Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Лікарчук Н.В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Лікарчук Н.В. 
Політичний маркетинг: теоретичні та прикладні аспекти : автореф. дис. ... д-ра політ. наук : 23.00.02 / Н.В. Лікарчук; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2013. - 36 c. - укp.

Проведено комплексне дослідження політичного маркетингу як нової комплексної теорії та політичної практики. Детально проаналізовано підходи до трактування предметного поля політичного маркетингу. Зазначено, що його предметна область має розгалужену структуру, всередині якої можна виділити види політичного маркетингу, зокрема - електоральний, державний та глобальний. Визначено базові категорії політичного маркетингу, зокрема, обмін та політичний капітал. Розкрито особливості формування комплексу маркетинг-мікс, до якого входить: політичний товар, ціна (вартість), місце та методи просування. Досліджено питання становлення локальних ринків. Увагу приділено аналізу стандартних маркетингових процедур, зокрема, сегментуванню політичного простору та позиціонуванню політичних об’єктів. Наведено комплексний інструментарій щодо практичного застосування технологій політичного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398579 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського