1. |
Лікарчук Н.В. Політичний маркетинг: теоретичні та прикладні аспекти : автореф. дис. ... д-ра політ. наук : 23.00.02 / Н.В. Лікарчук; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 36 c. - укp.Проведено комплексне дослідження політичного маркетингу як нової комплексної теорії та політичної практики. Детально проаналізовано підходи до трактування предметного поля політичного маркетингу. Зазначено, що його предметна область має розгалужену структуру, всередині якої можна виділити види політичного маркетингу, зокрема - електоральний, державний та глобальний. Визначено базові категорії політичного маркетингу, зокрема, обмін та політичний капітал. Розкрито особливості формування комплексу маркетинг-мікс, до якого входить: політичний товар, ціна (вартість), місце та методи просування. Досліджено питання становлення локальних ринків. Увагу приділено аналізу стандартних маркетингових процедур, зокрема, сегментуванню політичного простору та позиціонуванню політичних об’єктів. Наведено комплексний інструментарій щодо практичного застосування технологій політичного маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА398579 Пошук видання у каталогах НБУВ
|