Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>A=СНЄГІРЬОВА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Снєгірьова В. В. 
Вивчення української літератури у взаємозв'язках із зарубіжною в 5 - 11 класах загальноосвітньої школи (на матеріалі творів малої літературної форми) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Снєгірьова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2001. - 18 c. - укp.

Розглянуто ефективні методи та прийоми роботи щодо формування в учнів міжпредметних умінь з літератури з поступовим збільшенням їх складності. Запропоновано методику, яка активізує розумову діяльність учнів, допомагає їм усвідомити зв'язок між шкільними літературними курсами та закономірності розвитку світового літературного процесу, сприяє формуванню гуманістичного світогляду школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)-318.3 р20 + Ш5(0)-318.3 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316097 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Курач Л. І. 
Проблеми конструювання підручників з мов і літератур етнічних меншин для початкової і основної школи : монографія / Л. І. Курач, В. О. Корсаков, Л. А. Сімакова, В. В. Снєгірьова, Н. В. Бакуліна; НАПН України, Ін-т пед. - К. : Педагогічна думка, 2012. - 143 c. - Бібліогр.: с. 135-143 - укp.

Висвітлено результати наукового дослідження російської мови та мов інших етнічних меншин, що стосується теоретичних та методичних засад конструювання компетентнісно орієнтованих підручників з мов і літератур етнічних меншин у початковій та основній школі. Викладено методологічні принципи конструювання компетентнісно орієнтованих підручників з мов і літератур етнічних меншин, обгрунтовано їх зміст та методику. Наголошено, що інноваційність дослідження полягає у визначенні теоретичних положень, важливих для конструювання підручників з мов і літератур етнічних меншин на основі компетентнісно підходу; розроблені змісту, способів презентації навчального матеріалу, типів завдань і перевірки їх відповідності сучасним уявленням про цілі шкільного навчання мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-916.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765363 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського