Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (142)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Романовський О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 132
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Романовський О. Л. 
Дослідження технологічного процесу роботи та обгрунтування параметрів багатоярусного робочого органу безтраншейного дреноукладача : Дис... канд. техн. наук: 05.20.01 / О. Л. Романовський; Український інститут інженерів водного господарства. - Рівне, 1995. - 214 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н778.712.7-06-5 + П072.39,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50310 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Творча особистість у системі неперервної професійної освіти : Матеріали Міжнар. наук. конф. 16 - 17 трав. 2000 р. / ред.: С. О. Сисоєв, О. Г. Романовський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Х., 2000. - 434 c. - укp.

Наведено результати досліджень провідних вітчизняних та іноземних учених - філософів, психологів, педагогів, економістів, соціологів та управлінців-практиків щодо проблем філософії освіти на порозі ХХІ ст., формування творчої особистості, пошуку, виховання і професійної підготовки лідерів, впровадження особистісно орієнтованих освітніх технологій. Проаналізовано актуальні питання педагогіки і психології національної вищої школи, гуманізації та гуманітаризації вищої інженерної освіти, охарактеризовано модель фахівця ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 я431(4УКР) + Ж.р(4УКР)32 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Романовський О. Г. 
Принципи відбору професійних керівників на основі теорії прийняття рішень / О. Г. Романовський // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 1. - С. 97-104. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обоснована необходимость системы подбора кадров профессиональных руководителей и предложен подход к ее построению на основе теории принципов принятия решений. Приведен перечень и классификация задач, решаемых в рамках такой системы, а также ее технические и функциональные структуры. Описан используемый математический аппарат.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + У9(4Укр)212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романовський О. Г. 
Типологія лідерства : Метод. посіб. з курсу "Психологія упр.": Для студ. інж. та екон. спец. / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, К. В. Баженова, О. А. Ігнатюк; Харк. держ. політехн. ун-т. - Х., 2000. - 28 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано природу лідерства та його роль у функціонуванні соціальних систем. Наведено стислі відомості з історії вивчення проблем лідерства та основних концепцій його походження, у т.ч. погляди на дане суспільне явище, притаманні українській психолого-педагогічній науці. Розглянуто психологічну сутність лідера і показано типологію лідерів. Проведено порівняльний аналіз суспільних явищ керівництва і лідерства, а також розкрито основні стилі лідерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181р(4УКР)3-3

Шифр НБУВ: Р88754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Методичні рекомендації по застосуванню тренінгу у виявленні та розвитку особистісних якостей лідера / упоряд.: О. Г. Романовський; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2000. - 20 c. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Изложены общие теоретические положения о сущности тренинга и его структуре. Описано ролевое распределение участников в группе и взаимодействие между носителями различных ролей, освещены их основные функции. В качестве приложения приведены две игры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05р(4Укр)3-3

Шифр НБУВ: Р89474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Романовський О. Г. 
Проблеми формування особистості лідера / О. Г. Романовський, В. М. Бабаєв, О. С. Пономарьов. - Х. : Майдан, 2000. - 193 c. - Бібліогр.: 80 назв. - укp.

Досліджено загальні філософські та психолого-педагогічні проблеми формування особистості лідера та роль емоційно-вольового впливу досягнень світової культури у становленні його духовності та морально-етичних принципів. Розкрито значення духовних цінностей християнства, а також естетичного та фізичного виховання у професійній підготовці майбутнього керівника. Розглянуто одну із складових навчально-виховного процесу - використання впливу естетики архітектурно-планувальних розв'язань будівель і споруд вищих навчальних закладів на прикладі Харківського державного політехнічного університету - найстарішого інженерного навчального закладу України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155 + Ю954.05 + Ю945.42 + Щ110.0/2 + Щ113(4УКР-2Хар)927.12 691

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599458 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романовський О. Г. 
Стиль керівництва і психологічні риси особистості професійного керівника : Метод. посіб. / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов; Харк. держ. політехн. ун-т. - Х., 2000. - 28 c. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Показано істотні зміни структури і змісту управлінської діяльності, розкрито психологічні аспекти управління і зростання їх ролі. Розглянуто сутність поняття стилю керівництва та проаналізовано типологію найбільш характерних стилів. Наведено основні форми і принципи управлінського спілкування, подано психологічну характеристику основних стилів керівництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181р(4УКР)3-3

Шифр НБУВ: Р88467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Романовський О. Г. 
Психологія управління : Навч. посіб. для студ. всіх спец. / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, А. О. Лаврентьєва; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2001. - 162 c. - Бібліогр.: с. 155-156. - укp.

Розглянуто джерела виникнення та розвитку психології управління, наведено психологічні аспекти управлінської діяльності та психологічні риси особистості керівника, обумовлені її змістом. Висвітлено соціально-психологічні особливості колективу як об'єкта управління, встановлено закономірності міжособистісного спілкування та формування сприятливого психологічного клімату в колективі, проаналізовано можливості використання психологічних механізмів для ефективного керування персоналом. Обговорено зміст понять і маніпуляцій, особливості особистісного та соціально-психологічного бар'єра у спілкуванні. Запропоновано моделі поведінки керівника в процесі реалізації управлінських рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18я73

Шифр НБУВ: ВА616974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Романовський О. Г. 
Теоретичні і методичні основи підготовки інженера у вищому навчальному закладі до майбутньої управлінської діяльності : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. Г. Романовський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2001. - 40 c. - укp.

Розглянуто методологічні засади педагогічної системи підготовки управлінських кадрів, обгрунтовано її концепцію з урахуванням результатів аналізу структури та соціально-психологічних особливостей професійної діяльності сучасного інженера-керівника. Визначено й експериментально підтверджено цілі, принципи й умови ефективного функціонування педагогічної системи. Створено комплекс методичного забезпечення навчально-виховного процесу управлінської підготовки інженерів на основі діяльнісно-особистісного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кримські педагогічні читання : Матеріали Міжнар. наук. конф., Алушта, 12 - 17 верес. 2001 р. / ред.: С. О. Сисоєва, О. Г. Романовський; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Ін-т вищ. освіти АПН України. - Х. : Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т", 2001. - 385 c. - укp.

Розглянуто проблеми філософії освіти, нові концептуальні підходи та інноваційні освітні технології, актуальні питання педагогіки та психології національної вищої та середньої школи на початку третього тисячоліття. Всебічно охарактеризовано вплив державної інвестиційної політики оновлення виробничого потенціалу промисловості. Розкрито педагогічні аспекти соціалізації особистості студента у системі його управлінської підготовки. Обгрунтовано зміст елітної освіти у фізичному вихованні, спорті та рекреації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431

Шифр НБУВ: ВА613891 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Романовський О. Г. 
Підготовка майбутніх інженерів до управлінської діяльності / О. Г. Романовський; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - Х. : Основа, 2001. - 312 c. - Бібліогр.: 314 назв. - укp.

Викладено інноваційну педагогічну концепцію, що передбачає два напрямки розв'язання даної проблеми: організацію підготовки професійних керівників-лідерів та істотне підвищення управлінської підготовки інженерів. Висвітлено психолого-педагогічні засади формування творчої особистості інженера-керівника, зміст фахової підготовки та застосування інформаційних технологій у її організації. Проаналізовано сучасний стан управління соціальними системами в Україні, в тому числі й виробничими. Обгрунтовано інноваційну педагогічну систему істотного підвищення готовності майбутніх інженерів до керівної діяльності, а також формування професійних керівників нової формації у технічному університеті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.01 + Ю941.2 + Ю959.189

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Романовський О. О. 
Ідея смисложиттєвих цінностей в філософсько-релігійній думці російської еміграції (на матеріалах часопису "Путь" початкового періоду) : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.11 / О. О. Романовський; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Досліджено розуміння смисложиттєвих цінностей авторами журналу "Путь", яке може бути критерієм у визначенні змісту понять добра та зла. Дослідження грунтується на ціннісних орієнтаціях християнства. Відзначено, що етичний монізм християнства надає протилежні ціннісні значення створенню та руйнації, не приділяє належної уваги єдності цих протилежностей. Стверджено, що абсолютна досконалість актуально існує в Бога. Тому акцент у діяльності людини переноситься з творчості на консервацію. Бердяєв, навпаки, онтологізує свободу, вважає, що в свободі міститься джерело величі та нікчемності людини. Обгрунтовано, що одним з напрямків пошуку шляху від зла до добра є "софійний" християнський соціалізм, який намагався протистояти російському марксизму як головній небезпеці для Росії на межі XIX ст. - XX ст. Виступаючи проти марксизму, релігійні мислителі обирають шлях свободи та недопущення злочину. Вони вважають, що тільки особиста, суб'єктивна свобода є основою творчості, творення (в тому числі - смисложиттєвих цінностей). Розглянуто національний аспект творчості як природне дарування людини в І. Огієнка. Підкреслено, що питання свободи й творчості мають значення у вирішенні проблеми сенсу життя, яке суб'єктивно усвідомлюється людиною як вища цінність. Але тільки у реалізації надособистої цінності (вищої реальності) людина може усвідомити себе як істоту, яка потребує розумного, осмисленого життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Э37-103.3 + Ю3(4Рос)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр.: У 2 ч. / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т. - Х., 2002. - 431 c. - пол.

Висвітлено концептуальні засади формування національної гуманітарно-технічної еліти за умов глобалізації, проблеми формування загальної та професійної культури гуманітарно-технічної еліти. Розглянуто філософські аспекти феноменів еліти та лідерства. Описано дистанційні технології як засіб формування мовленнєвої культури фахівців-лідерів. Проаналізовано роль бібліотеки в підготовці національної гуманітарно-технічної еліти, а також професійної культури та її формування в системі управлінської підготовки інженера-лідера. Викладено гуманітарні та культурологічні підходи до проблем підготовки інженерів - майбутніх керівників виробництва. Особливу увагу приділено проблемам теорії та практики управління соціальними системами і підготовкою управлінської еліти, інноваційним педагогічним технологіям в підготовці національної гуманітарно-технічної еліти. Висвітлено психологію управління і проблеми виховання керівників-лідерів. Розглянуто особливості підготовки гуманітарної і технічної еліти в системі вищої освіти Швеції. Розкрито теоретико-методологічні засади педагогічної майстерності викладача вищої професійної школи.

Освещены концептуальные основы формирования национальной гуманитарно-технической элиты в условиях глобализации, проблемы формирования общей и профессиональной культуры гуманитарно-технической элиты. Рассмотрены философские аспекты феноменов элиты и лидерства. Описаны дистанционные технологии как средство формирования языковой культуры специалистов-лидеров. Проанализирована роль библиотеки в подготовке национальной гуманитарно-технической элиты, роль профессиональной культуры и ее формирование в системе управленческой подготовки инженера-лидера. Изложены гуманитарные и культурологические подходы к проблемам подготовки инженеров - будущих руководителей производства. Особое внимание уделено проблемам теории и практики управления социальными системами и подготовкой управленческой элиты, инновационным педагогическим технологиям в подготовке национальной гуманитарно-технической элиты. Освещены психология управления и проблемы воспитания руководителей-лидеров. Рассмотрены особенности подготовки гуманитарной и технической элиты в системе высшего образования Швеции. Раскрыты теоретико-методологические основы педагогического мастерства преподавателя высшей профессиональной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я431 + Ж.р(4УКР)3 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Романовський О. О. 
Теорія і практика зарубіжного досвіду в підприємницькій освіті України / О. О. Романовський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Деміур, 2002. - 400 c. - Бібліогр.: 336 назв. - укp.

Висвітлено досвід організації підприємницької освіти в економічно розвинутих країнах світу, шляхи удосконалення підготовки підприємців в Україні, психолого-педагогічні проблеми навчання підприємництву. Розглянуто феномен підприємництва та його місце в суспільстві, загальний підприємницький характер системи вищої освіти США, країн Західної Європи (на прикладі недержавного сектору освіти Німеччини, Великої Британії, Франції, Італії) та Японії, специфіку організації підприємницької та бізнес-освіти в цих країнах. Проаналізовано напрямки подальшого розвитку міжнародної вищої освіти, недержавного сектору вищої освіти України, перспективи реалізації національної освітньої програми в галузі підприємництва.

Освещён опыт организации предпринимательского образования в экономически развитых странах мира, пути усовершенствования подготовки предпринимателей в Украине, психолого-педагогические проблемы обучения предпринимательству. Рассмотрен феномен предпринимательства и его место в обществе, общий предпринимательский характер системы высшего образования США, стран Западной Европы (на примере негосударственного сектора образования Германии, Британии, Франции, Италии) и Японии, специфика организации предпринимательского и бизнес-образования в этих странах. Проанализированы направления дальнейшего развития международного высшего образования, негосударственного сектора высшего образования Украины, перспективы реализации национальной образовательной программы в области предпринимательства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(0)3 + У.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Товажнянський Л. Л. 
Формування і реалізація концепції підготовки національної гуманітарно-технічної еліти в Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут" / Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2002. - 159 c. - укp.

Розглянуто природу нового соціального феномену гуманітарно-технічної еліти, визначено передумови її формування за умов соціально-економічної ситуації в Україні. Обгрунтовано необхідність удосконалення кадрового забезпечення ринкових реформ і демократизації суспільного життя. Розкрито суть інноваційної педагогічної концепції формування гуманітарно-технічної еліти та її складових, зокрема, підготовки фахівців-лідерів моделі ХХІ ст. з метою підвищення рівня їх психолого-педагогічної та управлінської освіти. Висвітлено досвід і технологію реалізації концепції в Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут". Наведено документальний і фактичний матеріал щодо висвітлення організаційних, навчально-методичних аспектів процесу успішної реалізації концепції.

Рассмотрена природа нового социального феномена гуманитарно-технической элиты, определены предпосылки ее формирования в условиях социально-экономической ситуации на Украине. Обоснована необходимость усовершенствования кадрового обеспечения рыночных реформ и демократизации общественной жизни. Раскрыта сущность инновационной педагогической концепции формирования гуманитарно-технической элиты и ее составных, в частности, подготовки специалистов-лидеров ХХІ ст. с целью повышения их психолого-педагогического и управленческого образования. Освещены опыт и технология реализации концепции в Науиональном техническом университете "Харьковский политехнический институт". Приведены документальные и фактические материалы для иллюстрации организационных, учебно-методических аспектов процесса успешной реализации концепции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА626686 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Товажнянський Л. Л. 
Ділова бесіда в системі управлінських технологій : Навч. посіб. з курсу "Сучас. управл. технології" для студ., що спеціаліз. у сфері уравл. діяльн. / Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2002. - 159 c. - (Сер. Управл. технології). - Бібліогр.: с. 144-146. - укp.

Розглянуто сутність і основні види ділової бесіди, а також її місце в системі сучасних управлінських технологій. Проаналізовано структуру підготовки до ділової бесіди, розкрито її значення, наведено технології проведення. Визначено основні труднощі, що виникають під час ділової бесіди, наведено рекомендації для їх подолання. Розглянуто особливості техніки нейтралізації негативної реакції партнера, а також досягнення домовленості й ухвалення рішення.

Расмотрены сущность и основные виды деловой беседы, а также ее место в системе современных управленческих технологий. Проанализирована структура подготовки к деловой беседе, раскрыто ее значение, приведена технология проведения. Определены основные трудности, возникающие во время деловой беседы, приведены рекомендации по их преодолению. Рассмотрены особенности техники нейтрализации негативной реакции партнра, а также достижения договоренности и принятия решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА628367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 2(6) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2003. - 618 с. - укp.

Розглянуто питання філософії освіти та формування гуманітарно-технічної еліти. Розкрито гуманітарні та культурологічні аспекти підготовки фахівців з соціального управління. Описано особливості формування комунікативної компетентності майбутніх керівників на етапі професійної підготовки, оптимізації управління інвестиційною діяльністю як фактор ефективного розвитку соціальних систем. Висвітлено проблеми підвищення комунікативної компетенції фахівців з соціального управління, сучасні проблеми дистанційної освіти, зокрема, підвищення кваліфікації викладачів на сучасному етапі, методологічні аспекти дистанційного навчання.

Рассмотрены вопросы философии образования и формирования гуманитарно-технической элиты. Раскрыты гуманитарные и культурологические аспекты подготовки специалистов по социальному управлению. Описаны особенности формирования коммуникативной компетентности будущих руководителей на этапе профессиональной подготовки, оптимизации управления инвестиционной деятельностью как фактор эффективного развития социальных систем. Освещены проблемы повышения коммуникативной компетенции специалистов по социальному управлению, современные проблемы дистанционного образования, в частности, повышения квалификации преподавателей на современном этапе, методологические аспекты дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч46я54(4Укр)3 + С5я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 1(5) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2003. - 635 с. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні аспекти проблем нової філософії професійної освіти, феноменів еліти і лідерства, виховання керівників-лідерів, проаналізовано формування гуманітарно-технічної еліти, описано інноваційні педагогічні технології, що забезпечують її підготовку. Висвітлено модернізацію системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави, проблеми сучасної освіти у контексті суспільних трансформацій. Розкрито теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем, роль педагогічної еліти в соціалізації особистості інформаційного суспільства, сучасні аспекти побудови системи професійного виховання у вищій школі. Описано систему підготовки педагогічних кадрів для навчальних закладів професійної освіти, комунікативні особливості студентів як чинник ефективності навчальної діяльності. Викладено методологічні положення реконструкції дидактичних теорій.

Рассмотрены теоретико-методические аспекты проблем новой философии профессионального образования, феноменов элиты и лидерства, воспитания руководителей-лидеров, проанализировано формирование гуманитарно-технической элиты, описаны инновационные педагогические технологии, обеспечивающие её подготовку. Освещены модернизация системы образования как важный фактор инновационного развития государства, проблемы современного образования в контексте общественных трансформаций. Раскрыты теоретико-методологические основы моделирования учебной среды современных педагогических систем, роль педагогической элиты в социализации личности информационного общества, современные аспекты построения системы профессионального воспитания в высшей школе. Описаны система подготовки педагогических кадров для учебных заведений профессионального образования, коммуникативные особенности студентов как фактор эффективности учебной деятельности. Изложены методологические положения реконструкции дидактических теорий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч46я54(4Укр)3 + С5я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Товажнянский Л. Л. 
Педагогіка управління : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Л. Товажнянский, О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, З. О. Черваньова; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2003. - 407 c. - Бібліогр.: 97 назв. - укp.

Висвітлено кардинальні зміни суспільного виробництва та розкрито сутність соціального управління. Проаналізовано методи педагогіки у підготовці професійних керівників та у їх управлінській діяльності, описано принципи управлінської освіти, її зміст. Розглянуто педагогічні функції у загальній структурі управлінської діяльності, викладено її педагогічні аспекти. Значну увагу приділено навчанню персоналу як засобу підвищення ефективності його виробничої діяльності, вихованню управлінського персоналу, педагогіці управління і самовиховання керівника. Розкрито основні передумови нової парадигми управління освітою. Описано технологію реалізації педагогічних функцій у процесі управлінської діяльності.

Освещены кардинальные изменения общественного производства и раскрыта сущность социального управления. Проанализированы методы педагогики в подготовке профессиональных руководителей и в их управленческой деятельности, описаны принципы управленческого образования, его содержание. Рассмотрены педагогические функции в общей структуре управленческой деятельности, изложены ее педагогические аспекты. Значительное внимание уделено обучению персонала как средства повышения эффективности его производственной деятельности, воспитанию управленческого персонала, педагогике управления и самовоспитания руководителя. Раскрыты основные предпосылки новой парадигмы управления образованием. Описана технология реализации педагогических функций в процессе управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14р3я73 + Ч311я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637706 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Романовський О. О. 
Теорія і практика підприємницької освіти в розвинутих зарубіжних країнах : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. О. Романовський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 40 c. - укp.

Доведено, що підприємництво є базою національної економіки, а ефективна підприємницька освіта - фундаментом економічного розвитку демократичного суспільства. Проаналізовано особливості формування підходів щодо підприємницької освіти в економічно розвинутих країнах світу. Доведено соціально-орієнтовану сутність підприємницької освіти як складової економічного потенціалу суспільства. Розкрито феномен підприємництва та термінологічні ознаки, що відрізняють його від інших видів сучасної економічної діяльності. Визначено та обгрунтовано вимоги стосовно особистісних якостей підприємця, запропоновано типологію сучасних підприємців, а також визначено умови формування особистості з високим рівнем підприємницької культури. Виявлено особливості та умови набуття підприємницької освіти у промислово розвинутих країнах світу та можливості використання зарубіжного досвіду в Україні, а також розроблено модель даної освіти та шляхи її реалізації за умов вищої освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(0) + У010.33р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323388 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського