1. |
Котляревська Г. М. Конституційне право громадян на звернення до органів влади в Україні (питання теорії та практики) : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.02 / Г. М. Котляревська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана". - К., 2011. - 20 c. - укp.Досліджено теоретичні та прикладні проблеми конституційного права громадян на звернення до органів влади в системі конституційних прав людини, сформульовано його наукове поняття. Це право належить до групи загальних конституційних прав людини та громадянина на участь у правовому процесі. Запропоновано визначення поняття звернень громадян до органів влади, а також класифікацію видів звернень, відмінну від традиційного поділу їх на пропозиції, заяви та скарги. Проаналізовано форми реалізації звернень громадян. Розглянуто проблеми законодавчого регулювання відносин, які виникають у сфері звернень громадян до органів влади в Україні, зокрема, становлення законодавства України про звернення громадян, методичні питання даного регулювання, загальний порядок реалізації громадянами їх права на звернення та порядок роботи із зверненнями громадян в органах влади, встановлені чинним законодавством про звернення громадян. Охарактеризовано особливості здійснення та питання вдосконалення правового регулювання конституційного права на звернення до Уповноваженого ВР України з прав людини. Обгрунтовано необхідність і визначено напрями вдосконалення практики й існуючого законодавства про звернення громадян до органів влади. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)328 + Х819(4УКР)072.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА381975 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
6. |
Котляревська Г. М. Механізм розгляду звернень громадян в рамках концепту "єдиного входу" / Г. М. Котляревська // Держава та регіони. Сер. Право. - 2020. - № 2. - С. 193-198. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Вивчено механізм розгляду звернень громадян в межах концепту "єдиного входу" їх опрацювання Урядовим контактним центром. Встановлено, що опрацювання звернень громадян через систему "єдиного входу" означає регламентований нормами права порядок дій Урядового контактного центру у сфері публічного адміністрування, якого спрямовано на реалізацію та поновлення соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів людини та громадянина та скорочення строку розгляду звернень громадян. Визначено, що у порядку "єдиного входу" може бути опрацьовано звернення громадян, яких було спрямовано до органів виконавчої влади, що приєдналися до експериментального проекту через підписання меморандуму. Звернуто увагу на те, що до звернень громадян, яких може бути опрацьовано в межах "єдиного входу" застосовуються загальні вимоги, які поширюються на всі види звернень, а саме: обов'язковість зазначення прізвища, імені, по батькові автора, викладу суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги; використання української мови як мови звернення; відсутність у змісті закликів до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганди війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини; дотримання вимог суб'єктності тощо. Виокремлено способи подання звернень громадян, які підлягають розгляду через систему "єдиного входу", а саме: за допомогою засобів телефонного зв'язку на урядову "гарячу лінію", інші "гарячі лінії", створені на базі Урядового контактного центру; за допомогою використання Інтернету через веб-сайт Урядового контактного центру; за допомогою Єдиного веб-порталу органів виконавчої влади; за допомогою офіційних веб-сайтів, долучених до експериментального проекту органів; шляхом передачі звернень громадян від учасників експериментального проекту до Урядового контактного центру на основі інтеграції систем електронного документообігу виключно з використанням Інтернету. Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.013.4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/пр. Пошук видання у каталогах НБУВ
|