Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ПРОЖОГІНА$<.>+<.>A=ІРИНА$<.>+<.>A=МАРАТІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Прожогіна І. М. 
Особливості навчання іноземної вимови з урахуванням артикуляційної бази рідної мови / І. М. Прожогіна // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 28. - С. 87-96. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Доведено, що контрастивний аналіз артикуляційних баз рідної та іноземної мов є підгрунтям національно орієнтованого навчання фонетики. Він дозволяє передбачати й попереджати ймовірні вияви фонетичної інтерференції й будувати систему роботи над вимовою відповідно до потреб і труднощів носіїв тієї чи іншої мови. Запропоновано зміст і порядок опрацювання фонетичного матеріалу для постановки чи корекції української та російської вимови носіям китайської, турецької, перської мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Прожогіна І. 
Лінгводидактичний потенціал етнокультурного концепту вишиванка в навчанні української мови як іноземної / І. Прожогіна // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 41. - С. 26-45. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Занурення чужоземців в українське мовне та культурне середовище потребує від викладача як фасилітатора цього процесу застосування ефективних методів та прийомів роботи з матеріалами лінгвокраїнознавчого та лінгвосоціокультурного змісту, розробка яких є актуальним завданням сучасної лінгводидактики. У руслі сучасної освітньої та методичної парадигми, а саме компетентнісного підходу до навчання, розглянуто лінгводидактичний потенціал українського культурного концепту ВИШИВАНКА у навчанні української мови як іноземної. Доведено, що потужний потенціал етнокультурного концепту ВИШИВАНКА можна використовувати не лише у практичному курсі української як іноземної, а й у викладанні спеціальних навчальних дисциплін, зокрема з виразним лінгвокраїнознавчим чи лінгвокультурознавчим та/або науковим складником, а також у країнознавчій та дослідницькій практиках студентів. Підкреслено доцільність застосування зіставного, або кроскультурного аналізу при вивченні іноземної мови і культури. Концепт може бути о'бєктом дослідження в курсових та кваліфікаційних роботах студентів-філологів. Акцентовано роль етнокультурного концепту ВИШИВАНКА у формуванні загальної комунікативної компетентності (зокрема, її лексичного та граматичного складників), міжкультурної комунікативної, а також лінгвокраїнозна вчої та лінгвокультурологічної компетентностей іноземних студентів. Для розвитку визначених компетентностей у різних видах мовленнєвої діяльності запропоновано конкретні вправи та завдання: для іноземних студентів бакалаврату філологічного профілю, слухачів підготовчих відділень і для іноземців-нефілологів усіх рівнів освіти (у фокусі перебувають лексеми з національно-культурним компонентом значення: вишиванка, вишивати, вишивка тощо); для іноземних студентів магістратури й аспірантури філологічного та культурологічного профілів (із фокусуванням на специфіці етнокультурного концепту ВИШИВАНКА, його номінативного поля та структури; підкреслено особливе значення ціннісного виміру концепту). Містяться рекомендації щодо використання пісенного матеріалу на заняттях з української мови як іноземної ("Два кольори", "Пісня про рушник").


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського