Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=МІЄР$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Панов Б. С. 
Минерально-сырьевые ресурсы в стратегии развития экономики Донецкой области на период до 2020 года / Б. С. Панов, Н. В. Жикаляк, С. Н. Стрекозов, П. С. Тетянчук // Металл и литье Украины. - 2002. - № 7-8. - С. 19-23. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Подчеркнуто, что минерально-сырьевая база, как важнейшая составляющая часть природных ресурсов, имеет исключительное значение не только для развития экономики государства, но и является гарантией ее безопасности и обусловливает перспективные стратегические направления устойчивого социально-экономического развития промышленных регионов Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мієр Т. І. 
Організація навчально-дослідницької діяльності молодших школярів : монографія / Т. І. Мієр; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ. - Кіровоград : Александрова М.В., 2016. - 423 c. - Бібліогр.: с. 405-423 - укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти організації навчально-дослідницької діяльності (НДД) як виду навчальної діяльності учнів. Визначено етапи становлення смислового поля поняття "навчально-дослідницька діяльність". Здійснено смислову інтерпретацію змісту аналізованого поняття в контексті базових понять "діяльність", "навчальна діяльність" та " дослідницька діяльність". Приділено увагу розгляду передумов і умов організації НДД вчителем та здійснення цього виду діяльності учнями. Висвітлено засоби організації навчальної діяльності, особливості переходу самостійної навчальної діяльності в навчально-дослідницьку, аналіз сучасної теорії та практики організації навчальної, дослідницької та НДД. Розглянуто доцільність введення в науковий обіг поняття "міждіяльнісна інтеграція" та виокремлено на цій основі повну та часткову інтеграцію навчальної діяльності з дослідницькою. Проаналізовано поля діяльності вчителя й учнів та їх складові.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мієр Т. І. 
Дидактичні засади організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Т. І. Мієр; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2017. - 44 c. - укp.

Відображено результати наукового пошуку з проблеми організації навчально-дослідницької діяльності в початковій школі. Здійснено інтерпретацію суті навчально-дослідницької діяльності в контексті базових понять "діяльність", "навчальна діяльність", "дослідницька діяльність". Розглянуто педагогічну взаємодію як основу організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів, визначено передумови, умови, процесуальний базис та результати організації цього виду діяльності в початковій школі. Визначено й класифіковано засоби організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів. Проаналізовано сучасну теорію і практику організації навчальної, дослідницької та навчально-дослідницької діяльності з акцентуванням уваги на пізнавальній самостійності учнів, їх взаємодії з іншими та на засобовому забезпеченні процесу. Обгрунтовано необхідність уведення в науковий обіг поняття "міждіяльнісна інтеграція". Науково обгрунтовано, експериментально доведено і візуалізовано модель організації навчально-дослідницької діяльності молодших школярів. Розроблено педагогічний і учнівський блоки дидактичного інструментарію як складники зазначеної вище моделі. Розкрито поліфункціональну діяльність учителя в контекстах викладання та управління. Стратегічне, тактичне й оперативне управління охарактеризовано з огляду на суб'єкт, об'єкт, мету, цілі та цикли управління. Деталізовано характеристики різноспособного учіння ("я навчаю себе", "мене навчають інші", "я навчаю інших", "учіння у взаємонавчанні"). Зазначено, що визначені критерії, показники, характеристики рівнів готовності вчителя й учнів до організації та здійснення навчально-дослідницької діяльності в початковій школі слугували основою для формулювання висновків про ефективність упровадження в освітній процес початкової школи експериментальної моделі та її складників за результатами формувального експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Здоров'язбережувальні технології в освітньому середовищі = Health-saving technologies in the educational environment : колект. монографія / Т. К. Андрющенко, Н. А. Беседа, Г. М. Бойко, С. С. Бурсова, Л. Б. Волошко, О. А. Гнізділова, Л. С. Голодюк, М. В. Гриньова, В. Донченко, М. М. Дяченко-Богун, В. О. Жамардій, О. О. Лаврентьєва, Т. І. Мієр, О. О. Момот, Ю. М. Мороз, С. А. Новописьменний, В. В. Оніпко, Л. М. Рибалко, М. М. Яструбов; ред.: Л. М. Рибалко; Полтав. нац. техн. ун-т ім. Ю. Кондратюка. - Тернопіль : Осадца В.М., 2019. - 399 c. - укp.

Висвітлено методологічні, теоретичні та методичні основи застосування здоров'язбережувальних технологій у освітньому середовищі. Розкрито особливості застосування здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти різних типів: дошкільних, загальноосвітніх і вищих. Доведено важливість застосування здоров'язбережувальних технологій в освітньому процесі за умов здоров'язбережувального освітнього середовища та фізкультурно-оздоровчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА835952 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського