Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Майковська В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Майковська В. І. 
Комплекс маркетингу вищого навчального закладу як запорука його ефективного функціонування на ринку знань / В. І. Майковська // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2010. - Вип. 4. - С. 103-107. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено передумови існування й особливості формування ринку знань в Україні. Визначено сутність комплексу маркетингу вищого навчального закладу, проаналізовано його структуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Майковська В. І. 
Професійна підготовка майбутніх маркетологів як інноваційний педагогічний процес формування конкурентоспроможного фахівця / В. І. Майковська // Наша шк.. - 2012. - № 1. - С. 79-83. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено вимоги щодо професійної підготовки майбутніх маркетологів за умов економічного напряму розвитку інформаційно-інноваційного суспільства. Визначено сутність поняття "конкурентоспроможній фахівець" та проаналізовано можливості організації у ВНЗ його професійної підготовки як інноваційного педагогічного процесу, тобто перетворення наукового знання в інновацію. Відзначено, що цей педагогічний процес включає проходження студентом трьох рівнів професійної орієнтації: професійна освіченість студентів першого-другого курсів, базова професійна підготовка, яка формує професійні якості та звички у студентів, і третій рівень, що формує поглиблену фахову спеціалізацію.

Исследованы требования к профессиональной подготовке будущих маркетологов в условиях экономического направления развития информационно-инновационного общества. Определена сущность понятия "конкурентоспособный специалист" и проанализированы возможности организации в ВУЗ его профессиональной подготовки как инновационного педагогического процесса, т.е. превращение научного знания в инновацию. Отмечено, что данный педагогический процесс включает прохождение студентом трех уровней профессиональной ориентации: профессиональная образованность студентов первого-второго курсов, базовая профессиональная подготовка, которая формирует профессиональные качества и привычки студентов, и третий уровень, формирующий углубленную профессиональную специализацию.

Studied the requirements for the training of future marketing trends in the economic development of information and innovative society. Define the essence of the concept of "competitive specialist" and analyzed the organization's high schools his training as an innovative pedagogical process, ie transformation of scientific knowledge into innovation. Observed that the teaching process involves passing a student of three levels of vocational guidance: vocational education students in the first and second courses, basic training, which forms the professional qualities and habits of students and a third layer forms the deepening of professional specialization.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Майковська В. І. 
Технологія професійної підготовки майбутніх маркетологів у вищому економічному навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. І. Майковська; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Проведено дослідження з питань впровадження технології професійної підготовки маркетологів у економічному ВНЗ на засадах маркетингу. Здійснено аналіз філософської, економічної, психолого-педагогічної та науково-методичної літератури з теми дослідження, уточнено дефініцію "технологія професійної підготовки майбутніх маркетологів у вищому економічному навчальному закладі". Вивчено вплив інноваційних процесів на професійну підготовку майбутніх маркетологів та виокремлено критерії її якості у економічному ВНЗ. Удосконалено модель конкурентоспроможного фахівця та технологію професійної підготовки майбутніх маркетологів на основі комплексу маркетингу економічного ВНЗ. Розроблено динамічну алгоритмічну структурну модель професійної підготовки майбутніх маркетологів у економічному ВНЗ. Сплановано та реалізовано педагогічний експеримент.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Майковська В. І. 
Сутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Label / В. І. Майковська, Т. С. Солониченко // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 110-115. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито необхідність застосування власної товарної марки в умовах конкуренції на роздрібному ринку. Обгрунтовано конкурентні переваги, які надає власна товарна марка. Визначено характерні особливості й риси власної товарної марки. Проаналізовано досвід застосування Private Label у світі, Європі та Україні. Вказано на недостатню розробленість проблеми дослідження дієвості мерчандайзингу в процесі просування товарів Private Label. Поставлено завдання проведення аналізу теоретичних аспектів використання власної товарної марки, а також розкриття значення мерчандайзингу як інструменту просування товарів Private Label. Наголошено, що мережа "АТБ-маркет" є типовим представником українського ритейла, який активно просуває Private Label. Узагальнено досвід ефективного мерчандайзингу товарів Private Label у вигляді восьми правил, відпрацьованих на базі магазину мережі "АТБ-маркет". Розроблено рекомендації щодо викладення товарів власної товарної марки в торговельному залі супермаркету "АТБ". Розкрито підходи до створення упаковки Private Label "АТБ". Проведено аналіз поведінки споживачів у торговельному залі, в т.ч. щодо товарів Private Label "АТБ". Зроблено висновок щодо впровадження власної товарної марки як ефективної технології мерчандайзингу. Спрямовано подальший науковий пошук на виявлення шляхів позиціонування товарів власної товарної марки не лише за показниками ціни, а й за показниками якості та в напрямку дослідження фактів дотримання власниками Private Label світової тенденції до захисту довкілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Майковська В. І. 
Теорія і практика формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування у закладах вищої освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. І. Майковська; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2021. - 44 c. - укp.

Обґрунтовано теоретичні та практичні засади формування підприємницької компетентності (ПК) майбутніх фахівців сфери обслуговування у ЗВО. Виявлено стан розробленості проблеми формування ПК фахівців сфери обслуговування в теорії та практиці вітчизняної і зарубіжної освіти. З'ясовано особливості формування ПК в умовах економіки знань. Визначено сутність і структурні компоненти ПК. Обґрунтовано концептуально-методологічні засади формування ПК майбутніх фахівців сфери обслуговування у ЗВО. Розроблено, теоретично обґрунтовано та змодельовано педагогічну систему формування ПК. Сформовано критерії, визначено їх показники та схарактеризовано рівні сформованості ПК майбутніх фахівців сфери обслуговування у ЗВО. Розроблено теоретико-методичний супровід і визначено етапи реалізації педагогічної системи формування ПК. Здійснено дослідно-експериментальну перевірку результативності педагогічної системи формування ПК майбутніх фахівців сфери обслуговування у ЗВО.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450385 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського