1. |
Мозова І. М. Запозичена лексика в сучасній російськомовній рекламі в інформативному та соціокультурному аспектах : Автореф. дис... канд. філол. наук / І. М. Мозова; Дніпропетр. нац.ун-т. - Д., 2007. - 19 c. - укp.Досліджено запозичену лексику, яка функціонує у сучасних російськомовних текстах комерційної реклами та має інформативну та соціокультурну значущість для соціуму пострадянського простору. Проаналізовано основні підходи до сучасного розуміння реклами. Встановлено лінгвостилістичні особливості рекламного тексту. Виявлено склад і типи запозиченої лексики, яка набуває певної ваги для сучасної комерційної реклами. Досліджено інформативний потенціал і функціональну своєрідність використання іншомовних слів у комерційній рекламі. Встановлено соціокультурну значущість запозичень у російськомовній рекламі кінця XX - початку XXI ст. Визначено основні культурно-мовленнєві наслідки процесу запозичення, а також прагматичну обумовленість цього явища у сучасній російськомовній рекламі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716*322
Шифр НБУВ: РА352588 Пошук видання у каталогах НБУВ
|