![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Насакина С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
1. | Ж70256 Насакина С. В. Роль теонимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов [] // Записки з ономастики, 2014,N Вип. 17.-С.194-199
| 2. | Ж70547 Насакина С. В. Аргонимы как компоненты рекламных текстов фармацевтических препаратов [] // Мова: науково-теоретичний часопис із мовознавства, 2015,N № 23.-С.124-128
| 3. | Ж74512 Насакина С. Антропонимы в рекламе книг ХIХ века: культурно-исторический аспект [] / С. Насакина // Теорет. й приклад. проблеми сучас. філології, 2020,N Вип. 10 (ч. 2).-С.185-190
|
|
|