Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Катренко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Катренко М. О. 
Термогазодинамічний розрахунок компресорів авіаційних ГТД на ПЕОМ : Навч. посіб. / М. О. Катренко; Дніпропетр. держ. ун-т. - Д., 2000. - 64 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Викладено теоретичні основи процесів і алгоритми термодинамічного розрахунку та вибору основних параметрів осьових і відцентрових компресорів авіаційних газотурбінних двигунів. Розглянуто положення теорії лопаткових компресорних машин, порядок використання розрахункових програм, а також запропоновано основні правила заповнення файлів даних і позначення результатів розрахунку у вихідному файлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.41-042.2-02 с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601940 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Катренко М. О. 
Термогазодинамічні розрахунки газотурбінних двигунів на ПЕОМ : Навч. посіб. / М. О. Катренко, А. А. Панченко. - Д., 2003. - 67 c. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади процесів та алгоритми термодинамічного розрахунку різних типів газотурбінних двигунів. Описано порядок роботи з клавіатурою та монітором, а також основні правила застосування навчальних програм.

Рассмотрены теоретические основы процессов и алгоритмы термодинамического расчета разных типов газотурбинных двигателей. Изложены порядок работы с клавиатурой и монитором, а также основные правила применения учебных программ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О55-02с116я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640080 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бучарский В. Л. 
Особенности численного моделирования процесса смешения в сверхзвуковом газоструйном эжекторе / В. Л. Бучарский, М. А. Катренко, А. А. Шинкаренко // Техн. механика. - 2005. - № 1. - С. 50-57. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Для математического моделирования процессов в газоструйном эжекторе использована математическая модель, адаптированная для расчета течения во внутреннем пространстве комбинированного двигателя. Основой построения конечноразностной модели являются уравнения невязкого сжимаемого газа, представленные в интегральной форме. Разностная модель построена на основе метода конечных объемов. Проведено сравнительное исследование на основе используемых математических моделей с различной конфигурацией ячейки разбиения с экспериментальными данными.


Ключ. слова: сверхзвуковой диффузор, эжекция, смешение, газовый поток, математическая модель, проточная часть
Індекс рубрикатора НБУВ: О551.4-011.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Катренко М. А. 
О непараллельности истечения газа из сопла ракетной ступени и тяговой характеристике комбинированного ракетно-прямоточного двигателя / М. А. Катренко // Вестн. двигателестроения. - 2007. - № 1. - С. 53-55. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Изложены результаты теоретических исследований влияния угла непараллельности истечения струи из сопла ступени жидкостного реактивного двигателя на тяговую характеристику ракетно-прямоточного двигателя. Применена классическая осесимметричная конструктивная схема проточной части.


Індекс рубрикатора НБУВ: О651-049-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Катренко М. А. 
Некоторые особенности совместной работы сверхзвукового диффузора и ракетной ступени ракетно-прямоточного двигателя / М. А. Катренко // Вестн. двигателестроения. - 2008. - № 2. - С. 16-19. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проанализированы некоторые особенности согласования основных параметров сверхзвукового воздухозаборника и жидкостной ракетной ступени комбинированного, ракетно-прямоточного двигателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: О651-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Панченко А. А. 
Теоретико-экспериментальные исследования комбинированных систем подачи топлива в камеру сгорания ракетных и ракетно-прямоточных двигателей / А. А. Панченко, М. А. Катренко, С. А. Белогуров, Л. В. Пронь // Вестн. двигателестроения. - 2013. - № 1. - С. 29-33. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Изложены результаты экспериментальных и теоретических исследований систем подачи топлива в камеру сгорания ЖРД и РПД на основании центробежных насосов с пористыми кольцами. Определены диапазоны возможного дросселирования двигателя. Предложен параметр устойчивости подачи жидкости.


Індекс рубрикатора НБУВ: О651-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Панченко А. А. 
Исследование динамических радиальных уплотнений двигателей летательных аппаратов / А. А. Панченко, М. А. Катренко, А. Т. Кудреватых // Системи озброєння і військ. техніка. - 2016. - № 2. - С. 134-137. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Представлены результаты теоретических и экспериментальных исследований динамических радиальных уплотнений для агрегатов систем подачи топлива двигателей летательных аппаратов. Рассмотрены математические модели динамических пористых уплотнений агрегатов питания тепловых двигателей, методы решения и сравнение расчетных результатов с результатами экспериментальных исследований. Показана адекватность расчетных моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.11-401.03 в641.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Катренко М. А. 
Исследование особенностей подвода воздуха в комбинированном ракетно-прямоточном двигателе / М. А. Катренко, А. Т. Кудреватых // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2016. - Вип. 3. - С. 67-70. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Представлены результаты теоретических исследований подвода воздуха в комбинированном ракетно-прямоточном двигателе. Рассмотрены модели подвода воздуха в двигатель при различном числе воздухозаборников и переменном угле воздушного канала. Моделирование рабочего процесса в комбинированном ракетно-прямоточном двигателе выполнено путем решения системы уравнений Навье-Стокса описывающих течение вязкого сжимаемого газа, методом конечных объемов. Показана адекватность расчетных моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц501.1-927.21 в641.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Катренко М. А. 
Определение оптимального относительного расхода воды в комбинированном гидрореактивном двигателе с подачей воды в закритическую часть сопла / М. А. Катренко, А. А. Панченко // Вестн. двигателестроения. - 2016. - № 1. - С. 13-17. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Изложены результаты теоретических исследований системы подачи воды в закритическую часть реактивного сопла и ее испарение в комбинированном гидрореактивном ракетном двигателе. Предложен поход к определению оптимального расхода воды, подаваемой в закритическую часть сопла реактивного двигателя торпеды. В качестве критерия оптимума используется максимальное значение тяги двигателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: О651-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Катренко М. А. 
Исследование границ устойчивой подачи топлива в камеру с противодавлением / М. А. Катренко, А. А. Панченко // Вестн. двигателестроения. - 2018. - № 1. - С. 22-26. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Цель работы - экспериментально исследовать факторы и параметры интегрированной в камеру сгорания системы подачи компонентов топлива с пористыми распылителями, влияющих на границы устойчивой подачи компонентов на режимах дросселирования ракетного двигателя в камеру сгорания с противодавлением. При проведении исследований использовались методы физического моделирования, основанные на фундаментальных законах гидромеханики, теории подобия и планирования физического эксперимента, с использованием общепринятых методов обработки результатов измерений. Исследованы срывные характеристики насосных агрегатов с пористыми распылительными кольцами, установленные на периферийном диаметре рабочего колеса насоса, подающих жидкость в камеру с противодавлением. Определены границы устойчивых режимов подачи жидкости в зависимости от характеристик пористых колец, массового расхода жидкости и частоты вращения ротора. Определены зависимости границ срывных режимов подачи жидкости системой питания с использованием пористых распылителей, установленных на периферии рабочих колес насосов в камеру с противодавлением от пористости распылительных устройств и частоты вращения ротора насоса. Полученные результаты позволяют создавать насосные агрегаты для ракетных двигателей с глубоким дросселированием по расходу, а также обеспечивается возможность плавного уменьшения тяги ракетного двигателя путем уменьшения расхода, что в свою очередь позволяет более рационально использовать топливо на борту летательного аппарата.


Індекс рубрикатора НБУВ: О651-043

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Катренко М. О. 
Наукові основи проектування комбінованих ракетних двигунів і їх систем постачання палива : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.05.03 / М. О. Катренко; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. - Дніпро, 2019. - 40 c. - укp.

Мета - розробка наукових основ проектування комбінованих ракетних двигунів з інтегрованою системою постачання палива в камеру згоряння з пористими елементами, дослідження основних закономірностей внутрішньокамерних процесів, що протікають, визначення механізмів впливу на них, зокрема плавним, глибоким дроселюванням, пошуку шляхів підвищення їх тяги, дальності використання апаратів, зменшення вартості використання апарата, за допомогою методів математичного й фізичного моделювання, засновані на фундаментальних законах гідромеханіки, теорії подібності та планування фізичного експерименту, з використанням загальноприйнятих методів обробки результатів вимірів, порівняльного аналізу результатів математичного моделювання з результатами натурних експериментів і досліджень комбінованих ракетних двигунів і агрегатів систем постачання компонентів палива. Уперше сформульовано та вирішено проблему зі створення наукових основ проектування комбінованого ракетного двигуна з інтегрованою в камеру згоряння системою постачання компонентів палива на основі пористих кілець, з можливістю плавного глибокого дроселювання з тяги, як єдиної функціональної структури. Розроблено схеми і метод дроселювання ракетної ступені комбінованого ракетного двигуна, які дають змогу здійснювати глибоке, плавне дроселювання з тяги. Встановлено вплив пористості пористих кілець у складі насосу, на глибину дроселювання камери згоряння двигуна, та величину зони зриву постачання. Доведено доцільність використання параметру стійкості для оцінки стійкого постачання компонентів палива в камеру з протитиском системою постачання, яка інтегрована в камеру згоряння комбінованого ракетного двигуна, сформульовано його фізичний зміст. Визначено межі повного випаровування води у високошвидкісних, високотемпературних потоках, а також встановлено залежність, що дає змогу визначити її раціональну витрату, в комбінованих ракетних двигунів для апаратів водного використання. Експериментально визначені мінімальні значення абсолютної швидкості і перепаду статичного тиску газового потоку для умов повного випаровування рідини в ньому. Вперше отримані характеристики гідрореагуючих рідинних і твердих палив залежно від коефіцієнта співвідношення компонентів палива, які створюють науково-технічну основу проектування комбінованих ракетних двигунів з інтегрованою в камеру згоряння системою постачання компонентів палива. Експериментально встановлено зв'язок вібрацій корпусу турбонасосного агрегату і пульсацій тиску на виході з робочих коліс системи постачання компонентів палива з лопатковою частотою та її гармоніками. Доведено, що використання в робочих колесах насосів на виході пористих кілець призводить до зниження вібрацій корпусу і пульсацій тиску. Використання пористих елементів у радіальних динамічних ущільненнях турбонасосних агрегатів постачання компонентів палива дозволяє повністю усунути витікання рідини на розрахунковому режимі. Використання пористих елементів на периферії насосів систем постачання компонентів палива дало змогу підвищити ККД і напір насосів. Отримано залежності маси основних елементів комбінованих ракетних двигунів з інтегрованою в камеру згоряння системою постачання компонентів палива від схеми двигуна активного ступеня, тиску в камері згоряння і його тяги, що дозволяє на етапі ескізного проектування уточнити і прискорити процес узгодження параметрів літального апарата і двигуна.


Індекс рубрикатора НБУВ: О651-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444102 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського