Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=РУСАЛКІНА$<.>+<.>A=СВІТЛАНА$<.>+<.>A=ГЕОРГІЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Русалкіна Л. Г. 
Методичні рекомендації з формування вмінь англомовного ділового спілкування в процесі професійної підготовки майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 206-209. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На основі теоретичного та експериментального дослідження проблеми формування вмінь англомовного ділового спілкування запропоновано методичні рекомендації щодо формування вмінь англомовного спілкування в процесі професійної підготовки лікарів, в яких висвітлено експериментальну модель, виділено підготовчо-мотиваційний, навчально-професійний, комунікативно-професійний етапи, методичне забезпечення яких супроводжувалось за допомогою спецпрактикуму "Навчання англомовного ділового спілкуванню студентів-медиків". Наведено систему вправ, яка містить вправи на формування лексичних і граматичних навичок спілкування, передмовленнєвих умінь монологічного та діалогічного мовлення, мовленнєвих умінь того ж характеру. Окреслено організаційні форми навчання студентів та виокремлено критерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь спілкування.

На основе теоретического и экспериментального исследования проблемы формирования умений англоязычного делового общения представлены методические рекомендации по формированию умений англоязычного общения в процессе профессиональной подготовки врачей, в которых освещена экспериментальная модель; выделены подготовительно-мотивационный, учебно-профессиональный, коммуникативно-профессиональный этапы, методическое обеспечение которых сопровождалось с применением спецпрактикума "Обучение англоязычному деловому общению студентов-медиков". Представлена система упражнений, которая содержит упражнения на формирование лексических и грамматических навыков общения, предречевых умений монологической и диалогической речи, умений того же характера. Очерчены организационные формы обучения студентов и выделены критерии оценки уровня сформированности навыков и умений общения.

The article analyzes the problem of developing Business English communication skills in the process of professional training of future doctors. It suggests methodological recommendations as for forming Business English oral communication skills; highlights a system of exercises and experimental model, practical recommendations to their usage in the course of teaching future doctors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Русалкіна Л. Г. 
Система вправ з формування вмінь англомовного ділового спілкування в майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Наука і освіта. - 2012. - № 1. - С. 160-163. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

З метою створення ефективної методики процесу формування вмінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів визначено соціально-психологічні передумови формування цих умінь. Запропоновано опис розробленої системи вправ для навчання професійно спрямованого спілкування студентів-медиків, що грунтується на професійному змісті навчання, основних функціях лікарів, основних навичках і вміннях їх ділового спілкування. Наведено структуру розроблених вправ та охарактеризовано їх компоненти: завдання, виконання завдання і контроль. Підсумовано, що зазначена система вправ є теоретичною конструкцією, яка пройшла дослідно-експериментальну перевірку за реальних умов процесу навчання в п'яти медичних ВНЗ України.

С целью создания эффективной методики процесса формирования умений англоязычного делового общения у будущих врачей определены социально-психологические предпосылки формирования этих умений. Предложено описание разработанной системы упражнений для обучения профессионально направленному общению студентов-медиков, базирующейся на профессиональном содержании обучения, основных функциях врачей, основных навыках и умениях их делового общения. Приведена структура разработанных упражнений и охарактеризованы их компоненты: задание, выполнение задания и контроль. Подытожено, что указанная система упражнений является теоретической конструкцией, которая прошла опытно-экспериментальную проверку в реальных условиях процесса обучения в пяти медицинских ВУЗ Украины.

The article is devoted to the problem of developing English language business communication skills of future doctors. The author describes the system of exercises for practical realization of the methods of developing English language business communication skills of future doctors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.3 + Р11(4УКР) р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Русалкіна Л. Г. 
Формування умінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. Г. Русалкіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2014. - 21 c. - укp.

Розглянуто здатність майбутніх лікарів виконувати професійно-мовленнєві дії англійською мовою відповідно до мети й ситуації спілкування, а саме: озвучувати встановлений діагноз, пояснювати процес проведення діагностичних процедур, проводити консультації з хворими та їх родичами, надавати рекомендації, накази, розпорядження щодо лікування, виступати з професійними доповідями на конференціях. З'ясовано психолінгвістичні засади формування їх умінь англомовного ділового спілкування у таких лікарів. Проаналізовано методи навчання зазначеного спілкування у майбутніх лікарів у педагогічній теорії та практиці, виявлено їх переваги та недоліки. Класифіковано вміння англомовного ділового спілкування майбутніх лікарів та спроектовано лінгводидактичну модель їх реалізації. Розроблено відповідну систему вправ, укладено методичні рекомендації щодо їх застосування. Визначено критерії та показники оцінювання рівня сформованості вмінь англомовного ділового спілкування у майбутніх лікарів й експериментально апробовано ефективність запропонованої методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Русалкіна Л. Г. 
Використання ділових і рольових ігор у процесі навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ / Л. Г. Русалкіна // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 26. - С. 119-127. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми застосування ділових і рольових ігор під час навчання студентів-медиків іноземної мови. Визначено, що завдяки рольовим і діловим іграм студенти обмінюються професійними знаннями, закріплююгь уміння усного англомовного спілкування, знаходять оптимальні рішення певних професійних проблем засобами іноземної мови. Ділові та рольові ігри урізноманітнюють процес навчання у немовних вишах. Цей метод виявляє лінгвістичний потенціал студентів, стимулює творчі здібності, розвиває навички ділового спілкування іноземною мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Русалкіна С. Г. 
Диференційований підхід до профілактики невиношування у жінок з метаболічним синдромом : автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.01.01 / С. Г. Русалкіна; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П. Л. Шупика. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.

Наукова работа присвячена зниженню частоти невиношування і перинатальної патології у жінок з метаболічним синдромом на основі вивчення в них клініко-функціональних, біохімічних, імунологічних, ендокринологічних і мікробіологічних особливостей, а також розробки диференційованого підходу до проведення діагностичних і лікувально-профілактичних заходів. Науково обгрунтовано негативний вплив метаболічного синдрому на клінічний перебіг вагітності та пологів, що призводить до високого рівня акушерських і перинатальних ускладнень, особливо невиношування вагітності в першому триместрі. Встановлено основні особливості формування і функціонального стану фетоплацентарного комплексу у жінок з метаболічним синдромом, які полягають в ранньому розвитку (з 20-ти тижнів вагітності) гемодинамічних (посилення кровотоку в артерії пуповини та маткових артеріях на фоні зменшення кровотоку в середньомозковій артерії плода) та ендокринологічних порушень (зниження вмісту естріолу, прогестерону, хоріонічного гонадотропіну та плацентарного лактогену), які є причиною плацентарної дисфункції з подальшим розвитком затримки розвитку плода та перинатальної патології (дистрес плода). Вдосконалено та впроваджено алгоритм діагностичних і лікувально-профілактичних заходів щодо зниження частоти невиношування і перинатальної патології в жінок з метаболічним синдромом на основі диференційованого підходу до використання системної і місцевої медикаментозної корекції з врахуванням індексу маси тіла.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.218.12 + Р716.216.415.2-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Русалкіна Л. Г. 
Теоретико-методичні засади англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. Г. Русалкіна; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2020. - 40 c. - укp.

Розроблено та науково обґрунтовано методологічні концепти (компетентнісний, комунікативно-діяльнісний, контекстний підходи) і теоретичні засади англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів у медичних ЗВО. Розкрито сутність і структуру феномену "англомовна професійна підготовленість майбутніх лікарів". Виявлено компоненти (лінгвістичний, соціолінгвістичний, соціокультурний, прагматичний), критерії (мовний, перцептивно-мовленнєвий, інформаційно-мовленнєвий, інформаційно-відтворювальний) із відповідними показниками (обізнаність із медичною термінологією в межах англійської і латинської мов; здатність використовувати медичну термінологію в академічній і професійній сферах; обізнаність із граматичною будовою англійської мови; здатність практично застосовувати словотворчі моделі, словозмінні форми, реалізовувати англомовні вислови за різними типами зв'язку на основі лексичного матеріалу; обізнаність із фонетичною системою англійської мови, здатність коректно вимовляти мовні одиниці; здатність сприймати медично зорієнтовану англомовну інформацію на слух; здатність читати (сприймати) професійно спрямовану інформацію з англомовних паперових та електронних джерел; здатність орієнтуватися в умовах спілкування англійською мовою і відповідно до них планувати мовлення; забезпечувати зворотний зв'язок і добирати адекватні засоби передавання змісту професійно спрямованої англомовної інформації; здатність передавати на письмі професійно зорієнтовану інформацію англійською мовою; здатність письмово оформлювати професійну англомовну документацію - медичні картки, історії хвороб, рецепти тощо). Схарактеризовано рівні англомовної професійної підготовленості майбутніх лікарів (високий, достатній, задовільний, низький). Визначено та науково обґрунтовано педагогічні умови англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів (мотиваційна усталеність та усвідомлення необхідності майбутніми лікарями вивчення англійської мови для подальшої професійної комунікації; інтеграція фахових і лінгвістичних (англомовної спрямованості) дисциплін в освітньому процесі медичного ЗВО; створення розвивального англомовного середовища професійного спрямування в медичному ЗВО; залучення майбутніх лікарів у процесі навчання до активної англомовно спрямованої професійно зорієнтованої діяльності). Розроблено й обґрунтовано модель англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів у медичних ЗВО з відповідними етапами (мотиваційний, діяльнісний, комунікативно-тренувальний, рефлексійно-оцінний). Уточнено поняття "професійна підготовка", "професійна підготовленість", "англомовна професійна підготовка", "англомовна професійна підготовленість", "англомовно спрямована професійна діяльність". Розроблено діагностувальну й експериментальну методики англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів, елективний курс "Англомовно спрямована професійно-мовленнєва діяльність лікаря", програму засідань клубу англійської мови, комунікативного тренінгу; кейс-стаді, рольові та ділові ігри, вправи, ситуативні завдання, мовні ігри. Розвинуто теорію та методику англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3 + Ш143.21-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Русалкіна Л. Г. 
Комунікативно-тренувальний етап формувального експерименту з англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів / Л. Г. Русалкіна // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2019. - № 3. - С. 39-43. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто комунікативно-тренувальний етап формувального експерименту з англомовної професійної підготовки майбутніх лікарів в умовах медичних закладів вищої освіти. Представлено методи, які було застосовано на зазначеному етапі. Надано результати проведеного експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3 + Ш143.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського