Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Мироненко Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Мироненко Н. В. 
Підготовка майбутнього вчителя технологій до формування в учнів основної школи творчо-інтелектуальних здібностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Мироненко; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2011. - 20 c. - укp.

Визначено зміст і сутність поняття "творчо-інтелектуальні здібності" та "готовність майбутнього вчителя технологій до формування творчо-інтелектуальних здібностей учнів". На підставі критеріїв готовності майбутнього вчителя технологій до формування творчо-інтелектуальних здібностей учнів визначено показники, рівні її сформованості у майбутніх учителів технологій. Обгрунтовано умови підвищення ефективності процесу підготовки майбутнього вчителя технологій до формування в учнів основної школи творчо-інтелектуальних здібностей, розроблено й експериментально перевірено методику підготовки майбутнього вчителя технологій до формування в учнів основної школи творчо-інтелектуальних здібностей. Доведено ефективність впливу педагогічних умов на процес підготовки майбутнього вчителя технологій до формування в учнів основної школи творчо-інтелектуальних здібностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)3-2 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384570 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мироненко Н. В. 
Взаємозв'язок науково-технічного забезпечення кабінетів трудового навчання з науково-дослідницькою роботою в УРСР 1970 - 1980-х рр. / Н. В. Мироненко // Наук. пр. іст. ф-ту Запоріз. нац. ун-ту. - 2013. - Вип. 35. - С. 203-206. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито стан науково-дослідницької роботи з трудового навчання середньої та вищої школи в Україні в 1970 - 1980-ті рр. Показано роль учнівських виробничих бригад в організації сільськогосподарського дослідництва, а також внесок в організацію дослідницької роботи учнівської молоді працівників Кіровоградського інституту сільськогосподарського машинобудування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.492.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мироненко Н. В. 
Підготовка майбутніх учителів технологій до майбутньої професійної діяльності під час вивчення дисципліни "Вибрані питання метрології" / Н. В. Мироненко // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 398-402. - Бібліогр.: с. 402 (10 назв) - укp.

З’ясовано головну мету вивчення дисципліни "Вибрані питання метрології": формування знань та навичок, які допоможуть вирішувати задачі з метрологічного забезпечення технологічних процесів, опанування знаннями відносно раціонального вибору методів та засобів вимірювання, надання практичних знань методів застосування засобів вимірювальної техніки. Визначено, що основним методом підготовки майбутніх учителів технологій до майбутньої професійної діяльності є використання інтерактивного навчання. Наголошено на важливому значенні впровадження методу проектів, оскільки трудова підготовка в школі повністю побудована на проектно-технологічній діяльності. Розглянуто деякі аспекти організації лабораторних робіт. Доведено, що правильна організація лабораторних робіт допомагає студентам не лише міцно засвоїти теоретичну частину, а й привчає їх до самостійної та творчої роботи.

Определена главная цель изучения дисциплины "Избранные вопросы метрологии": формирование знаний и навыков, которые помогут решать задачи метрологического обеспечения технологических процессов, освоения знаниями относительно рационального выбора методов и средств измерения, предоставление практических знаний методов применения средств измерительной техники. Установлено, что основным методом подготовки будущих учителей технологий к будущей профессиональной деятельности является использование интерактивного обучения. Отмечено важное значение внедрения метода проектов, поскольку трудовая подготовка в школе полностью построена на проектно-технологической деятельности. Рассмотрены некоторые аспекты организации лабораторных работ. Доказано, что правильная организация лабораторных работ помогает студентам не только прочно усвоить теоретическую часть, но и приучает их к самостоятельной и творческой работе.

Paper reveals the primary objective of teaching the discipline “Selected issues of metrology”: forming knowledge and skills, helping solving the tasks of metrological support of technological processes, mastering knowledge regarding rational selection of methods and means of measurement, providing practical knowledge of implementation methods of technical devices for measurements. It is determined, that the basic method of training future technologies teachers for future professional activity is implementation of interactive teaching. Emphasis is made on the importance of implementing project method, since labor training at school is exclusively built upon project-technological activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж10 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мироненко Н. В. 
Проблеми нормативно-правових актів щодо захисту прав лікарів і пацієнтів / Н. В. Мироненко // Мед. інформатика та інженерія. - 2017. - № 1. - С. 38-42. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що проблеми захисту прав лікарів і пацієнтів досліджуються недостатньо. Зауважено, що сьогодні в Україні зберігається дисбаланс між захистом прав лікаря і пацієнта. На ринку послуг досить поширені юридичні послуги щодо захисту прав пацієнтів і майже зовсім не захищаються права медичних працівників. Одночасно зазначено, що якість медичної допомоги можливо визначити тільки забезпечивши постійну експертну оцінку процесу її надання, маючи для цього відповідні критерії. Висловлено думку, що з погляду досягнення мети законодавчого регулювання і застосування правил юридичної техніки, доречним видається внесення змін до Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я", які би забезпечили комплексне розв'язання проблеми визначення правого статусу пацієнта і медичного працівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) п5 + Х819(4УКР)14 + Х809(4УКР)3:Р11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шевцова О. М. 
Перспективи використання SMART-стратегії в розвитку післядипломної медичної освіти / О. М. Шевцова, Я. О. Шевченко, А. С. Фещенко, Т. Ю. Дубініна, Н. В. Мироненко, Н. О. Сінєнко, П. П. Ганинець, О. В. Сарканич, О. О. Суханова // Мед. інформатика та інженерія. - 2017. - № 3. - С. 41-46. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто основні принципи та перспективи використання нової стратегії освіти, що здобула назву SMART. Показано, що найважливішим принципом медичної післядипломної SMART-освіти є забезпечення її компетентнісної орієнтованості, тобто постійного оновлення змісту навчання. Підкреслено, що рішення проблем SMART-освіти пов'язано з двома напрямами: визнанням необхідності об'єднання формального й інформального навчання та інтелектуалізацією процесів передавання знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мінцер О. П. 
Ключові тренди розвитку технологій передавання знань у системах післядипломної медичної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів / О. П. Мінцер, О. О. Суханова, О. М. Шевцова, Н. В. Мироненко, П. П. Ганинець, О. В. Сарканич, С. П. Кошова, Я. О. Шевченко // Мед. інформатика та інженерія. - 2018. - № 4. - С. 50-56. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто тренди розвитку технологій післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку лікарів. Підкреслено, що університети, як і раніше, є ідеальним місцем для передавання та продукування знань. Однак, конкурувати з онлайн навчанням університетам, що пропонують типову контактну освіту, абсолютно марно. Зазначено, що безліч технологій передавання знань практично унеможливлює розв'язання завдання стандартизації траєкторій навчання та забезпечення ефективного індивідуалізованого трансферу знань. Висловлено думку про необхідність розроблення алгоритмів своєчасного виявлення індивідуальних особливостей у засвоєнні навчального матеріалу та на їх основі створення адаптивних навчальних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25988 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського