Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ЛЕЦЬ$<.>+<.>A=ЮЛІЯ$<.>+<.>A=АНАТОЛІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Лець Ю. А. 
Особистісне самовизначення старшокласника в системі розвивального навчання : автореф. дис... канд. психол. наук / Ю. А. Лець; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Здійснено комплексне вивчення особливостей формування самовизначення особистості у старшому підлітковому та молодшому юнацькому віці у зв'язку зі становленням суб'єкта навчальної дільності. Виявлено принципові відмінності у формуванні особистісного самовизначення у старшому шкільному віці залежно від способу організації навчальної діяльності у початковій і середній школі. Показано, що за умов розвивального навчання процес самовизначення особистості у цьому віці здійснюється повноцінно, що є найважливішим показником особистісного розвитку людини та визначає її здатність до самостійного й усвідомленого вибору власного майбутнього. Установлено взаємозв'язок рівня суб'єктності у навчальній діяльності та показників особистісного самовизначення старшокласників у системі розвивального навчання. Одержано відомості про вплив такої системи на розвиток особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю983.402.3 + Ч421.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мокіна Ю. В. 
До питання вибору оптимальної організаційної структури маркетингового відділу на промисловому підприємстві / Ю. В. Мокіна, О. С. Лецька // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2012. - № 3. - С. 68-70. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано основні види організаційних структур маркетингового відділу підприємства. Виділено основні принципи побудови маркетингової відділу та сформульовано вихідні параметри для вибору оптимальної організаційної структури відділу маркетингу на промисловому підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Впровадження ініціатив із запобігання зміні клімату в заходах із землеустрою : [монографія] / Й. М. Дорош, О. С. Дорош, Ш. І. Ібатуллін, А. Г. Мартин, О. В. Сакаль, М. П. Стецюк, Г. М. Колісник, О. А. Лець, Б. О. Аврамчук, Р. Ю. Деркульський, А. Й. Дорош, Р. А. Харитоненко, М. В. Братінова; Національна академія аграрних наук України, Інститут землекористування. - Київ : Компринт, 2023. - 176 c. - Бібліогр.: с. 160-176 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б135 + У9(4УКР)0-511.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870911 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського