Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=МОЗАЛЬ$<.>+<.>A=ВЛАДИСЛАВ$<.>+<.>A=ЄВГЕНОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Мозальова М. В. 
Правові засади моніторингу грунтів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.06 / М. В. Мозальова; Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого". - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Вивчено проблеми правового регулювання моніторингу грунтів в Україні. Наведено авторську дефініцію поняття "моніторинг грунтів". Розглянуто правові норми, що регламентують суспільні відносини у сфері його проведення як складник інституту екологічного моніторингу земель. Проведено історико-правовий аналіз розвитку законодавства в царині проведення моніторингу грунтів, вивчено його організаційно-правове забезпечення як елемента екологічного моніторингу. Досліджено земельне й екологічне законодавство, що стосується розвитку правовідносин, які виникають під час проведення моніторингу грунтів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П035(4УКР) + Х859(4УКР)119

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мозальов В. 
Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2016. - № 1/2. - С. 33-38. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На основі теоретичного аналізу публікацій з питання стану розробки досліджуваної проблеми розроблено критерії, на основі яких вивчено стан і функціонування процесу підготовки фахівців у військових ВНЗ. Визначено й проаналізовано відхилення та зміни, що виникають під час фахової підготовки; фактори, що викликають їх; причини, що ускладнюють оптимальний хід процесу підготовки або негативно впливають на нього з метою запобігання негативним тенденціям. Вивчено умови та засоби, що сприяють підвищенню результативності процесу підготовки. Спрогнозовано тенденції розвитку найважливіших процесів підготовки. Підкреслено актуальність створення педагогічного середовища, що сприятиме формуванню позитивного ставлення курсантів (слухачів) і викладачів до застосування моніторингу якості у процесі підготовки фахівців, котре стане можливим за умови залучення курсантів до самомоніторингу навчальних досягнень з метою стимулювання їхнього професійного розвитку, з одного боку, та формування готовності викладачів до здійснення моніторингу якості у процесі підготовки курсантів (слухачів), з іншого.

На основании теоретического анализа публикаций по проблеме разработки исследуемой проблемы разработаны критерии, на основе которых изучено состояние и функционирование процесса подготовки специалистов в военных ВУЗ в теоретической плоскости. Определены и проанализированы отклонения и изменения, возникающие во время профессиональной подготовки; факторы, вызывающие их, причины, затрудняющие оптимальный ход процесса подготовки или негативно влияющие на него с целью предупреждения негативных тенденций. Изучены условия и средства, способствующие повышению результативности процесса подготовки. Обобщены тенденции развития важнейших процессов профессиональной подготовки офицеров. Подчеркнута актуальность создания педагогической среды, способствующей формированию положительного отношения курсантов (слушателей) и преподавателей к применению мониторинга качества в процессе подготовки специалистов, которое станет возможным при условии привлечения курсантов к самомониторингу знаний с целью стимулирования их профессионального развития, с одной стороны и формирования готовности преподавателей к осуществлению мониторинга качества в процессе подготовки курсантов (слушателей), с другой.

The article describes an urgent problem of improving the quality of military specialists’ education through implementation of higher military education quality monitoring system in the educational process as an important educational requirement. The author analyzed scientific views and approaches to elements of quality monitoring system of military specialists, revealed pedagogical conditions for monitoring the quality of training in higher military educational institutions. It is determined that an important condition for ensuring the quality of training in higher military educational establishments and increase of the efficiency of educational process in higher military educational institution is a systematically receiving of objective information about the performance of cadets (listeners) through monitoring. Monitoring is an information basis for the quality of specialist training, it aims to obtain operative and reliable information about the quality of training results and the conditions of their achievement, that’s why its main purpose is to provide information to customers and other stakeholders about the quality of cadets (listeners) at any time.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мозальов В. Є. 
Педагогічні умови моніторингу якості підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Є. Мозальов; Держ. прикорд. служба України, Нац. акад. держ. прикорд. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2017. - 20 c. - укp.

Присвячено теоретичному обгрунтуванню й експериментальній перевірці педагогічних умов моніторингу якості професійної підготовки магістрів у вищих військових навчальних закладах (ВВНЗ). Розкрито і визначено сутність моніторингу якості професійної підготовки магістрів у ВВНЗ. Подальшого вдосконалення набув понятійно-категорійний апарат дослідження. Обгрунтовано та розроблено структурно-функціональну модель моніторингу якості професійної підготовки магістрів у ВВНЗ. Розроблено методичні засади моніторингу якості професійної підготовки магістрів у ВВНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено такі педагогічні умови моніторингу якості професійної підготовки магістрів у ВВНЗ: упровадження моніторингу якості професійної підготовки магістрів в освітній процес ВВНЗ на засадах системного підходу; розробленість структурно-функціональної моделі моніторингу якості професійної підготовки магістрів у ВВНЗ; психологізація моніторингу якості професійної підготовки магістрів у ВВНЗ на засадах реалізації принципу суб’єктності; підготовленість суб’єктів моніторингу якості професійної підготовки магістрів до його здійснення в освітньому процесі ВВНЗ. За результатами дослідження розроблено методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам з організації та проведення моніторингу якості професійної підготовки магістрів у ВВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)39-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430448 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського