Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=МОЗОВ$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=МИКОЛАЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Мозова І. М. 
Запозичена лексика в сучасній російськомовній рекламі в інформативному та соціокультурному аспектах : Автореф. дис... канд. філол. наук / І. М. Мозова; Дніпропетр. нац.ун-т. - Д., 2007. - 19 c. - укp.

Досліджено запозичену лексику, яка функціонує у сучасних російськомовних текстах комерційної реклами та має інформативну та соціокультурну значущість для соціуму пострадянського простору. Проаналізовано основні підходи до сучасного розуміння реклами. Встановлено лінгвостилістичні особливості рекламного тексту. Виявлено склад і типи запозиченої лексики, яка набуває певної ваги для сучасної комерційної реклами. Досліджено інформативний потенціал і функціональну своєрідність використання іншомовних слів у комерційній рекламі. Встановлено соціокультурну значущість запозичень у російськомовній рекламі кінця XX - початку XXI ст. Визначено основні культурно-мовленнєві наслідки процесу запозичення, а також прагматичну обумовленість цього явища у сучасній російськомовній рекламі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-716*322

Шифр НБУВ: РА352588 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського