Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Сасіна І. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Синьова Є. П. 
Взаємостосунки в колективах осіб з глибокими порушеннями зору : Навч. посіб. для студ. / Є. П. Синьова, І. О. Сасіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2005. - 104 c. - Бібліогр.: с. 100-104. - укp.

Наведено теоретичний аналіз досліджень з проблеми особливостей міжособистісних стосунків (МС) осіб з глибокими порушеннями зору різних вікових категорій. Розглянуто питання корекції дитячих МС у дошкільних закладах інтегрованого типу, визначено ситуативно-особистісну, позаситуативно-особистісну, позаситуативно-ділову, емоційно-практичну форми спілкування, а також ситуативно-ділову форму спілкування з дорослими та однолітками.

Приведен теоретический анализ исследований по проблеме особенностей межличностных отношений (МО) лиц с нарушениями зрения различных возрастных категорий. Рассмотрены вопросы коррекции детских МО в дошкольных заведениях интегрированного типа, определены ситуативно-личностная, внеситуативно-личностная, внеситуативно-деловая, эмоционально-практическая формы общения, а также ситуативно-деловая форма общения со взрослыми и одногодками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.23-3 я73 + Ч433.91 + Ч433.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гребенюк Т. М. 
Медико-педагогічна корекція зорового сприймання у дошкільників з вадами зору : навч. посіб. / Т. М. Гребенюк, І. О. Сасіна, Ю. В. Тімакова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. Ін-т корекц. педагогіки та психології. - К., 2008. - 146 c. - Бібліогр.: 53 назв. - укp.

Проаналізовано напрямки роботи спеціальних дошкільних закладів, особливості індивідуального та диференційованого підходу на заняттях, функціональні можливості зорового сприймання у разі вад зору. Розглянуто питання розвитку зорового сприймання, зокрема, покращання функціональних можливостей зорового аналізатора, розрізнення величини та форми предметів, формування сенсорної функції розрізнення за кольором, розвитку аналізуючого спостереження, дотикового сприймання, пам'яті та цілеспрямованості уваги.

Проанализированы направления работы специальных дошкольных заведений, особенности индивидуального и дифференцированного подхода на занятиях, функциональные возможности зрительного восприятия при дефектах зрения. Рассмотрены вопросы развития зрительного восприятия, в частности, улучшения функциональных возможностей зрительного анализатора, различения величины и формы предметов, формирования сенсорной функции различения по цвету, развития анализирующего наблюдения, осязательного восприятия, памяти и целенаправленности внимания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.67я73 + Ч433.91я73

Шифр НБУВ: ВА697711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сасіна І. О. 
Особливості та корекція розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / І. О. Сасіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

У ході дослідження визначено, що увага дітей з порушенням зору розвивається за умов активної діяльності відповідно до загальних закономірностей психічного розвитку дитини, але внаслідок обмеженості зорового сприймання має специфічні особливості. На підставі виявлених особливостей зорової та слухової уваги дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором було розроблено авторську комплексну програму корекції розвитку уваги, спрямовану не просто на корекцію відхилень у розвитку уваги та їх запобігання, але й на створення сприятливих умов для найповнішої реалізації потенційних можливостей розвитку даного психічного процесу за рахунок оптимізації навчально-виховного процесу спеціального дошкільного навчального закладу компенсувального типу для дітей з порушенням зору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.515.01 + Ю948.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379010 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського