Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=СЛЄПКАНЬ$<.>+<.>A=ЗІНАЇДА$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
| | | | |
1. |
Слєпкань З. І. Методика навчання математики : Підруч. для студ. / З. І. Слєпкань. - К. : Зодіак-ЕКО, 2000. - 512 c. - Бібліогр.: 229 назв. - укp.Розглянуто мету навчання математики в загальноосвітній школі, роль загальних розумових дій та прийомів розумової діяльності у даному процесі. Висвітлено питання формування математичних понять, теореми і доведення їх у школі, форми організації навчальної діяльності учнів. Особливу увагу приділено методиці навчання окремих предметів, зокрема, алгебри, геометрії, стереометрії, елементів вищої математики. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р(4УКР)3 Я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА602584 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Слєпкань З. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі : Для студ.- магістрів / З. Слєпкань; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 210 c. - укp.Висвітлено методологічні засади педагогічного процесу у вищій школі. Розкрито організаційні основи системи вищої освіти в Україні. Викладено психологічні аспекти навчально-виховного процесу у вищих закладах освіти. Охарактеризовано дидактичні основи педагогічного процесу та розглянуто особливості педагогічного контролю у вищій школі. Проаналізовано науково-дослідну роботу у вищій школі. Досліджено наукові питання виховного процесу у вузах. Описано систему післядипломної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч489.511.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА606147 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі : Навч. посіб. / З. І. Слєпкань. - К. : Вища шк., 2005. - 240 c. - укp.Наведено відомості з методологічних, організаційних, психологічних і дидактичних засад педагогічного процесу у вищій школі за умов реформування системи вищої освіти України. Описано елементи педагогічного контролю, особливості розвитку науки у вищій школі, розкрито наукові та організаційно-методичні засади виховання студентської молоді. Розглянуто сучасну післядипломну освіту як ланку в системі неперервної освіти, а також особливості організації навчального процесу у ВНЗ відповідно до Болонської декларації. Приведены сведения о методологических, организационных, психологических и дидактических основах педагогического процесса в высшей школе в условиях реформирования системы высшего образования Украины. Описаны элементы педагогического контроля, особенности развития науки в высшей школе, раскрыты научные и организационно-методические основы воспитания студенческой молодежи. Рассмотрены современное последипломное образование как звено в системе непрерывного образования, а также особенности организации учебного процесса в ВУЗ в соответствии с Болонской декларацией. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч481.268 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА662533 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Слєпкань З. І. Методика навчання математики : Підруч. для студ. мат. спец. вищ. навч. закл. / З. І. Слєпкань. - 2-е вид., доповн. і переробл. - К. : Вища шк., 2006. - 582 c. - Бібліогр.: с. 562-578. - укp.Запропоновано загальну методику навчання математики, зокрема, методику навчання математики в V - VI класах, алгебри, геометрії в основній школі, стереометрії, елементів комбінаторики, початків теорії імовірностей вступу до статистики. Наведено діяльнісний, системний, комплексний та особистісно орієнтований підходи у навчанні даної дисципліни. Розглянуто види математичних понять, викладено їх систематизацію та класифікацію. Предложена общая методика обучения математики, в частности, методики обучения математики в V - VI классах, алгебры, геометрии в основной школе, стереометрии, элементам комбинаторики, начал теории вероятности, вступления к статистике. Приведены действенный, системный, комплексный и личностно ориентированный подходы к обучению данной дисциплины. Рассмотрены виды математических понятий, изложена их систематизация и классификация. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА678024 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Слєпкань З. І. Болонський процес - європейська інтеграція систем вищої освіти / З. І. Слєпкань // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 4-15. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.Розглянуто передісторію народження Болонського процесу, цілі та завдання Болонської декларації, їх трансформацію та конкретизацію у процесі здійснення, а також особливості організації навчального процесу у ВНЗ у відповідності до її прийняття. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Слєпкань З. І. Педагогічна практика - важливий компонент професійного становлення майбутнього вчителя математики / З. І. Слєпкань // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 43-48. - укp.Виділено 5 модулів за кількістю видів педпрактики. Сформульовано основну мету та завдання як умови досягнення мети для педпрактики в цілому та для кожного її виду окремо. Надано вимоги до кожного виду практики. Запропоновано форми звітності, зазначено обов'язки керівників педпрактики, права та обов'язки студента-практиканта, норми оцінювання їх роботи. Наведено додатки з розробками планів-конспектів уроків, позакласних заходів, зразки анкет і журналів тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-37
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Слєпкань З. І. Практикум з методики математики як засіб активізації самостійної роботи студентів / З. І. Слєпкань, В. Я. Забранський // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 58-65. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Questions of planning, volume and a level of independent work of students, the organization of the operative control of their activity are considered during a practical work by a technique of mathematics. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-363
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Слєпкань З. І. Проблеми диференційованої підготовки педагогічних кадрів / З. І. Слєпкань // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 14. - С. 12-19. - укp.Розглянуто проблему диференційованої підготовки майбутнього учителя математики з урахуванням сучасної парадигми освіти. Зазначено, що диференціація в традиційному розумінні не задовольняє сучасні вимоги суспільства до ступеневої підготовки фахівців. Окреслено напрямки багатоступеневої підготовки педагогічних кадрів. Відзначено необхідність експериментальних досліджень у напрямку диференційованого навчання у разі проведення різних видів занять, узагальнення і корекції вже набутого досвіду за нових соціальних умов для збереження всього позитивного, що було напрацьовано у вищих закладах педагогічної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Слєпкань З. І. Проблеми особистісно орієнтованої математичної освіти учнів середньої школи / З. І. Слєпкань // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 19. - С. 3-9. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто проблеми особистісно орієнтованої освіти, показано умови щодо методичного забезпечення особистісно орієнтованої математичної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Слєпкань З. І. Профільне навчання в зарубіжній і українській школі як вид диференційованої підготовки учнів і ключова проблема реформування сучасної системи освіти / З. І. Слєпкань // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 11-21. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто профільне навчання в зарубіжній та українській школі як вид диференційованої підготовки учнів. Виділено ключову проблему реформування сучасної системи освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Слєпкань З. І. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики / З. І. Слєпкань // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 40. - С. 45-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Запропоновано вступ однієї з фундаментальних сучасних праць З. І. Слєпкань "Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики" [1], яку науковець представила як навчально-методичний посібник для вчителів і студентів педагогічних спеціальностей. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-34
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|