Пошуковий запит: (<.>A=Кобрій О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. | ВС36110 Вишневський О. Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. Каф. педагогіки. Теоретичні основи педагогіки [Текст] : Підруч. для студ.
|
2. | ВА686537 Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. Грані педагогічної творчості: наукова школа Марії Миронівни Чепіль "Історія, теорія і практика української освіти і виховання" [Текст] : Навч.-метод. посіб.
|
3. | Ж69372 Кобрій О. М. Технологічні особливості реалізації змісту педагогічних дисциплін протягом другої половини XX - початку XXI ст. [Текст]: 19, ч. 3 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.-С.174-178
|
4. | Ж24028 Кобрій О. М. Сучасні технології реалізації змісту педагогічних дисциплін [Текст]: 5/6 // Освіта Донбасу.-С.27-30
|
5. | Ж68937 Кобрій О. Н. Гуманізація свідомості майбутнього вчителя як основа формування його ціннісних орієнтацій (історико-методологічний аспект) [] / О. Н. Кобрій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія Педагогіка, 2011,N № 2.-С.26-31
|
6. | Ж68937 Кобрій О. М. Особливості формування змісту педагогічних дисциплін у вищій школі в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття [] / О. М. Кобрій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія Педагогіка, 2012,N № 4.-С.53-57
|
7. | ВА775579 Кобрій О. М. Формування змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) [Текст] : монографія / Ольга Кобрій ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка
|
8. | РА402069 Кобрій О. М. Теоретико-методологічні засади формування змісту педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах України (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) [] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Кобрій Ольга Миколаївна ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка
|
9. | Ж24982 Кобрій О. Трансформація системи цінностей у змісті підготовки вчителя до виховної роботи кінця ХХ - початку ХХІ ст. [] // Молодь і ринок, 2011,N № 6.-С.109-112
|
10. | Ж24982 Кобрій О. Історичні передумови формування християнського світогляду особистості у змісті педагогічної підготовки вчителя [] // Молодь і ринок, 2011,N № 7.-С.103-107
|
11. | Ж24982 Кобрій О. Особливості визначення змісту професійно-педагогічної підготовки студентів непедагогічних спеціальностей [] // Молодь і ринок, 2013,N № 6.-С.110-113
|
12. | Ж24982 Кобрій О. Розвиток системи вищої освіти України як чинник формування змісту педагогічних дисциплін [] // Молодь і ринок, 2013,N № 7.-С.55-57
|
13. | Ж24028 Кобрій О. М. Практичні аспекти реалізації змісту педагогічних дисциплін (друга половина XX - початок XXI століття) [] // Освіта та педагогічна наука, 2013,N № 1.-С.29-32
|
14. | Ж24982 Кобрій О. Проектування змісту педагогічних дисциплін навчальною літературою у сучасних вищих навчальних закладах України [] // Молодь і ринок, 2014,N № 4.-С.31-34
|
15. | Ж68937 Кобрій О. М. Соціальні чинники загальнопедагогічної підготовки вчителя в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. [] // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія Педагогіка, 2014,N № 1.-С.26-31
|
16. | Ж24982 Кобрій О. Ідея гуманізації змісту педагогічних дисциплін у сучасних ВНЗ України [] // Молодь і ринок, 2014,N № 10.-С.10-13
|
17. | Ж24982 Кобрій О. Принципи оновлення змісту педагогічних дисциплін у сучасних вищих навчальних закладах України [] // Молодь і ринок, 2014,N № 5.-С.75-78
|
18. | ВА807386 Формування цінностей особистості: теорія і практика [Текст] : монографія / [Н. Ашиток та ін.] ; за заг. ред. Марії Чепіль ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. Івана Франка
|