Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>A=КРАСНЯЩ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Краснящих А. П. 
Джеймс Джойс: специфіка художнього світу та проблема творчого методу (роман "Улісс") : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.04 / А. П. Краснящих; Дніпропетр. держ. ун-т. - Д., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

На підставі аналізу ідейно-художніх процесів, розгорнутих Джойсом в романі "Улісс": дегероїзації, декреатизації, ідентифікації, побутування, - робиться висновок про антимодерністський напрямок "Улісса". Після визначення творчого методу Джойса як епіфанічного символізму стверджується, що "Улісс" успадкував художні принципи реалістичної традиції і розвинув їх в новій, адекватній сучасності формі. Творчий метод Джойса, що складається з філософії творчості (теорії епіфанії), системи символізації і критицизму творчості, необхідно розглядати через призму теорії символізму А.Бєлого. Карнавально-сміхова архітектоніка "Улісса" змушує апелювати до філософії діалога М.М.Бахтіна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ИРЛ)-4 Джойс Д. 534

Шифр НБУВ: РА305506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Краснящих П. Г. 
Место и роль PR (паблик рилейшнз) в современном обществе / П. Г. Краснящих // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2008. - 11, № 2. - С. 62-64. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто стадії розвитку соціуму, формування рекламної індустрії, основні засоби PR, формування інформаційно-комунікативних зв'язків.

Рассмотрены стадии развития социума, формирование рекламной индустрии, основные приемы PR, формирование информационно-коммуникативных связей.

The article deals with two stages of society development, advertising industry formation, the main resorts of Public Relations, information and communication connections.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Краснящих П. Г. 
Различие между PR и журналистикой / П. Г. Краснящих, В. П. Валентиенко // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2008. - 11, № 2. - С. 49-54. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто взаємодії PR з іншими сферами й, насамперед, із пресою, засобами масової інформації. Преса залучає широку аудиторію й окрему людину до соціальної творчості, пошуку оптимальних шляхів вирішення проблем і, з цієї точки зору, становить величезний інтерес PR.

Рассмотрено как PR взаимодействует с другими сферами и, прежде всего, с прессой, СМИ. Пресса вовлекает широкую аудиторию и отдельного человека в социальное творчество, в поиск оптимальных путей решения проблем и, с этой точки, зрения представляет огромный интерес PR.

The article is devoted PR cooperation with other spheres and foremost with the press, spheres of mass information. The press engages a wide audience and separate person too in social creation, in the search of optimum decision ways of problems and from this point of view PR presents enormous interest.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + Ч612.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Метешкин К. А. 
Задачи исследования паблик рилейшнз современных образовательных систем / К. А. Метешкин, П. Г. Краснящих, Е. К. Валевич // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2006. - 9, № 1. - С. 20-23. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

На підставі аналізу сучасних умов розвитку вищої освіти запропоновано узагальнену модель зв'язків ВНЗ з громадськістю. Введено класифікацію зв'язків ВНЗ з громадськістю. Сформульовано завдання в галузі дослідження складних слабкоструктурованих процесів організації в ВНЗ паблік рилейшнз.

На основе анализа современных условий развития высшего образования предложена обобщенная модель связей ВУЗ с общественностью. Введена классификация связей ВУЗ с общественностью. Сформулирована задача исследования сложных слабоструктурированных процессов организации в ВУЗ паблик рилейшнз.

According to the analysis of the modern conditions of the higher education development, a general model of the connections between the high school and the societies suggested. The classification of the high school public relations is being entered. The aim of the research of the complex veakstructurized processes of the high school public relations organizing, is being formulated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)4 + С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/соц Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Краснящих П. Г. 
Имидж организации / П. Г. Краснящих // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2007. - 10, № 2. - С. 29-31. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Викладено проблеми створення іміджу організації для її ефективного функціонування в суспільстві. Основними ланками ефективного іміджу є думки людей відносно властивостей організації.

Изложены проблемы создания имиджа организации для ее эффективного функционирования в обществе. Основными звеньями эффективного имиджа являются мнения людей относительно свойств организации.

The article deals with some problems of creation of organization image for its effective functioning in a society are stated. The basic parts of effective image are opinions of people concerning properties of the organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*46*332.1-723.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/соц Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Краснящих П. Г. 
Оценка эффективности паблик рилейшнз / П. Г. Краснящих // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2006. - 9, № 2. - С. 26-29. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Висвітлено питання оцінки ефективності паблік рилейшнз (ПР) та вплив на її результати економічних, соціальних, психологічних та інших чинників, проаналізовано методи виміру ефективності ПР.

Освещён вопрос оценки эффективности паблик рилейшнз (ПР) и влияние на её результаты экономических, социальных, психологических и других факторов, проанализированы методы измерения эффективности ПР.

The article is dedicated to the subject of evaluating of the effectiveness of public relations and influence of economical, social, psychological and other factors on their results. Methods of measuring of effectiveness of public relations are being analysed


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21 + С5*333.4 + А6 + Ч62в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/соц Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Краснящих П. Г. 
Паблик рилейшнз (ПР) и корпоративные коммуникации / П. Г. Краснящих, В. П. Валентиенко // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2006. - 9, № 2. - С. 41-43. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто окремі аспекти корпоративної комунікації, зокрема, формування корпоративного іміджу, комунікативні відносини між двома і більше індивідами, між службовцями і керівництвом.

Рассмотрены отдельные аспекты корпоративной коммуникации, в частности, формирование имиджа, коммуникативные отношения между двумя и более индивидами, между служащими и руководством.

In article are considered separate aspects to corporative communication in particular shaping operated имиджа, relationship between two and more individual, between employees and management


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + Ч62в05 + С5*333.4 + С5*676 + У521.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/соц Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Краснящих П. Г. 
Паблик рилейшнз (ПР) и электоральное поведение / П. Г. Краснящих // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2005. - 8, № 1/2. - С. 14-17. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто окремі проблеми і задачі виборчих кампаній. Досліджено соціологічні підходи під час вивчення та пояснення фактів конкуренції між політичними партіями, формування соціальних мотивів та цілей виборів, завдання, які ставлять перед собою політики і соціологи у виборчій кампанії.

Рассмотрены отдельные проблемы и задачи избирательных кампаний. Исследованы социологические подходы при изучении и объяснении фактов конкуренции между политическими партиями, формирование социальных мотивов и целей выборов, задачи, которые ставят перед собой политики и социологи в избирательной кампании.

Individual problems and tasks of election company are consideration in this article. Social approaches in the time studying and explanation of factors of competition between politic all parties, formation of motives and aims of general elections, tasks that politicians and socialists are aspire to reach in the companies are objects of the in castigation


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/соц Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Краснящих П. Г. 
Политическая манипуляция в средствах массовой информации / П. Г. Краснящих, К. А. Метешкин, В. П. Валентиенко // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. соціол. науки. - 2006. - 9, № 1. - С. 52-54. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто прийоми політичної маніпуляції, які часто зустрічаються в засобах масової інформації, в тому числі і засоби подачі викривленої інформації, а також недопущення негативного впливу в межах масової комунікації.

Рассмотрены часто встречающиеся приемы политической манипуляции в средствах массовой информации, в том числе и способы передачи искаженной информации, а также и средства предотвращения негативного воздействия в рамках массовых коммуникаций.

The article is refered to the frequently met tricks in the mass media political manipulations including the means of the distort presentation, as well as the negative influence prevention means within the mass communications.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ч62в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/соц Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Краснящих П. Г. 
Референдум как форма непосредственной демократии / П. Г. Краснящих, В. П. Валентиенко // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2007. - 10, № 2. - С. 51-55. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто проблеми, особливості та функції референдуму, відмінності між референдумом і загальними виборами, висвітлено роль референдуму у формуванні громадської думки і регулюванні суспільних відносин.

Рассмотрены проблемы, особенности и функции референдума, различия между референдумом и всеобщими выборами, освещена роль референдума в формировании общественного мнения и регулирования общественных отношений.

Problems, features and functions of referendum, are examined in the article. Distinctions between a referendum and general election. Role of referendum in forming of public opinion and adjusting of public relations.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*5*333.541 + С5*666*422.11*152.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/соц Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Краснящих П. Г. 
Роль средств массовой информации в паблик рилейшнз / П. Г. Краснящих // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2008. - 11, № 1. - С. 25-28. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Раскрыта роль средств массовой информации (СМИ) в формировании общественного мнения. Рассмотрен механизм создания влияния СМИ как "четвертой власти", формирование информационного поля, использование PR-специалистами информационных технологий.

Розкрито роль засобів масової інформації (ЗМІ) у формуванні громадської думки. Розглянуто механізм створення впливу ЗМІ як "четвертої влади", формування інформаційного поля, використання PR-спеціалістами інформаційних технологій.

The arcticle opens a role of mass media in formation of public opinion. In work the mechanism of creation of influence of mass-media as "fourth authority", formation of an information field, use by PR-experts of information technologies is opened.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + Ч62в05 + А6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/соц Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Краснящих П. Г. 
Лоббизм в Украине / П. Г. Краснящих // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Соціол. науки. - 2009. - 12, № 1. - С. 23-28. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Охарактеризовано трактование проблемы лоббизма в Украине, которая на современном этапе не является легитимной. В результате лоббизм и коррупция в Украине дополняют друг друга. Раскрыты механизмы действия лоббирования.

Охарактеризовано трактування проблеми лобізму в Україні, яка на сучасному етапі є легітимною. В результаті лобізм і корупція в Україні доповнюють один одного. Показано механізми дії лобіювання.

In the article interpretation of problem of lobbyism is characterized in Ukraine which until now is not legitimate. As a result lobbyism and corruption in Ukraine complement each other. An author tells the mechanisms of action of lobbying.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського