Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Наторіна А. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Фролова Л. В. 
Ідентифікація виду маркетингової товарної стратегії / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 469-474. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано науково-методичний підхід до конкретизації виду маркетингової товарної стратегії (МТС). Розроблено комбінації споживчих оцінок властивостей товару, що відповідають певному виду МТС. Наведено результати застосування розробленої програми для автоматизації процесу ідентифікації виду МТС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фролова Л. В. 
Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства : монографія / Л. В. Фролова, А. О. Наторіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д.О., 2016. - 177 c. - Бібліогр.: с. 144-161 - укp.

Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства. Удосконалено наявні та запропоновано нові інструменти та методи вибору бізнес-стратегії підприємства. Розроблено науково-методичний підхід до визначення прямих і опосередкованих конкурентів на ринку. Виконано стратегічний аналіз споживчих переваг і систематизовано властивості, що формують параметр якості товару. Створено програму автоматизації процесу визначення виду маркетингової товарної стратегії підприємства та надано пропозиції щодо виведення на ринок інноваційного товару.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.9-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наторіна А. О. 
Формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / А. О. Наторіна; Харків. держ. ун-т харч. та торгівлі. - Харків, 2015. - 20 c. - укp.

Визначено теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій формування маркетингової товарної стратегії підприємства на ринку рафінованої соняшникової олії. Сформовано дефініції "маркетингова товарна стратегія підприємства" й ідентифіковано її базові типи. Обгрунтовано концептуальну модель та механізм прийняття вирішення щодо вибору маркетингової товарної стратегії підприємства. Запропоновано науково-методичний підхід до визначення прямих та опосередкованих конкурентів на ринку рафінованої соняшникової олії. Здійснено стратегічний аналіз споживчих переваг на ринку соняшникової олії та систематизовано властивості, що формують параметр "якість" товару. Розроблено методичний інструментарій вибору бізнес-стратегії підприємства й обгрунтовано науково-методичний підхід до визначення маркетингової товарної стратегії підприємства. Розроблено програму автоматизації процесу визначення виду маркетингової товарної стратегії. Запропоновано виведення на ринок нового виду рафінованої соняшникової олії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.91-211.1 + У9(4УКР)421.511.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА419686 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наторіна А. О. 
Моніторинг тенденцій та аналіз детермінант розвитку ритейлерів в Україні / А. О. Наторіна // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11. - С. 413-418. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - моніторинг тенденцій і аналіз детермінант розвитку українських ритейлерів, деталізації специфіки їх діяльності та обгрунтування перспективних напрямів їх розвитку. За результатами моніторингу та діагностики розвитку українських ритейлерів протягом останніх двох років визначено незначні позитивні зміни у структурі їх мереж, однак, попри це, можна констатувати, що темпи експансії ринку виокремлених 7-ми сегментів ритейлерів національного ринку, а саме: DIY-ритейлерів, дрогерів, аптечних і food-ритейлерів, ритейлерів у сфері побутової техніки та електроніки, fashion-ритейлерів, а також ритейлерів у інших сферах - впали до мінімального рівня. Сформульовано перспективні напрями інтенсивного розвитку ритейлерів на території України з метою збільшення кількості їх маркетів та закріплення позиції поточних лідерів. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі виступатиме ідентифікація ключових параметрів забезпечення стійкого інноваційного розвитку ритейлерів в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наторіна А. О. 
Онлайн-кастомізація діяльності ритейлерів / А. О. Наторіна // Проблеми економіки. - 2017. - № 1. - С. 32-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - розробка рекомендацій щодо коректної онлайн-кастомізації діяльності ритейлерів в онлайн-просторі, грунтуючись на результатах дослідження й аналізу тенденцій digital-активності споживачів за умов сьогодення, а також враховуючи чинники, що безпосередньо впливають на покупку покупців у відповідних онлайн-ритейлерів. Досліджено тенденції змін digital-форм контактування споживачів у різних країнах і регіонах світу, а також проаналізовано їх доступ до цифрового контенту з деталізацією типів гаджетів та девайсів. Діагностовано рівень digital-активності споживачів в онлайн-просторі відповідно до індексу включеності споживачів за методикою GfK. Обгрунтовано, що ритейлерам доцільно шукати нові інструменти здійснення онлайн-кастомізації з обов'язковим урахуванням споживчих уподобань, що залежать від впливу різних чинників на їх поведінку. Ідентифіковано, що високий рівень онлайн-довіри до ритейлера виступає каталізатором здійснення купівлі в мережі Інтернет, та виокремлено чинники, що впливають на неї. Розглянуто передумови успішної онлайн-кастомізації діяльності ритейлерів і запропоновано категорії поведінкових шаблонів потенційних покупців для досягнення максимально дієвого digital-просування ритейлерів в онлайн-просторі. Обгрунтовано аспекти онлайн-кастомізації, що гарантують необхідний рівень конкурентоспроможності ритейлерів для ефективного функціонування в онлайн-просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наторіна А. О. 
Маркери цифровізації взаємодії з клієнтами / А. О. Наторіна // Актуал. проблеми економіки. - 2018. - № 3. - С. 79-85. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено та визначено ключове значення взаємодії з клієнтами в онлайн та оффлайн діяльності підприємства. Ідентифіковано пріоритетну роль цифровізації взаємодії з клієнтами з огляду на її компліментарний вплив на діяльність підприємства. Запропоновано та обгрунтовано маркери цифровізації взаємодії з клієнтами, що забезпечать стабільне та стійке функціонування підприємств на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)29 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наторіна А. О. 
Маркетингова товарна політика онлайн-ритейлерів: характеристика та траєкторії розвитку / А. О. Наторіна // Бізнес Інформ. - 2018. - № 9. - С. 272-277. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Ідентифіковано характеристики маркетингової товарної політики онлайн-ритейлерів на базі науково-методичного підходу (кластеризації), що грунтується на оцінках онлайн-покупців, а також розробка пропозицій стосовно траєкторії розвитку маркетингової товарної політики онлайн-ритейлерів. Автоматизація розрахунків відбувалася з використанням програмних пакетів "StatSoft Statistica" та "SPSS Statistics". Онлайн-опитування покупців здійснено на засадах використання онлайн-сервісу Google-форми. За результатами дослідження детерміновано характеристики маркетингової товарної політики онлайн-ритейлерів та запропоновано можливі траєкторії розвитку з дескрипцією відповідно до визначеної характеристики. Імплементація розроблених пропозицій дозволить онлайн-ритейлерам максимально задовольнити запити, потреби та вподобання онлайн-покупців у Інтернет-просторі, у тому числі шляхом оновлення товарного портфеля.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Інноваційні механізми економічного управління підприємством : монографія / Л. В. Фролова, Л. О. Лігоненко, С. О. Єрмак, А. В. Кулінська, І. В. Колодяжна, О. В. Корнілова, О. О. Лісніченко, Н. В. Лохман, К. С. Хаврова, К. О. Іванчук, О. І. Литвинов, А. О. Наторіна, Т. І. Носова, О. В. Ромащенко, О. В. Роженко; ред.: Л. В. Фролова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Кривий Ріг : Чернявський Д.О., 2016. - 491 c. - укp.

Увагу приділено теоретичним і практичним проблемам обгрунтування інноваційних механізмів (ІМ) економічного управління розвитком підприємства. Надано сутнісну характеристику дефініції "розвиток підприємства". Розглянуто концептуальну модель економічного управління розвитком підприємства на основі ІМ. Складено типологію ІМ економічного управління підприємством (ЕУП). Наведено обгрунтування концепції формування ІМ ЕУП на основі впровадження інтегрованого підходу до управління підприємством. Обгрунтовано інноваційний підхід до забезпечення стійкого економічного розвитку підприємства на основі динамічної діагностики потенційних можливостей стійкого економічного розвитку підприємства та ідентифікації атрибутивних характеристик розвитку. Визначено економічний механізм управління стратегічним розвитком з огляду на комплексну оцінку та моделювання стратегії підприємства для підвищення ефективності ЕУП. Розроблено вартісно-орієнтований механізм ЕУП. Сформовано механізм управління інтелектуальним потенціалом. Визначено засади формування маркетингового механізму ЕУП. Обгрунтовано механізм управління товарними запасами підприємства як ключової компоненти динамічного розвитку торговельного підприємства. Розроблено систему функціонування стабілізаційного механізму на підприємстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807550 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Наторіна А. О. 
Управління розвитком онлайн-бізнесу ритейлерів в умовах цифрової трансформації : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. О. Наторіна; Національний університет "Чернігівська політехніка". - Чернігів, 2021. - 41 c. - укp.

Обґрунтовано концепцію та запропоновано методологічне підґрунтя інтеріорного управління розвитком онлайн-бізнесу ритейлерів на фоні цифрової трансформації. Сформовано методологічний базис реконфігурування конструкта бізнес-моделі ритейлерів у транзитивний. Сформульовано концептуальне бачення адаптивної системи управління маркетинговою товарною політикою ритейлерів в Інтернеті. Удосконалено науково-методичний підхід до ідентифікації траєкторії розвитку онлайн-бізнесу ритейлерів та розвинуто основні положення параметричних вимірів їх інноваційної складової на базі квалітативного класифікатора. Обґрунтовано принципи та методичні підходи до HR- і ризик-менеджменту онлайн-бізнесу ритейлерів. Запропоновано систему показників оцінювання сили впливу гетерогенних складових конкурентного фону на ведення та управління розвитком онлайн-бізнесу ритейлерів на фоні цифрової трансформації. Розроблено матрицю градаційно-конверсійних зсувів дискретного та континуального етапів функціонування інтернет-магазину ритейлера. Визначено стратегічні напрями SEO-оптимізації бізнесу ритейлерів у Google. Розроблено динамічну модель критичної маси Facebook / Instagram бізнес-акаунту ритейлера і наведено прикладні аспекти кастомізації фідів у соціальних мережах на базі досвіду потенційних покупців. Запропоновано імітаційну модель реагування ритейлера на негативні відгуки / коментарі онлайн-покупців з десенсибілізацією цільової аудиторії відповідно до контексту поточної ситуації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448802 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського