Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Книжкові видання та компакт-диски (29)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Мнушко З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мнушко З. М. 
Менеджмент та маркетинг у фармації : Підруч. для студ. фармац. вузів та ф-тів. Ч. 1. Менеджмент у фармації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. - Х. : Основа, 1998. - 255 c. - Бібліогр.: 95 назв. - укp.

Подано загальні положення з менеджменту та особливості управління і підприємництва в фармацевтичній галузі. Розглянуто теоретичні основи управління, методи та стилі управління колективом, характеристика організації як об'єкта управління, комунікації, функції управління, процес прийняття рішень, управління трудовими ресурсами, конфліктами та стресами, етика бізнесу. Викладено важливі для практичної діяльності фахівця такі питання, як менеджмент та підприємництво, розробка бізнес-плану, менеджмент та інформатика, трудове право за умов ринку. Описано існуючу структуру управління аптечною мережею, сучасні ринкові структури господарювання та управління, напрямки ефективності роботи аптечних підприємств, функції та організацію праці завідувача аптеки, використання комп'ютерної техніки у медицині та фармації, особливості підприємницької діяльності у фармації, фармацевтичну етику та деонтологію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26к.я73 + У9(4УКР)306.952-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мнушко З. М. 
Менеджмент та маркетинг у фармації : Підруч. для студ. фармац. вузів та фармац. ф-тів мед. вузів. Ч. 2. Маркетинг у фармації / З. М. Мнушко, Н. М. Діхтярьова. - Х. : Основа: Вид-во УкрФА, 1999. - 287 c. - Бібліогр.: 67 назв. - укp.

Наведено теоретичні положення маркетингу, розкрито сутність його основних елементів: товару, товаропросування, ціни, стимулювання попиту та збуту продукції, паблік рилейшнз. Поряд із загальною характеристикою ринку розглянуто особливості фармацевтичного ринку, процес управління маркетингом, дослідження ринку лікарських засобів, визначення потреби в них. Наведено принципи формування маркетингових інформаційних систем, у т.ч. фармацевтичних. Описано суть, специфіку та види стратегій міжнародного маркетингу, а також використання системи GMP, належної аптечної практики, нормативно-правові положення МОЗ України щодо реєстрації, сертифікації, реалізації, реклами лікарських засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72-39 я73 + У9(4УКР)306.952-592 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мнушко З. М. 
Практикум з менеджменту : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / З. М. Мнушко, О. М. Євтушенко, Л. П. Дорохова; Нац. фармац. акад. України. - Х. : Золоті сторінки, 2002. - 176 c. - Бібліогр.: с. 174-176. - укp.

Проаналізовано менеджмент як систему наукових знань, а також як мистецтво. Розкрито суть його понять, розглянуто функції, еволюцію та цикли. Висвітлено особливості процесу управління організацією, визначено її внутрішні та зовнішні складові. Визначено фактори зовнішнього середовища фірми-виробника фармацевтичної продукції та їх вплив на діяльність організації. Наведено методи та моделі прийняття рішень. Охарактеризовано етапи створення структурного підрозділу підприємства. Проаналізовано групову динаміку та лідерство. Висвітлено особливості управління конфліктами та стресами, а також трудовими ресурсами організації. Розглянуто питання функціонування системи та процесу контролю, комунікацій, а також створення операційної системи управління виробництвом.

Проанализирован менеджмент как система научных знаний, а также как искусство. Раскрыта сущность его понятий, рассмотрены функции, эволюция и циклы. Освещены особенности процесса управления организацией, определены ее внутрение и внешние составляющие. Определены факторы внешней среды фирмы-производителя фармацевтической продукции и их влияние на деятельность организации. Приведены методы и модели принятия решений. Охарактеризованы этапы создания структурного подразделения предприятия. Проанализированы групповая динамика и лидерство. Освещены особенности управления конфликтами и стрессами, а также трудовыми ресурсами организации. Рассмотрены вопросы функционирования системы и процесса контроля, коммуникаций, создания операционной системы управления производством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я73-5(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА625633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мнушко З. Н. 
Трудовое право в условиях рыночной экономики : Учеб. пособие для студ. вузов / З. Н. Мнушко, Н. В. Чмыхало; Нац. фармац. акад. Украины. - Х. : Золотые страницы, 2002. - 184 c. - Библиогр.: 39 назв. - рус.

Рассмотрены основы трудового законодательства стран с рыночной экономикой и Украины. Освещены основные положения Кодекса законов о труде Украины. Представлена общая характеристика отрасли трудового права в странах с развитой рыночной экономикой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х879(4УКР)я73 + Х879(4/8)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628701 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мнушко З. Н. 
Правовое регулирование деятельности фармацевтических предприятий : Тексты лекций / З. Н. Мнушко, Н. Н. Слободянюк, В. Г. Андреев, И. В. Пестун; Нац. фармац. ун-т. - Х. : Золотые страницы, 2003. - 103 c. - Библиогр.: 78 назв. - рус.

Проанализирована хозяйственная (предпринимательская) деятельность фармацевтических предприятий, изложены правовые основы их деятельности по оптовой и розничной реализации лекарственных средств. Освещены основные положения международного и национального права, регулирования оборота наркотических средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)14 + Х839(4УКР)014:Р + Х916.7 + Р11(4УКР)26л72к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мнушко З. М. 
Аналіз напрямків зарубіжних досліджень з економіки, менеджменту та маркетингу у фармацевтичній сфері / З. М. Мнушко, І. В. Софронова // Вісн. фармації. - 2004. - № 3. - С. 53-58. - Бібліогр.: 60 назв. - укp.

Проаналізовано зарубіжні періодичні видання за останні роки з метою визначення обсягу та специфіки наукових робіт, які проводяться зарубіжними дослідниками з питань економіки, менеджменту, маркетингу та фармакоекономіки у фармацевтичній сфері. Визначено основні напрямки досліджень економічної спрямованості. Здійснено систематизацію публікацій за тематичними напрямками: менеджмент, управління фармацією, маркетинг, дослідження споживачів, ціноутворення, виробництво ліків, реклама, фармакоекономіка. Розкрито напрямки науково-дослідних робіт, призначених для отримання наукових ступенів, що проводяться у зарубіжних вищих навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(0)26л72-39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мнушко З. М. 
Методика визначення тяжіння аптечних закладів до оптових фармацевтичних фірм із застосуванням композиції нечітких бінарних відношень / З. М. Мнушко, Л. П. Дорохова, С. А. Куценко // Фармац. журн. - 2004. - № 3. - С. 28-32. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Предложен алгоритм расчета тяготения аптек к оптовым посредникам на основе методов теории нечетких множеств. При этом использованы критерии качества коммерческо-логистического обслуживания, описывающие основные условия и характеристики предоставления услуг. Приведен пример численных расчетов и анализа полученных результатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр)26л72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мнушко З. М. 
Вибір аптечним закладом постачальників за нечіткими оцінками параметрів обслуговування / З. М. Мнушко, С. А. Куценко, Л. П. Дорохова // Фармац. журн. - 2004. - № 5. - С. 9-13. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Предложено использование простой и удобной методики перевода нечетких лингвистических оценок потребителями качества логистического обслуживания в форму, пригодную для последующей математической обработки, с целью расчета конкретных преимуществ поставщика. Рассмотрены случаи одинаковой и разной важности критериев.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26л72-39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мнушко З. М. 
Розвиток логістичного моделювання діяльності оптових фармацевтичних підприємств на вітчизняному ринку / З. М. Мнушко, С. А. Куценко, Л. П. Дорохова // Фармац. журн. - 2005. - № 5. - С. 3-7. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Установлено, что вопросы фармацевтической логистики относительно оптовых фармацевтических посредников на отечественном рынке разработаны недостаточно. Большинство исследований касается производственных предприятий. Проанализированы этапы применения математических методов для задач фармацевтической логистики. Разработаны схема взаимосвязей субъектов фармацевтического рынка, направления функционирования логистической системы, методы для их совершенствования. Обосновано применение методов, учитывающих неопределенности разного происхождения, для логистического моделирования деятельности фармацевтических предприятий. Приведено дерево видов неопределенности, источники ее возникновения для фармацевтического рынка, его составляющих.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мнушко З. М. 
Пріоритети регулювання національного ринку біологічно активних добавок / З. М. Мнушко, Н. В. Сотнікова // Фармац. журн. - 2005. - № 6. - С. 21-25. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведен анализ нормативно-правовой базы, регулирующей оборот биологически активных добавок в Украине. Определены противоречия в национальной законодательной базе относительно продвижения и позиционирования данной продукции. Проанализированы потребительские предпочтения в отношении биологически активных добавок и лекарственных препаратов. Предложены рекомендации по формированию рынка данной продукции в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.794 + Х839(4УКР)920.720.6 + У9(4УКР)306.952-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мнушко З. М. 
Оцінка рівнів інтеграції маркетингових комунікацій фармацевтичних підприємств України / З. М. Мнушко, Г. М. Лисак // Фармац. журн. - 2005. - № 3. - С. 3-8. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обоснованы стратегические преимущества интегрированности маркетинговых коммуникаций в деятельности фармацевтических предприятий Украины. Изучены уровни интеграции маркетинговых коммуникаций отечественных химико-фармацевтических заводов, оценен средний уровень их общей интеграции. Разработана программа повышения уровней интеграции маркетинговых коммуникаций.


Ключ. слова: фармацевтичний ринок, фармацевтичне підприємство, комплекс маркетінгових комунікацій, інтегровані маркетингові комунікації
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4Укр)26л72-39 + У9(4Укр)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мнушко З. М. 
Формалізація параметрів якості логістичного обслуговування на фармацевтичному ринку на основі функцій приналежності / З. М. Мнушко, С. А. Куценко, Л. П. Дорохова // Фармац. журн. - 2005. - № 1. - С. 16-20. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обоснована возможность использования аппарата теории нечетких множеств для формализации параметров логистического обслуживания клиентов на фармацевтическом рынке. Предложена последовательность построения функций принадлежности. Получены функции принадлежности для параметров качества обслуживания оптовыми посредниками розничных фармацевтических предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мнушко З. М. 
Фактор якості товарів, робіт та послуг у процедурі тендерних закупівель / З. М. Мнушко, Н. В. Шолойко, Д. С. Волох // Фармац. журн. - 2005. - № 2. - С. 26-28. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Предложен анализ международной практики проведения процедуры тендерных торгов для определения влияния соотношения цены и качества в зависимости от предмета торгов (товары, работы, услуги) на выбор исполнителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580-823.2 + У584.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мнушко З. М. 
Інновації у фармації: наука, практика, навчальний процес / З. М. Мнушко, М. М. Слободянюк, С. В. Жадько // Фармац. журн. - 2005. - № 6. - С. 6-11. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На современном этапе в Украине отсутствуют комплексные маркетинговые исследования в фармации по обоснованию целесообразности отдельных инновационных проектов и их взаимному влиянию, что значительно повышает риски отечественных фармацевтических предприятий при внедрении в производство новых лекарственых препаратов. Показана необходимость координировать участие студентов в решении насущных проблем инновационной политики фармацевтических предприятий. Обоснована система этапов работ по маркетинговой и постмаркетинговой оценке проектов и методические подходы к принятию стратегических решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282у + У9(4УКР)306.952-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мнушко З. М. 
Побудова моделі визначення оптових цінових знижок при дистриб'юції на фармацевтичному ринку / З. М. Мнушко, С. А. Куценко, Л. П. Дорохова // Вісн. фармації. - 2005. - № 1. - С. 47-53. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розроблено модель розрахунку оптових цінових знижок для фармацевтичного ринку на основі методології нечіткого моделювання. У результаті експертних досліджень визначено параметри, що впливають на розміри оптових знижок, їх рівневі градації та числові інтервали. Одержані набори функцій належності і нечітких правил прийняття рішень щодо розмірів оптових знижок. Наведено приклад комп'ютерної реалізації запропонованої моделі та числового розрахунку. Побудована модель є досить адекватною і зручною для практичного використання.

Разработана модель расчета оптовых ценовых скидок для фармацевтического рынка на основе методологии нечеткого моделирования. В результате экспертных исследований определены параметры, которые влияют на размеры оптовых скидок, их уровневые градации и числовые интервалы. Получены наборы функций принадлежности и нечетких правил принятия решений относительно размеров оптовых скидок. Приведен пример компьютерной реализации предлагаемой модели и численного расчета. Построенная модель является достаточно адекватной и, в то же время, простой и удобной для практического использования.

The calculation model of wholesale price discounts for the pharmaceutical market has been developed on the basis of the fuzzy modeling method. As a result of the expert research the parameters affecting the sizes of wholesale discounts, their level gradations and numeric intervals have been determined. The sets of functions of belonging and fuzzy rules of decision making concerning the sizes of wholesale discounts have been obtained. The example of the computer realization of the model offered and numeral calculation is given. The model constructed is adequate enough and at the same time it is simple and suitable for practical application.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мнушко З. М. 
Оцінка ринку біологічно активних добавок та характерних для нього видів ризиків / З. М. Мнушко, Н. В. Сотникова, Є. М. Євтушенко // Клініч. фармація. - 2005. - 9, № 2. - С. 25-32. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено маркетинговий аналіз ринку біологічно активних добавок (БАД) з антиоксидантними властивостями. Проаналізовано оптовий ринок виділеної групи БАД: з урахуванням коефіцієнта ліквідності досліджено динаміку цін та визначено кількість пропозицій від оптових фірм на представлену групу БАД. Для вивчення споживчих переваг проведено анкетування та експертну оцінку провізорів. У результаті анкетування споживачів досліджено переваги респондентів щодо даної продукції, визначені фактори, які впливають на здійснення покупки, і проведено аналіз одержаних результатів. Аналіз експертної оцінки провізорів дозволив провести оцінку попиту на БАД з антиоксидантними властивостями. Виділено основні напрямки ризиків, які виникають під час виробництва і реалізації БАД, наведено їх характеристики та методи мінімізації. Визначено проблеми, які виникають у виробників і дистриб'юторів під час просування даної продукції. Запропоновано рекомендації щодо забезпечення вітчизняного споживача ефективними та безпечними БАД.

Проведен маркетинговый анализ рынка биологически активных добавок с антиоксидантными свойствами. Изучен оптовый рынок выделенной группы БАД: с учетом коэффициента ликвидности исследована динамика цен и проанализировано количество предложений от оптовых фирм на данную группу БАД. С целью изучения потребительских предпочтений проведено анкетирование и экспертная оценка провизоров. В результате анкетирования потребителей изучены предпочтения респондентов относительно данной продукции, определены факторы влияющие на выбор товара, проведен анализ полученных результатов. Изучение экспертной оценки провизоров позволило провести оценку спроса на БАД с антиоксидантными свойствами. Выделены основные направления рисков, которые возникают при производстве и реализации биологически активных добавок, приведены их характеристики и методы минимизации. Определены проблемы, с которыми сталкиваются производители и дистрибьюторы при продвижении данной продукции. Предложены рекомендации по обеспечению отечественного потребителя эффективными и безопасными БАД.

The marketing analysis of biologically active additives with the antioxidant properties has been performed. The wholesale market of the given group of BAA has been studied. Taking into account the liquidity coefficient the dynamics of the prices has been investigated and the quantity of offers from the wholesale distributors on the given group of BAA has been analyzed. For the aim of studying the consumer preferences the questioning and the expert evaluation of pharmaceutists have been conducted. As a result of the consumers' the preferences of the respondents concerning the given production have been studied, the factors influencing the goods choice have been determined; the analysis of the results obtained has been carried out. The study of the expert evaluation of pharmaceutists allowed performing the demand evaluation on BAA with the antioxidant properties. The main directions of risks, which arise in manufacturing and realizing biologically active additives have been distinguished; their characteristics and methods of minimization have been given. The problems, which manufacturers and distributors face while promoting the given production have been determined. The recommendations for domestic consumers' supply with effective and safe BAA havebeen offered.


Ключ. слова: Біологічно активні добавки, маркетинговий аналіз ринку, антиоксидантні властивості, динаміка цін, підприємницькі ризики
Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.794-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мнушко З. М. 
Дослідження рівня попиту на протигрибкові лікарські засоби / З. М. Мнушко, І. В. Тіманюк // Вісн. фармації. - 2005. - № 1. - С. 57-60. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проведено дослідження споживацьких переваг протигрибкових лікарських засобів з використанням методів експертних оцінок і опитування. Визначено найбільш вагомі джерела інформації, якими користуються фахівці. Опитування споживачів визначило: групу протигрибкових лікарських засобів, яка користується найбільшим попитом; факт, що більшість хворих, минаючи лікувальні установи, звертається за допомогою в найближчу аптеку; препарати купують на частину курсу у зв'язку з високою ціною. Для одержання більш чіткої картини про структуру реалізації протигрибкових лікарських засобів визначено швидкість їх руху в аптеках, які обслуговують різний контингент відвідувачів. Грунтуючись на результатах анкетування, апробована методика визначення інтенсивності попиту на лікарські засоби з урахуванням різних вікових категорій.

Проведены исследования потребительских предпочтений противогрибковых лекарственных средств с использованием методов экспертных оценок и опроса. Определены наиболее весомые источники информации, которыми пользуются специалисты. Опрос потребителей определил: группу противогрибковых лекарственных средств, пользующихся наибольшим спросом; тот факт, что большинство больных, минуя лечебные учреждения, обращаются за помощью в ближайшую аптеку; препараты приобретаются на часть курса в связи с высокой ценой лекарств. Для получения более четкой картины о структуре реализации противогрибковых лекарственных средств определена скорость их движения в аптеках, обслуживающих различный контингент посетителей. Основываясь на результатах анкетирования, апробирована методика определения интенсивности спроса на лекарственные средства с учетом разных возрастных категорий.

The investigation of the consumer's preference of antimycotic drugs using the methods of expert evaluation and interviews has been conducted. The most valuable information sources, which specialists use, have been determined. The consumer interviewinghas revealed that most patients avoiding medical establishments ask for help at the nearest chemist's, a half of the drugs needed for the course of treatment are bought because of the high prices for these drugs. A group of antimycotic drugs, which has the highest demand, has been determined. For having a clearer picture about the structure of antimycotic drugs realization the rate of their movement in the chemist's shops serving different groups of customers has been determined. According to the results of the questionnaire the method for determining the demand intensity on drugs has been approved taking into account different age categories.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.81 + У9(4УКР)306.952-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мнушко З. М. 
Дослідження по удосконаленню управління виробничо-комерційною діяльністю фармацевтичних організацій / З. М. Мнушко, Л. П. Дорохова, І. В. Пестун, О. М. Євтушенко, С. А. Куценко, О. Ю. Рогуля, Н. В. Сотнікова // Фармац. журн. - 2005. - 4 [спец. вип.]. - С. 33-37. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Представлены основные направления и результаты научных исследований и разработок кафедры менеджмента и маркетинга в фармации НФаУ в последние годы. Для обеспечения адаптивности и эффективности работы фармацевтических предприятий предлагаются использование адекватных методов, обоснованные алгоритмы, экономико-математические модели функционирования и взаимодействия субъектов фармацевтического рынка. Среди направлений исследований прогнозирование и минимизация рисков; внедрение в практическую деятельность теоретических разработок по использованию функций управления; оптимизация товарной, ассортиментной, коммуникационной политики фармацевтических предприятий; использование логистических подходов в работе каналов товародвижения и другие.


Ключ. слова: управління, фармацевтичний ринок, ризик, логістика, маркетингові комунікації, товарна політика, виробнича практика
Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)26к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Черних В. П. 
Історія Національного фармацевтичного університету: люди, події, факти / В. П. Черних, Л. М. Віннік, І. С. Гриценко, Г. В. Зайченко, К. А. Іванова, З. М. Мнушко, І. Г. Погоріла, Є. А. Подольська, З. Ф. Подстрелова, Н. М. Савченко, О. К. Садовніков, Є. І. Світлична, В. М. Толочко, Р. І. Філіппенко, Т. А. Хохлова; ред.: В. П. Черних; Нац. фармац. ун-т. - Х.: Золоті сторінки, 2005. - 624 c. - Бібліогр.: 240 назв. - укp.

Висвітлено історію розбудови професійної фармацевтичної освіти в Україні, що почалася в 1805 р. у Харківському Імператорському університеті. Розглянуто напрямки діяльності, успіхи та досягнення кафедр університету, наведено спогади його працівників.

Освещена история развития профессионального фармацевтического образования в Украине, начавшаяся в 1805 г. в Харьковском Императорском университете. Рассмотрены направления деятельности, успехи и достижения кафедр университета, приведены воспоминания его сотрудников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282 г(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мнушко З. М. 
Дослідження стану підготовленості фармацевтичних підприємств України до впровадження системи стратегічного управління розвитком підприємства / З. М. Мнушко, Г. М. Лисак // Фармац. журн. - 2005. - № 2. - С. 16-21. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Выявлен незначительный уровень компетентности руководителей фармацевтических предприятий Украины в вопросах эффективного менеджмента. Обоснованы рекомендации по усовершенствованию процессов управления рыночной деятельностью отечественных фармацевтических предприятий. Изучены основные виды кризисов в фармации. Разработана программа управления кризисными ситуациями в деятельности предприятий фармацевтической отрасли Украины.


Ключ. слова: фармацевтичний ринок, фармацевтичне підприємство, концепції управління, стратегічне управління, антикризове управління, бенчмаркінг
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.952.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського