Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Окландер М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА597278 Окландер М. А. Контуры экономической логистики [Текст]
2.Ж28369 Окландер М. Логистический сервис и методика расчета логистических затрат [Текст]: 8 // Экономика Украины.-С.85-87
3.ВА662054 Олександер М. А. Маркетинг у секторах національної економіки [Текст] : Моногр.
4.ВА630178 Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни [Текст]
5.ВА656010 Окландер М. А. Логістична система підприємства [Текст] : Моногр.
6.ВА681523 Окландер М. А. Логістика [Текст] : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.
7.ВА699362 Окландер М. А.Одес. держ. екон. ун-т. Логістика [Текст] : підручник
8.ВА672299 Окландер М. А. Споживча кооперація: маркетингові моделі та технології [Текст] : Моногр.
9.ВА715259 Окландер М. А. Маркетингові інновації на ринку металопластикових віконних систем [Текст] : монографія
10.Ж28099 Окландер М. Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України [Текст]: 11 // Економіка України.-С.47-56
11.РА326400 Окландер М. А.Одес. держ. екон. ун-т. Формування логістичних систем підприємств [Текст] : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.01.- URL: /ard/2003/
12.ВА730156 Окландер М. А. Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту [Текст] : монографія
13.ВА741823 Окландер М. А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки [Текст] : монографія
14.ВА753024 Окландер М. А. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ
15.ВА752604 Окландер М. А. Маркетингові технології економічного зростання [Текст] : [монографія]
16.Ж69121 Окландер М. А. Концепція маркетингової діяльності органів державного управління [Текст]: Вип. 1 // Пр. Одес. політехн. ун-ту.-С.223-226
17.Ж28099 Окландер М. Трансформація системи поставок промислових підприємств [Текст]: 11 // Економіка України.-С.20-29
18.Ж23773 Окландер М. ОДЕУ - лідер професійної сертифікації маркетологів в Україні [] // Вища школа, 2011,N № 4.-С.78-82
19.ВА781770 Маркетинг і цифрові технології [Текст] : зб. матеріалів I Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 трав. 2014 р., Одеса / Одес. нац. політехн. ун-т [та ін.] ; [редкол. : Г. О. Оборський та ін.]
20.Ж72699 Окландер М. А. Сучасні трансформації культурних чинників поведінки споживача [] // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут", 2013,N Вип. 10.-С.386-392
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського