2. |
Макушок О. В. Формування системи маркетингу у сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. В. Макушок; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. - К., 2006. - 20 c. - укp.Досліджено процес формування системи маркетингу в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах. Обгрунтовано системний підхід щодо організації маркетингової діяльності в АПК, уточнено понятійний апарат проблеми дослідження, узагальнено основні підходи щодо визначення понять "система маркетингу", "кооперативний маркетинг". Розроблено типологію маркетингової кооперації та проаналізовано зарубіжний досвід функціонування системи кооперативного маркетингу. Визначено роль маркетингової кооперації у формуванні аграрного ринку в Україні, досліджено особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. На підставі аналізу розвитку даних структур виявлено проблеми, що виникають під час застосування маркетингових принципів у їх діяльності. Обгрунтовано критерії та запропоновано методику оцінки ефективності маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів. Обгрунтовано варіантні підходи щодо вибору організаційних форм здійснення маркетингової діяльності в сільськогосподарських обслуговуючих кооперативах. Розроблено економіко-математичну модель оптимізації логістичних процесів цих кооперативів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.8-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА343502 Пошук видання у каталогах НБУВ
|