Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Качуровська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Качуровська О. Б. Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О. Б. Качуровська // Дефектологія. - 2006. - № 2. - С. 46-49. - укp.Наголошено на психологічних особливостях дітей з тяжкими вадами мовлення (ТВМ) та своєрідності формування у них мовленнєвих висловлювань. Охарактеризовано наявні комп'ютерно-розвивальні програми. Визначено місце комп'ютерних засобів у процесі навчання та сім їх основних функціональних можливостей: інформаційно-довідковий засіб; пакет програмних засобів моделюючого типу та інші. Звернено увагу на доцільність застосування комп'ютерних програм на різних етапах уроку залежно від дидактичної мети заняття. Наведено вимоги щодо безпеки роботи за комп'ютером, метою яких є зниження його негативного впливу на психічне і фізичне здоров'я дітей. Обгрунтовано часові, технічні та організаційні умови досягнення позитивного ефекту використання інформаційних технологій. Проаналізовано результати дослідження застосування інформаційних технологій у школах для дітей з ТВМ за напрямами: наявність комп'ютерного класу; рівень (новітність) комп'ютерів; чинники, що перешкоджають впровадженню комп'ютерних технологій тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Качуровська О. Б. Корекція мовленнєвого розвитку молодших школярів із тяжкими вадами мовлення засобами комп'ютерних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. Б. Качуровська; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.Обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання комп'ютерних технологій у процесі формування мовленнєвих навичок учнів початкових класів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ). Конкретизовано базові вимоги щодо розробки інформаційно-навчальних систем нового покоління з урахуванням специфіки навчання дітей з ТПМ. Визначено й охарактеризовано основні етапи проектування комп'ютерних навчально-програмних комплексів корекції мовленнєвих порушень учнів. Розроблено методичні рекомендації для вчителів початкових класів щодо впровадження комп'ютерних технологій у навчальний процес спеціалізованих шкіл для дітей з ТПМ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.4 с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА343948 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|