Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ПОСТОЯН$<.>+<.>A=ТЕТЯН$<.>+<.>A=ГРИГОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Сидоренко О. П. 
Релігієзнавство : Підруч. / О. П. Сидоренко, С. С. Корлюк, Т. Є. Посполітак, Т. Г. Постоян, М. С. Філянін, О. М. Чебан. - К. : Знання, 2007. - 468 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 464-468. - укp.

Розглянуто питання становлення релігії як суспільного явища, проаналізовано зміст і походження первісних вірувань стародавніх народів, родоплемінних культів і міфології, національних і світових релігій. Висвітлено особливості формування у студентів сучасного наукового світогляду, забезпечення свободи совісті громадян України.

Рассмотрены вопросы становления религии как общественного явления, проанализированы содержание и происхождение первобытных верований древних народов, родоплеменных культов и мифологии, национальных и мировых религий. Освещены особенности формирования у студентов современного научного мировоззрения, обеспечения свободы совести граждан Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э2я73

Шифр НБУВ: ВА678145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сидоренко О. П. 
Релігієзнавство : підручник / О. П. Сидоренко, С. С. Корлюк, Т. Є. Посполітак, Т. Г. Постоян, М. С. Філянін, О. М. Чебан. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К. : Знання, 2008. - 470 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 465-470. - укp.

Розглянуто становлення релігії як суспільного явища. Проаналізовано зміст і походження первісних вірувань стародавніх народів, родоплемінних культів і міфології, національних і світових релігій. Особливу увагу приділено проблемам формування у студентів сучасного наукового світогляду та забезпечення свободи совісті громадян України.

Рассмотрено становление религии как общественного явления. Проанализированы содержание и происхождение древних первобытных верований древних народов, родоплеменных культов и мифологии, национальных и мировых религий. Особое внимание уделено проблемам формирования у студентов современного научного мировоззрения и обеспечения свободы совести граждан Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э2я73

Шифр НБУВ: ВА699414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Панов Б. С. 
Минерально-сырьевые ресурсы в стратегии развития экономики Донецкой области на период до 2020 года / Б. С. Панов, Н. В. Жикаляк, С. Н. Стрекозов, П. С. Тетянчук // Металл и литье Украины. - 2002. - № 7-8. - С. 19-23. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Подчеркнуто, что минерально-сырьевая база, как важнейшая составляющая часть природных ресурсов, имеет исключительное значение не только для развития экономики государства, но и является гарантией ее безопасности и обусловливает перспективные стратегические направления устойчивого социально-экономического развития промышленных регионов Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Постоян Т. Г. 
Позитивний імідж сучасного менеджера освіти / Т. Г. Постоян, Н. П. Карагенова-Яницька // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 69-71. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто найбільш вагомі складові формування позитивного іміджу менеджера освіти: професійна компетентність, загальнолюдські цінності, норми моралі, управлінська культура та технологія самопрезентації. Підкреслено, що сучасними тенденціями освіти є модернізація її змісту, форм і методів, розробка й апробація нових освітньо-психологічних технологій, поява нових типів закладів освіти. Зазначено, що такі зміни вимагають постійної роботи керівника закладу освіти над іміджем своєї установи та власним іміджем. Виокремлено й охарактеризовано ціннісні та технологічні функції іміджу.

Рассмотрены наиболее важные составляющие формирования позитивного имиджа менеджера образования: профессиональная компетентность, общечеловеческие ценности, нормы морали, управленческая культура и технология самопрезентации. Подчеркнуто, что современными тенденциями образования является модернизация его содержания, форм и методов, разработка и апробация новых образовательно-психологических технологий, появление новых типов учебных заведений. Отмечено, что такие изменения требуют постоянной работы руководителя учреждения образования над имиджем своего учреждения и собственным имиджем. Выделены и охарактеризованы ценностные и технологические функции имиджа.

Considered the most important parts of creating a positive image of the manager's education, such as: professional competence, human values, morality, culture, and technology management of self-presentation. Stressed that the current trends is to modernize the education of its content, forms and methods, development and testing of new educational and psychological technologies, new types of educational institutions. It is noted that such changes require constant education of the head of the institution on the image of its institutions and its own image. Isolated and characterized the function value and technological image.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чусова О. М. 
Стресостійкість менеджера освітнього закладу / О. М. Чусова, Т. Г. Постоян // Наука і освіта. - 2011. - № 7. - С. 94-96. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі теоретико-методологічного аналізу наукової літератури виділено основні напрями та підходи до дослідження стресостійкості. Охарактеризовано основні види професійного стресу. Визначено сутність, компоненти та ресурси стресостійкості менеджерів освітніх закладів. Зосереджено увагу на багатовимірності даної проблеми. Встановлено взаємозв'язки стресостійкості та пам'яті, уваги, сприйняття, формування суджень. Обгрунтовано механізми підвищення стресостійкості менеджера освітнього закладу.

На основании теоретико-методологического анализа научной литературы выделены основные направления и подходы к исследованию стрессоустойчивости. Охарактеризованы основные виды профессионального стресса. Определена сущность, компоненты и ресурсы стрессоустойчивости менеджеров образовательных учреждений. Сосредоточено внимание на многомерности данной проблемы. Установлены взаимосвязи стрессоустойчивости и памяти, внимания, восприятия, формирования суждений. Обоснованы механизмы повышения стрессоустойчивости менеджера образовательного учреждения.

On the basis of theoretical and methodological analysis of scientific literature, highlights the main trends and approaches to the study of stress. Describes the main types of occupational stress. The essence, the components of stress management and resources of educational institutions. Focused attention on the multidimensionality of the problem. Established relationship stress and memory, attention, perception, judgment formation. Founded mechanisms for increasing stress manager of educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю941.1-69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Постоян Т. Г. 
Інноваційна регіональна модель підготовки галузевих кадрів / Т. Г. Постоян // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 126-129. - укp. - рус.

Розглянуто галузевий кластер як конкурентоспроможну організаційну форму підготовки кадрів для сільськогосподарського сектору народного господарства. На прикладі виноградної галузі Одеської області розроблено та апробовано модель науково-навчально-виробничого центру підготовки та підвищення кваліфікації спеціалістів. Наведено його структурні компоненти, взаємодія яких можлива на основі випробувально-демонстраційних комплексів технологій, машин та обладнання, специфічного для певної галузі сільськогосподарського виробництва. Підкреслено переваги оперативного управління та взаємодії всіх підсистем цієї інноваційної моделі. Актуальним, на думку автора, є оновлення матеріально-технічної бази науково-дослідних установ, яка концентруватиметься в науково-навчально-виробничому центрі.

Рассмотрен отраслевой кластер как конкурентоспособная организационная форма подготовки кадров для сельскохозяйственного сектора народного хозяйства. На примере виноградной отрасли Одесской области разработана и апробирована модель научно-учебно-производственного центра подготовки и повышения квалификации специалистов. Приведены его структурные компоненты, взаимодействие которых возможно на основе испытательно-демонстрационных комплексов технологий, машин и оборудования, специфических для определенной отрасли сельскохозяйственного производства. Подчеркнуты преимущества оперативного управления и взаимодействия всех подсистем этой инновационной модели. Актуальным, по мнению автора, является обновление материально-технической базы научно-исследовательских учреждений, которая будет концентрироваться на базе научно-учебно-производственного центра.

Innovative development of any industry depends on the level of sraffing. The article suggests an innovatine model of training staff for winegrowing and winemaking industry as an independent sector of the cluster system (at the example of Odessa region).


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Власов В. В. 
Наукове забезпечення галузі виноградарства / В. В. Власов, Т. Г. Постоян // Вісн. аграр. науки. - 2006. - № 12 (спец. вип.). - С. 53-54. - Бібліогр.: назв. - укp.

Наведено результати наукових досліджень у галузі виноградарства. Розглянуто пропозиції щодо уточнення спеціалізації районів виноградарства та сортовипробування, перебудови практики проектування закладання багаторічних насаджень, створення системи реєстрації клонів.

Приведены результаты научных исследований в отрасли виноградарства. Рассмотрены предложения по уточнению специализации районов виноградарства и сорторайонирования, перестройки практики проектирования закладки многолетних насаждений, создания системы регистрации клонов.


Індекс рубрикатора НБУВ: П26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Листопад О. А. 
Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : колект. монографія / О. А. Листопад, Т. Г. Постоян, О. А. Кудрявцева, І. К. Мардарова, Н. Л. Листопад, Н. М. Гуданич, М. В. Савченкова; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Наукова лабораторія "Педагогічні основи професійної підготовки вихователей". - Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2023. - 275 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Монографія присвячена теоретичним і практичним аспектам підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності. Проаналізовано загальні інноваційні процеси в освітній галузі, що грунтуються на сучасних методологічних підходах. Висвітлено особливості розробки та впровадження в освітню діяльність інноваційних технологій професійного становлення майбутніх педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського